MuscleMeat

anavar LLY (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

cutman

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 feb 2009
Berichten
326
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
Kerstcadeautje van de vriendin, real or fake?
Heb deze verpakking nog niet eerder gezien.

6ft4jb.jpg
 
cutman kan je je ervaringen posten met anavar van lyy, want deze wil ik ook gaan gebruiken
 
inmiddels al bekend of deze echt of nep is? heb deze ook namelijk binnen.
 
zijn echt ! beste merk op het moment (zolang je ze niet van het internet hebt);)
 
Ja snap het ook niet echt. Je hebt echte of neppe, en niet een beetje echt en beetje nep. haha

laat ze maar lullen joh haha spuiten ze toch lekker sla olie in hun reet , is niet mijn poen en ze weten het toch beter ! lekker op internet blijven bestellen jongens ! weet ik in ieder geval zeker dat je jullie me niet in halen :D
 
laat ze maar lullen joh haha spuiten ze toch lekker sla olie in hun reet , is niet mijn poen en ze weten het toch beter ! lekker op internet blijven bestellen jongens ! weet ik in ieder geval zeker dat je jullie me niet in halen :D

Bedoel je te zeggen dat SUPERSTERKEANABOLENBESTELLEN.COM minder te vertouwen is dan je plaatselijke dealer die je onder 4 ogen ziet en waar je verhaal kunt halen als iets niet klopt!????
nooit verwacht......









snap mensen echt niet die online hun gear bestellen via een of andere 3e rangs website..
 
Bedoel je te zeggen dat SUPERSTERKEANABOLENBESTELLEN.COM minder te vertouwen is dan je plaatselijke dealer die je onder 4 ogen ziet en waar je verhaal kunt halen als iets niet klopt!????
nooit verwacht......









snap mensen echt niet die online hun gear bestellen via een of andere 3e rangs website..

GS verkoopt hun spul ook via internet, is het daarmee niet veilig?
Ga daar eerlijk in zijn, mijn anabolen komen ook van internet, en naar mijn mening, als de site geen 3de rangswebsite is, maar proffesioneel uitziend, waarom zouden ze hun rep verkloten?
Als ze mensen afzetten zou het toch allang down zijn..

En no offence maar je dealer kan je net zo goed slaolie verkopen..
Zelf koop ik nu ook van een vertrouwd persoon, maar niet iedereen heeft die contacten..
 
Bedoel je te zeggen dat SUPERSTERKEANABOLENBESTELLEN.COM minder te vertouwen is dan je plaatselijke dealer die je onder 4 ogen ziet en waar je verhaal kunt halen als iets niet klopt!????
nooit verwacht......









snap mensen echt niet die online hun gear bestellen via een of andere 3e rangs website..
Sommige mensen kennen geen dealers he.
 
Back
Naar boven