AndroidHealthClinic

Gokhardo's log 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

succes morgen, verwacht een mooi totaal van u!
 
NK powerliften alkmaar SSS

-83 KG meegedaan
Ingewogen op 81,5KG te licht dus

Squat
Half pak
2x5x70
3x120
Heel pak
1x150
1x185
1x205


Eerste beurt 217,5 goed
Tweede beurt 227,5 goed
Derde beurt 232,5 niet op diepte


Bench press
Zonder shirt
8x20
2x5x60
3x80
3x100
1x115
Heel pak
1x135


Eerste beurt 142,5 goed
Tweede beurt 150 voelde heel goed aan dus maar 160
Derde beurt 160 niet goed, kwam snel van borst maar meer ook niet


Sumo deadlift
Half pak
5x70
5x120
1x150
Heel pak
1x185
1x210


Eerste beurt 235 goed
Tweede beurt 245 niet goed, faalde op grip
Derde beurt 245 goed, de scheids moest niet langer wachten met "down" anders was dit ook grip fail


Al met al redelijke wedstrijd,

Squat 2,5KG PR
Bench press hetzelfde
Sumo deadlift 5KG PR

Merkte behoorlijk goed dat ik dunner ben geworden. Suit waren makelijk om aan te trekken. Heb met de 2 weken voor NK ook goed op me voeding moeten letten met name de laatste week. 2 dagen voor NK heb ik zowat alleen op eiwitten geleeft, met een minimale hoeveelheid aan carbs. Maar ben blij dat dit ook weer over is en ik gewoon weer normaal kan eten en sterker worden.

Volgende wedstrijd zal NK voor junioren en masters zijn.


En ik deed ook nog buiten mededingen mee, omdat ik een turkse nationaliteit heb. Helaas geen prijsjes gehad:P
 
Goedman! Als je beetje op eten let vliegen kilo's er wel af zo te zien. Maar goede wedstrijd toch?
 
Mooie wedstrijd ! Jammer van 3 de squat, wanneer is volgende wedstrijd dan ?
 
Goed gedaan joh, ik las al op wimwam.nl dat je die 160 gehaald had, jammer niet man, zou wel episch zijn. Maar wel sowieso goeie sq & dl pr's he, je hebt nog veel jaren voor je dus komt dik in orde ;)
 
Goedman! Als je beetje op eten let vliegen kilo's er wel af zo te zien. Maar goede wedstrijd toch?

Jep wel gemerkt, en wedstrijd was wel goed ja:)
Mooie wedstrijd ! Jammer van 3 de squat, wanneer is volgende wedstrijd dan ?

Thankx,

16mei volgende wedstrijd

---------- Post toegevoegd Sun 24 Feb 2013 om 23:14 ----------

Goed gedaan joh, ik las al op wimwam.nl dat je die 160 gehaald had, jammer niet man, zou wel episch zijn. Maar wel sowieso goeie sq & dl pr's he, je hebt nog veel jaren voor je dus komt dik in orde ;)

Dankje triple, 150 ging zo goed dat ik dacht dat 160 ook wel zou moeten lukken. Niet dus:o
 
Dankje triple, 150 ging zo goed dat ik dacht dat 160 ook wel zou moeten lukken. Niet dus:o

Ja man, eq bench pak ik liever ook kleine stapjes, ookal gaat vorige makkelijk, andere beurt kan helemaal anders gaan.

Volgende wedstrijd pas 16mei dus tegen dan pak je die wel ;)
 
Sorry 12 mei was het:D

Idd hetzelfde heb ik ook bij sumo dl

Maar ach blijven oefenen dan komt het wel
 
Toch een hele nette wedstrijd gedraaid man, mirin' them lifts!
 
goed gedaan meneer gokhuansaun
 
je hebt de zwaartekracht mooi in zijn prottertje genomen. Nice. Really scared off ya now.
 
je zei in de kleedruimte al direct dat die 3e attempt lastig was, viel niet echt te zien overigens.
 
Dat zijn mooie cijfers zeg op die wedstrijd! Altijd goed om jezelf dan te overtreffen he ;)
 
gratz nog met pr's G' erg nice
 
Dankje iedereen, volgende wedstrijd word er natuurlijk weer wat beters verwacht:D

@FlorisPL, ik wist niet eens wie je was:o maar jammer dat je niet mee kon doen.

@eddine, bedankt ziyed!
 
Mooie lifts gokhan, talentje maar dat wisten we al! Nu gewoon blijven verbeteren
 
Back
Naar boven