MuscleMeat

Reverze 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic


I-AM-VERY-SRS_large.jpg
 
Zal me voorstellen als iemand anders, kun je rikkert nog langs zoeken haha. Naar wie gaan we kijken? Brennen heart?
 
Vandaag jongens!!
 
Ik ben er al tegen half 10

Btw jongens, aan de ingang! Kunnen we
Niet beter aan een merchandise kraam of herken punt afspreken? Die drankstandjes, lockers, links waar ae pizza verkopen? Want de ingang.. :p
 
Ik ben er al tegen half 10

Btw jongens, aan de ingang! Kunnen we
Niet beter aan een merchandise kraam of herken punt afspreken? Die drankstandjes, lockers, links waar ae pizza verkopen? Want de ingang.. :p

zeg het maar bro, allemaal goed voor mij :p
 
Ik ben er al tegen half 10

Btw jongens, aan de ingang! Kunnen we
Niet beter aan een merchandise kraam of herken punt afspreken? Die drankstandjes, lockers, links waar ae pizza verkopen? Want de ingang.. :p

En dat zeg je op de dag van de meet? Ik zou het gewoon aan de ingang houden, ik herken jullie zo, ik hoef er maar een paar te zoeken wat uit zien alsof ze enigzins liften en TADAA.
De helft werkt op zaterdag middag, die kijken misschien niet meer op het forum.
 
En dat zeg je op de dag van de meet? Ik zou het gewoon aan de ingang houden, ik herken jullie zo, ik hoef er maar een paar te zoeken wat uit zien alsof ze enigzins liften en TADAA.
De helft werkt op zaterdag middag, die kijken misschien niet meer op het forum.

True, daarom dat we het mss beter zo laten :p
Ik heb nrs van mensen dus ik bel ze wel

Ik ga wat opruimen en kuisen (jeej alleen wonen) en dan het stad in naar de kaper! Heb er zin in, in de meet en in een zwaar feestje!
 
En dat zeg je op de dag van de meet? Ik zou het gewoon aan de ingang houden, ik herken jullie zo, ik hoef er maar een paar te zoeken wat uit zien alsof ze enigzins liften en TADAA.
De helft werkt op zaterdag middag, die kijken misschien niet meer op het forum.

If all else fails ga ik met m'n pet op op jouw schouders zitten
 
If all else fails ga ik met m'n pet op op jouw schouders zitten

Als ik later ben ga ik gewoon opzoek naar iemand met een flugel pet!
Komt goed! :D
 
Kga er tegen 10 u zijn schat ik :)

Ik heb er zin innnnnn ! Ff tickets nog afprinten...
 
Ben er al om 8, gewoon meeten om 1 ingang @ sportpaleis!
 
weetniet hoelaat ik er ga zijn, iig wel optijd :D
 
Hoelaat zou de show beginnen? ik bedoel wanneer begint de échte intro van reverze?
 
Back
Naar boven