AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Gecombineerd AAS en drugsgebruik vanaf jonge leeftijd, inspiring indeed :o de mensen die hem aanbidden blijven maar excuusjes zoeken om dat goed te praten.

Ps, ik heb zelf ook wel eens AAS gedaan (niet in die mate als zyzz gelukkig) en gebruik ook wel eens drugs, daar heb ik niks op tegen. Echter deze 2 combineren, terwijl je al hart-issues hebt. Sorry maar nee, zal nooit begrijpen wat hier inspirerend aan is.

In be4 haters gonna hate

hij waande zichzelf ontsterfbaar:rolleyes:
 
Gecombineerd AAS en drugsgebruik vanaf jonge leeftijd, inspiring indeed :o de mensen die hem aanbidden blijven maar excuusjes zoeken om dat goed te praten.

Ps, ik heb zelf ook wel eens AAS gedaan (niet in die mate als zyzz gelukkig) en gebruik ook wel eens drugs, daar heb ik niks op tegen. Echter deze 2 combineren, terwijl je al hart-issues hebt. Sorry maar nee, zal nooit begrijpen wat hier inspirerend aan is.

In be4 haters gonna hate

En dan nog in een sauna gaan zitten:roflol::roflol::roflol::roflol:
 
Levenswijze? Lol

Ik zie zyzz als iemand die veel mensen inspireert om gezond (zie hier trainen/gezond eten en niet de drugs) te leven en leven zoals het hoort, van dag tot dag.

Wat onder andere Arnold en Kai Greene ook deden

:roflol::roflol::roflol::roflol:
OMFG
 
Pff, je wordt toch moe van al dat gediscussieer hier. Zyzz was geloof ik minder bezig met dat gehaat op mensen :)
 
Vind zijn fysiek en levenswijze niet zo interessant, vooral zijn getroll... dat was van een meesterlijk niveau.
 
Vind zijn fysiek en levenswijze niet zo interessant, vooral zijn getroll... dat was van een meesterlijk niveau.
Meesterlijk niveau? Beetje dansen in het openbaar...
 
Meesterlijk niveau? Beetje dansen in het openbaar...

Het is ****ing zyzz man! Zyzzzzzzzzz... Afgelopen zomer heel wat festivals afgegaan, en kwam er heel veel tegen wat zyzz wouden na doen. (kort broekje, tan en een tank top).
Ik zie jou nog niet echt 450.000 likes op FB krijgen?
Hij heeft mij ook geinspireerd op te beginnen met trainen, heb het nu wel gezien met hem. Maar hij blijft een dude wat niemand zal overtreffen.


5ct8z.jpg
 
Gun het sws niemand om dood te gaan.
 
Het is ****ing zyzz man! Zyzzzzzzzzz... Afgelopen zomer heel wat festivals afgegaan, en kwam er heel veel tegen wat zyzz wouden na doen. (kort broekje, tan en een tank top).
Ik zie jou nog niet echt 450.000 likes op FB krijgen?
Hij heeft mij ook geinspireerd op te beginnen met trainen, heb het nu wel gezien met hem. Maar hij blijft een dude wat niemand zal overtreffen.


5ct8z.jpg

Dus, als je veel facebook friends krijgt ben je ineens bijzonder?
Wel opvallend dat de meeste die hier zyzz geweldig vinden en op hem fappe allemaal onder de 18 jaar zijn. Iets met pubers ofzo
 
Hij deed wel meer dan dat.
Dansen voor een webcam en een meisje beledigen op facebook. Meer kan ik niet bedenken. Owja, en een ijsje tegen zn hoofd aan drukken in de macdrive. Vind dit niet 'meesterlijk niveau van trollen'.
 
Dus, als je veel facebook friends krijgt ben je ineens bijzonder?
Wel opvallend dat de meeste die hier zyzz geweldig vinden en op hem fappe allemaal onder de 18 jaar zijn. Iets met pubers ofzo

En hoe verklaar je dan de no1 fan EricR?
 
Wel opvallend dat de meeste die hier zyzz geweldig vinden en op hem fappe allemaal onder de 18 jaar zijn. Iets met pubers ofzo
Ik was ongeveer een jaar geleden ook helemaal weg van Zyzz. Kwam achteraf gezien door een vrij laag zelfbeeld, hij zou de hoop zijn om ook aanzien en meisjes te krijgen door een net zo mooi lichaam te krijgen.
 
En hoe verklaar je dan de no1 fan EricR?

Eric r valt niet te verklaren.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Feb 2013 om 19:32 ----------

Ik was ongeveer een jaar geleden ook helemaal weg van Zyzz. Kwam achteraf gezien door een vrij laag zelfbeeld, hij zou de hoop zijn om ook aanzien en meisjes te krijgen door een net zo mooi lichaam te krijgen.

Gelukkig heb je het licht gezien.
 
Back
Naar boven