Fitness Seller

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien?

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Gisteren zeker overheen gelezen. Maar mooie beentraining Grosje. Lekker branden die handel. En die pijn moet wel van je squats vandaan komen. De bar op je bult is dus niet goed, neem aan dat je de bar hoog hebt. Lager pakken misschien, of juist andersom. Is frontsquats dan niet even de juiste optie.
 
Denk vooral dat het komt dat de stang op mijn traps ligt en ik dan de stang moet vasthouden en daarbij de rechterschouder onder druk zet (mijn rechterarm krijg ik minder ver naar achteren volgens mijn gevoel)
Begin weer lichte pijn te krijgen rond de nekwervels (zo rond de dikste wervel daar) zal toch wel weer met het squaten te maken hebben. Nou ja als het een soort spierpijn is dan vind ik het niet erg


Nieuwe Supps bestelt bij Body & Fit
Magnificent (voor herstel) en ultra creatine (voor meer vocht/uithoudingsvermogen in de spieren) + Casein Perfection Whey (voor herstel en groei)

Ik leg mijn armen ook wel eens over de schijven zeg maar en de stang ligt niet in mijn nek (niet op het botje daar zeg maar, eronder) Heb het gevoel als ik hem soms zo breed vastpak het ook wat stabieler is en minder drukt op je schouders etc. Misschien proberen eens waard? ;)
 
squat_bar_position.jpg


---------- Post toegevoegd Tue 5 Feb 2013 om 21:10 ----------

Ik heb hem dus te hoog blijkbaar
Maar het valt allemaal mee hoor een beetje pijn is fijn :)
 
Probeer maar eens lager;) Had hem voorheen ook te hoog, kreeg echt last van dat botje op en duur. En heb nu sinds een poosje mijn armen gestrekt over de bar en houdt de gewichten vast. Gaat goed tot bepaald gewicht hoor anders rolt hij eraf:p
 
http://www.youtube.com/watch?v=2eZ1HzoH0Rw


lang verhaal maar wel erg goede info over squaten

https://www.youtube.com/watch?v=WgQHOP06liM

---------- Post toegevoegd Tue 5 Feb 2013 om 21:24 ----------

Probeer maar eens lager;) Had hem voorheen ook te hoog, kreeg echt last van dat botje op en duur. En heb nu sinds een poosje mijn armen gestrekt over de bar en houdt de gewichten vast. Gaat goed tot bepaald gewicht hoor anders rolt hij eraf:p

over een weekje probeer ik het op jouw manier;)
 
Laatst bewerkt:
Het gaat duidelijk de goede kant op met je gezondheid. Mooi.
 
Het gaat duidelijk de goede kant op met je gezondheid. Mooi.

Ja het gaat inderdaad wel beter (ben ik heel blij mee)
Ik kom weer in een ritme en heb niet meer elke dag last van pijntjes
Tja spierpijn zoals nu in de benen maar de nek en schouderklachten worden langzaam minder.
Hoop dat het ineens een keer weg is ;)

Vandaag geen last van de nek (gisteren een beetje zeurende pijn dus ik dacht al... nee he daar gaan we weer)
Vanavond maar weer rug doen met veel reps en wat cardio
Ergens moet ik ook weer schouders en traps gaan trainen maar ik durf het eigenlijk nog niet
Ga eens nadenken wanneer en hoe ik dat ga oppakken
 
mooi dat het toch weer de goeie kant op gaat. Blijf voorzichtig met uitbreiden, als je dingen forceert ben je verder van je doel af .... maar je bent prima bezig, dus ik moe nie zeuren ;)
lekker doorgaan !
 
mooi dat het toch weer de goeie kant op gaat. Blijf voorzichtig met uitbreiden, als je dingen forceert ben je verder van je doel af .... maar je bent prima bezig, dus ik moe nie zeuren ;)
lekker doorgaan !

