Fitness Seller

Tomorrowland 2013 ! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

WAAROM HEBBEN JULLIE ALLEMAAL KAARTEN!

bij de ene stonden zijn tabbladen open van kwart na 4 en bij de andere van iets voor 5...

**** this shit
 
Is het al uitverkocht? :P

Just kidding, ben wat te enthousiast :P
 
had dit een wachtrij irl geweest had ik tenminste mijn frustratie op iemand (of meerdere personen) kwijt gekund....
 
Ja echt achterlijk gewoon.. ik stond vanaf minuut een in de wachtrij en gewoon niks gekregen hoerezooi.
 
Ja echt achterlijk gewoon.. ik stond vanaf minuut een in de wachtrij en gewoon niks gekregen hoerezooi.

blij dat ik niet de enige ben... wij stonden met 3 in de wachtrij en niets
 
Jammer boyss, volgend jaar beter. Had zelf ook echt niet verwacht dat ik nog wat zou kunnen kopen. Ik leef met jullie mee.


2hsb2h4.jpg
 
Ik ken gewoon NIEMAND irl die het gelukt is. WTF
 
Ik ken gewoon NIEMAND irl die het gelukt is. WTF

echt triest he...

wat kun je meer doen dan met 3 personen, verschillende tabbladen, enkele mensen ruim op voorhand, enkele mensen een paar minuten voor de verkoop in die wachtrij te gaan staan.
Het is dus echt gewoon puur geluk...
 
echt triest he...

wat kun je meer doen dan met 3 personen, verschillende tabbladen, enkele mensen ruim op voorhand, enkele mensen een paar minuten voor de verkoop in die wachtrij te gaan staan.
Het is dus echt gewoon puur geluk...

Ja, echt dikke zever dat je in de wachtrij staat & je eerst wordt bediend als je eerst bent aangelogd.
Ik had nu ook ingelogd om 17.00 uur, meteen de wachtrij in & niets kunnen kopen (voor vriendin).
 
Dusss... wie is er welke dagen aanwezig en heeft camping erbij?

Wil alle leden toevoegen in het begin topic, zodat we kunnen zien wie er welke dag is.
 
ik ga over op plan B: vakantiejob zoeken bij de post en tickets stelen :D
 
Ik ben erbij fullmadness+camping


andere mensen van deep/techhouse topic die ook IN zijn? roth, vito, lennart,...
 
Dusss... wie is er welke dagen aanwezig en heeft camping erbij?

Wil alle leden toevoegen in het begin topic, zodat we kunnen zien wie er welke dag is.

Ik ben er zondag bij!

btw; er waren ong 10-15 verschillende mensen die ik ken op kaartjes aan het gieren maar niemand heeft ze verder
 
Laatst bewerkt:
Nu al benieuwd hoe de mainstage gaat uitzien, zal wel een slapeloze nacht worden.
 
Dusss... wie is er welke dagen aanwezig en heeft camping erbij?

Wil alle leden toevoegen in het begin topic, zodat we kunnen zien wie er welke dag is.
Ik ben er zaterdag, dus geen camping
 
Er klopt sws niks van die hele wachtrij, ik ken iemand die had het niet refreshen iets te serieus genomen. Hij stond om kwart over 5 nog op dat scherm van kaartverkoop begint om 17.00. Heeft die op refresh gedrukt, had die om half 6 al kaartjes. K*tsysteem.
 
Voor de mensen uit NL die 1 dag gaan:
Hoe gaan jullie dat doen met vervoer? Ik denk niet dat er na 1en nog treinen rijden naar Utrecht?
 
Back
Naar boven