Fitness Seller

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Over uurtje ofzo ga ik sowieso even knallen. Gister 65000 punten op Metro gehaald, volgens mij mijn hoogste ooit. Maar hoe irritant zijn teammates die achterlijk zijn?

Wij hadden op een gegeven moment alleen A nog bij Metro, en daar was ook echt iedereen te vinden. Dus ik loop rustig naar B en C toe, in plaats dat mijn Squad members bij mij spawnen blijven ze bij A vechten.
 
Hoezo niet realistisch? Je kan toch best uit je jet springen en met een launcher een andere jet uit de lucht halen? Dat leer je echt als eerste bij de luchtmacht bro

eZbpE3h.gif
 
Over uurtje ofzo ga ik sowieso even knallen. Gister 65000 punten op Metro gehaald, volgens mij mijn hoogste ooit. Maar hoe irritant zijn teammates die achterlijk zijn?

Wij hadden op een gegeven moment alleen A nog bij Metro, en daar was ook echt iedereen te vinden. Dus ik loop rustig naar B en C toe, in plaats dat mijn Squad members bij mij spawnen blijven ze bij A vechten.
Misschien dat ik zo join.
 
Oke zou mooi zijn Peanut
 
gezellie,

wat zijn usernames van iedereen ?
 
Mijn psn = SavageBrother, stuur ff berichtje met als titel dbb ofzo..?

oh ik ben bezig nu
 
Ik voeg je toe Sticky. Mijn nick is Brigadier-yayo
 
Ik kap ff ermee ;p m'n chick zit hier en k kan me niet concentreren. Morgen weer!
 
Ik ben vanaf een uur of 3/4 wel even paraat denk ik, moet ook m'n pc nog verbouwen.
 
Laat het maar even weten hier als je gaat knallen.
 
Even eten maken dan join ik
 
**** die vlieger van de russen is slecht :s
Met die amerikaanse lukt het nog een beetje, maneuvers lukken al best goed maar krijs men crosshair maar niet op/voor men target.. Gaat wat temoeilijk met men keyboard :(

Iemand tips, voor een goeie controller? Joystick liever niet.

Btw ing: RubberenRonny - speel vaak metro.
 
Back
Naar boven