XXL Nutrition

Cut van 15% naar 10% in 8 weken

Bezoekers in dit topic

Gaat de goede kant op zie ik!

Inderdaad niet te snel te veel verwachten.. Je hebt als doel dat je van de zomer laag VP hebt neem ik aan? Als je dan gewoon deze weg doorzet komt het vanzelf. Je ziet progressie en als je die lijn doortrekt komt het goed lijkt mij!
 
Gaat goed hier, leuk om te lezen dat we hetzelfde doel hebben! Succes ermee.
 
Gaat goed hier, leuk om te lezen dat we hetzelfde doel hebben! Succes ermee.

Gaat inderdaad goed, het lijkt nu harder te gaan, wederom andere resultaten als afgelopen weekend. Ben benieuwd hoelang het er nog vanaf blijt gaan voordat ik veranderingen ga inbrengen. Sowieso ga ik aankomende week beginnen met wat cardio. Ook omdat ik een beetje conditie wil opbouwen. Misschien nieuwe foto's morgen, anders ZEKER aankomende week!
 
Gaat inderdaad goed, het lijkt nu harder te gaan, wederom andere resultaten als afgelopen weekend. Ben benieuwd hoelang het er nog vanaf blijt gaan voordat ik veranderingen ga inbrengen. Sowieso ga ik aankomende week beginnen met wat cardio. Ook omdat ik een beetje conditie wil opbouwen. Misschien nieuwe foto's morgen, anders ZEKER aankomende week!

Ga jij je voeding dan ook aanpassen?
 
Training afgelopen donderdag:

Lat pulldowns 1x warmup 3 sets
Low rows 1x warmup 3 sets
Deadlift 1x warmup 3 sets

Overhead press 1x wu 3 sets
Front presses 3 sets
Front raises 3 sets
Rear delt flyes 1x wu 3 sets

Volgende week zal ik gewichten posten, ben nog geen kracht kwijtgeraakt in ieder geval. Dus het gaat goed, en dat laat de spiegel ook zien!
 
Even een foto tussendoor. Het is zo dat de linker kant van mijn buik wat gedefinieerder is als rechts. Tot mijn verbazing begint de rechterkant nu ook wat strakker te worden. Ik blijf ook tussendoor random foto's posten zodat het een leuke overview kan worden aan het einde van de cut:
1ijxwi.png
 
Even een foto tussendoor. Het is zo dat de linker kant van mijn buik wat gedefinieerder is als rechts. Tot mijn verbazing begint de rechterkant nu ook wat strakker te worden. Ik blijf ook tussendoor random foto's posten zodat het een leuke overview kan worden aan het einde van de cut:
1ijxwi.png

Goed bezig, je ziet echt duidelijk verschil! Vergeleken met de foto's uit je beginpost.
 
Goed bezig, je ziet echt duidelijk verschil! Vergeleken met de foto's uit je beginpost.

Thanks! Ik blijf knallen totdat het onderste randje foetsie is, ik verwacht toch nog wel twee maanden bezig te zijn.
 
Update:
Middel omtrek: 85 -> 83.5 (Navelhoogte)
Middel omtrek: 78 -> 76.5 (Boven navel, smalste stuk zeg maar)
Biceps zijn hetzelfde
Gewicht: 74.4 KG
Vetpercentage: geen idee, boeit niet.

Zoals te zien, lijkt wel of de vetverbranding bij mijn buik weer gestart is. Best een hoop verschil in cm en een lekker verschil in hoe hard m'n buik aanvoelt.

Kracht is nog steeds hetzelfde, heb cardio toch achterwege gelaten, waarom zal ik extra tijd steken in cardio als het nog steeds goed gaat. Heb deze week zelfs wat meer kcal erbovenop gegooid (200 extra) gewoon als afwisseling.

Foto's komen er aan!
 
Ja er is wel degelijk een verschil, als het mogelijk is miss foto's met dezelfde poses als beginpost, op deze vind ik dat je nogal weinig massa hebt op te cutten, maar als ik je beginpost zie vindt ik het begrijpelijk.

Doe zo voort man, je bent goed bezig!
 
-
 
Laatst bewerkt:
ik zie al een tijdje geen vooruitgang.. jammer ;(.

hoe zit het met de foto's?:D

hoeveel kg ben je tot nu al kwijt?
 
ik zie al een tijdje geen vooruitgang.. jammer ;(.

hoe zit het met de foto's?:D

hoeveel kg ben je tot nu al kwijt?

Hehe begon op 80KG, eerste twee weken veel vocht kwijt van de creatine (77KG daarna) nu ben ik denk ik 2.5 a 3 kg kwijt aan vet. Planning is om vanavond even wat foto's te maken en even opnieuw te meten etc ;)

Het gaat zeker de goede kant op!
 
Okey dan! ben benieuwd naar je progressie. (Y)
 
Toppie ga zo door.
 
Ziet er goed uit! Buikje is ook al een stuk minder. Puffy nipples wordt ik zelf helemaal gek van. Wat kan je hier eigenlijk aan laten doen? Opereren is de enige optie of niet?
 
Ziet er goed uit! Buikje is ook al een stuk minder. Puffy nipples wordt ik zelf helemaal gek van. Wat kan je hier eigenlijk aan laten doen? Opereren is de enige optie of niet?

Puffy Nipples zijn bij mij aan het weg gaan, ik denk dat het bij mij vet is, maar dat zullen we nog zien heh ;)

@Volgers
Sorry voor de delay :P

Maar hier heb ik wat nieuwe foto's

Front:
28k6k9c.jpg


Back:
158bh3r.jpg


Tricep rechts (beetje fout gegaan maar geen moeite genomen om even een nieuwe te schieten...
110ksif.jpg


Tricep links:
10zd6o4.jpg


Poging tot abs:
eth6k9.jpg


En een relaxed back pose. Love handles blijven nog erg aanwezig :(
2d8kf95.jpg


Vandaag is een lekkere relaxdag en eens een keertje tijd om even wat ander voedsel als alleen kip en tartaar naar binnen te werken.

De cut gaat opzich wel goed. Ik ben eindelijk van het verwachten van snelle resultaten principe afgestapt en dit maakt het cutten ook wat relaxter :D
 
die zwembandjes vanonder an de rug die zen het moeilijkste eraf t ekrijgen he :(
heb dat ook enz it ook in de cut maar gaat dat wel weg ooit ??
 
die zwembandjes vanonder an de rug die zen het moeilijkste eraf t ekrijgen he :(
heb dat ook enz it ook in de cut maar gaat dat wel weg ooit ??

daar zit ook vaak het meest, en natuurlijk gaat dat ook weg..
 
Back
Naar boven