Fitness Seller

Welke/Beste serie heb je gezien?

Bezoekers in dit topic

Start Dexter heel traag ofzo, ben nu bij ep 6 en het kan me echt niet boeien ???


Eergisteren aan Banshee begonnen (1 ep), goede pilot!

Volgens mij begon Dexter wel rustig, maar is al jaren geleden dat ik s01 heb gezien.
 
following is vet!
 
Net de pilot van the following gezien, beloofd veel goeds.
 
Suits van gister was ook weer geweldig, Rachel <3. Volgende week helaas alweer season final. Gelukkig wel vernieuwd voor een derde seizoen wat dacht ik in de zomer weer begint.
 
Heeft iemand 'the last resort' gezien?
Goed? Slecht?
Was een goede serie! Zeker de moeite waard om te zien imo!

ik vond het alleen op het einde allemaal wat snel gaan. Bv dat ze zijn vrouw gaan terughalen, de muiterij, het einde zelf
 
Ben nu LOST aan het kijken zit op de helft van S4. Vind het echt een super serie!

vond prison break ook een van de betere.. samen met Band of Brothers/ The Pacific.
 
Ben nu ook al bezig aan seizoen 5 van dexter (seizoen 6 heb ik ook al klaarstaan om meteen erna te kijken) Vind het gewoon 1 van de zaligste series die ik in lange tijd heb gezien.

Het begin is idd een beetje traag, maar het einde van seizoen 1 vind ik dan weer schitterend..
 
iemand nog tips voor series om met het vrouwtje te kijken?

breaking bad
prison break
suits
lost
walking dead
en vast nog wel een paar, al gezien.
 
Onder andere deze:

Justified
Boston legal
Person of interest
Sons of anarchy
 
hell on wheels is een leuke!

Maar the simpsons en family guy zijn voor mij de dijenkletsers!!:roflol::hahaha:
 
Ben blij dat ik spartacus nog een kans heb gegeven. Ben helemaal verslaafd :D

Het jammere is wel, dat ik subtitles er altijd onder zet met .SRT bestanden en doe dat altijd voor meerdere episodes tegelijk. En dan check ik altijd of de subtitles overeenkomen met het spreken. Maar scroll ik dus ff snel door die video en zie ik dus dat die....

*spoiler alert seizoen 1, E7*
vrouw van Spartacus gevonden is en vervolgens dood is

Gvd, en vond het nog wel zo spannend of hij die nog ging terug vinden!! Achja, nog steeds mooie shots van coïtus en geweld waardoor ik het wil blijven kijken :D
 
Ik vond Spartacus seizoen 1 ook erg vermakelijk, alleen trek ik seizoen 2 niet omdat spartacus wordt gespeeld door een ander.
 
Spartacus download link? Cheers
 
paar afleveringen van Arrow gekeken, wat een ergernis
 
Suits ep 15 net gezien.. HNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGG

I feel bad for Rachel mkay, toch netjes dat Louis zei dat het aan hem lag.

those feels, cry evertiem
 
Back
Naar boven