XXL Nutrition

Reverze 2013

Bezoekers in dit topic

Idd ik kan ook gewoon SMS sturen... Maar whapp is natuurlijk wel makkelijker
 
WA is te mainstream voor mij en sayer
 
Wi-Fi is te mainstream voor mij, dat herkende mijn Iphone maar al te goed. 2 handen op 1 buik wij, niet normaal. :fa:
 
Wi-Fi is te mainstream voor mij, dat herkende mijn Iphone maar al te goed. 2 handen op 1 buik wij, niet normaal. :fa:
Die iPhone toch :p
 
Volgens mij heb ik wat gemist, er is dus een groeps w'app?
 
ja er is een whapp groep voor de meet, als jullie allemaal je nummer sturen voeg ik je toe als je whapp hebt, de rest hou ik gewoon via SMS op de hoogte, en rikkert jij hebt echt een raar nummer man :D
 
ja er is een whapp groep voor de meet, als jullie allemaal je nummer sturen voeg ik je toe als je whapp hebt, de rest hou ik gewoon via SMS op de hoogte, en rikkert jij hebt echt een raar nummer man :D

Lol, maak maar gewoon een chat aan voor die gene wat whatsapp hebben. Vind ik het makkelijkst.
Kom gewoon uit nederland. Ik heb je toegevoegd maar whatsapp vind je niet. Ik PM je mijn nummer nog eens.
 
Heb je ook mijn nummer verstuurd in een bericht Hard Gains ;)
 
Ik denk dat we eerst naar elkaar gebeld/gestuurd moeten hebben voordat ik jullie kan contacteren met whapp, want ik zie jullie nergens in de contact list in whapp staan...
 
Ik denk dat we eerst naar elkaar gebeld/gestuurd moeten hebben voordat ik jullie kan contacteren met whapp, want ik zie jullie nergens in de contact list in whapp staan...

Heb je bericht gehad! thanks man
 
.
 
Laatst bewerkt:
Geen drugs voor mij deze keer, gains gaan te hard achteruit en kan k*t eten erna,zowiezo zijn mijn 6 weken nog niet voorbij :)
 
Back
Naar boven