XXL Nutrition

Reverze 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Verkopen? Nevah
Hoop dat ie trolled...
 
voor hoeveel dan? onder de 100 per ticket zou ik echt nooit gedaan hebben, daar zou ik zelfs niet eens over denken

Nee jongens, ben echt srs vrees ik.. zit hier (bedrag) niet veel vanaf idd.

zoals ik zei, ben ik wel in @ Daydream Fest, houden we daar gewoon een meet toch? :)
 
laat je ons nu in de steek? :(
 
alleuh man !
ik ga helemaal alleen naar reverze, ik kom ook gewoon voor wat mensen van hier de meeten :D
 
alleuh man !
ik ga helemaal alleen naar reverze, ik kom ook gewoon voor wat mensen van hier de meeten :D

Meen je dat? Haha, ik zal nooit alleen naar een feestje gaan. Zou me echt forever alone voelen dan.
 
Meen je dat? Haha, ik zal nooit alleen naar een feestje gaan. Zou me echt forever alone voelen dan.

Kameraad had een verschoven ruggenwervel gekregen op skireis ... alleen of niet, ik ga gewoon lekker vanvoor staan en knallen :D

btw, pakt iemand van jullie ooit een compact camera mee voor wat mooie fotos te nemen ? of ziet er dat gay uit als ik daar sta fotos te pakken? :p
 
Kameraad had een verschoven ruggenwervel gekregen op skireis ... alleen of niet, ik ga gewoon lekker vanvoor staan en knallen :D

btw, pakt iemand van jullie ooit een compact camera mee voor wat mooie fotos te nemen ? of ziet er dat gay uit als ik daar sta fotos te pakken? :p

Bedoel je foto's van ons of van de show? Neem zelf altijd me iphone 5 mee, maakt genoeg mooie foto's :)
 
Reken op vrienden van me die foto's nemen, neem er zelf express geen mee.. krijg ik teveel vragen of ik een foto wil maken :p
 
nja, ik wilde mij misschien een goedkope compact camera gaan kopen morgen voor wat mooie herinneringen te kunnen vastleggen ;p
 
aight, dus 7 ecto's in voor DBB meet, let's do this !

:trollface:
 
klopt!
 
--

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 22:58 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=VbbPGetrt1k


Puur genieten :D

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 22:59 ----------

nja, ik wilde mij misschien een goedkope compact camera gaan kopen morgen voor wat mooie herinneringen te kunnen vastleggen ;p

Ik weet niet wat je voor telefoon hebt, maar ik zou daar gewoon een paar pic's mee maken. Doe ik bij elk festival/evenement. Als ik thuis in bed lig kijk ik ze allemaal terug haha :D
 
Back
Naar boven