Ik doe rustig aan hoor... geen zin om weer in de kreukels te liggen :D

Gisterenavond Rug gedaan
Sitting lowrow 4 sets 12-15 reps brede stang - ca 50 kg
Latt puly - 4 sets 12-15 reps 60 kg
Dumbbell row - 4 sets 12 x 22 kg
hammersmith sitting high row - 4 sets 12-15 25 kg pkant
face pull - 21kg 4 sets 15 reps
4 oefeningen voor de rotator cuff 4 sets per oefening 15 reps
30 min fietsen (en tegelijk een potje voetbal kijken... dat is lekker)

Geen biceps gedaan... mijn rechter biceps/onderarm loopt snel vol en is dan erg opgepompt en wat pijnlijk
Blijkbaar al genoeg gebruikt bij de rugtraining
 
Gaat lekker Grosje. Die face pulls speciaal voor je schouders? Ik doe 'm ook en vind hem erg nice.
Mijn biceps zijn bijna elke training vol. Hoef ik niks voor te doen. hahaha.
En dan op de vrijdag een armen training. Ze beginnen nu alweer te gloeien.
 
Facepull doe ik inderdaad als onderdeel van de rotatorcuff voor de achterkant schouders en traps
Lekkere oefening hoor.
Had gisteren en vanochtend nog spierpijn in de benen van maandag :)
vandaag en morgen lekker even rust om helemaal te herstellen en dan Zaterdagochtend Borst en misschien een beetje schouders proberen.

Ben in ieder geval weer in een positieve flow :)
 
weinig spierpijn van de training van Woensdag
Gebruik nu een week of 3 magnificent (ja ook weer een nieuwe pot gekocht) en denk toch dat het mij sneller laat herstellen. Beetje Crea er ook bij genomen de laatste tijd en ik ga weer vooruit.
Moet maar op deze manier even blijven trainen(12-15 reps) maar ik merkte Woensdag dat ik met de 12 reps of 10 reps met een zwaarder gewicht ook goed overweg kon zonder dat ik gelijk last kreeg
Benen (maandag getraind) heb ik wel lang last van gehad (4 dagen) maar dat kon ik ook wel voorspellen na een lange tijd rustig aan doen.
Spijkerbroek zat de afgelopen dagen ook erg strak rond de benen
bovenrug gaat ook erg goed - vrijwel geen last, ben dus echt weer op de goede weg :)
 
Laatst bewerkt:
Wat fijn zeg dat het beter met je gaat! Mag ook wel weer na een tijd van veel pijnklachten.
Heb je het idee dat het ook echt kan komen door de magnificent?
 
Ta ik weet het niet zeker.
heb al zoveel aangepast nu maar het zou daarvan kunnen komen dat ik beter herstel
Anders trainen, supps - ZMA / Creatine / Tribilus / Magnificent / meer eiwitten
en elke ochtend na het opstaan schouder en nek oefeningen om het soepeler te krijgen
 
Zal dan wel een combi zijn van alle aanpassingen die je hebt gedaan. Maar wat maakt het ook uit, als het maar beter gaat toch;) Dat is het belangrijkste. En je gaat gewoon door!
 
Ta ik weet het niet zeker.
heb al zoveel aangepast nu maar het zou daarvan kunnen komen dat ik beter herstel
Anders trainen, supps - ZMA / Creatine / Tribilus / Magnificent / meer eiwitten
en elke ochtend na het opstaan schouder en nek oefeningen om het soepeler te krijgen

Mooi dat alles aanpassingen hun vruchten gaan afwerpen ga zo door!
 
Netjes Grosje.... zo willen we het horen!

Een volgende meeting doe jij weer voor de volle 100% mee! :D
 
You go bro. :rocker2::cheer::rocker2:
 
Vanochtend getraind borst en triceps 4 oefeningen 12 reps
Zitting breastpress 70 80 90 100
Benchpress 40 50 50 50 zwaarder durfde en kon ik ook niet ( kreeg weer last van duizelingen)
Cable cross over 25 25 30 35
Peck deck 4 x 40

Cable push down 21 27 27 27
Cable push down rope 15 17.5 17.5 17.5
Kick back 4 sets 7 kg
Overhead triceps extention 16 kg ( 2 handen)
Triceps extention machine 15 kg

Weer lekker bezig geweest , spieren tussen schouders voel ik wel van het doorzakken bij het benchen
 
Lekker Grosje Machine press 100kg Wow das lekker.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven