AndroidHealthClinic

angelus log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Verstandige keus om even stapje terug te doen. Gebruik je een riem anders zou ik dat aanraden ivm je onderrug.

was niet mn onderrug maar aan het begin van mn linkerlat deed t pijn. Gebeurt wel eens af en toe om een of andere reden, normaal gezien moet het maandag wel weer genezen zijn:)
 
SQ: 3x5x100kg
BP: 3x5x77,5kg
DL: 1x5x125kg
DIPS: 8|8|5xBW+10kg

zaterdag laatste bench en deadlift dag en moet er maar 2,5kg per oefening bij gooien om doelen te halen:cool:
 
SQ: 3x5x102,5kg (105 gaat easy gaan zaterdag)
MP: 3x5x55kg (doel behaald)
PR: 3x5x80kg
PU: 3x6xBW
DBShrugs: 3x10x44kg
 
SQ: 3x5x105kg
BP: 5|5|2 (laatste rep van eerste 2 sets geen volledige ROM, en fail op 3de rep van laatste set:()
DL: 1x4x127,5kg (gripfail, sorry ovosnovo, wilde het kunnen zonder andere grip, noch gebruik van straps kunnen, but failed:()


.
doelen voor 22/02/13

SQ: 3x5x102,5kg (Doel bereikt, zelfs overstegen naar 3x5x105kg)
BP: 3x5x80kg (Doel niet bereikt, max succesvol: 3x5x77,5kg)
MP: 3x5x55kg (Doel bereikt)
DL: 3x5x120kg, 1x5x127,5kg (Doel niet bereikt, max succesvol: 1x5x125kg, hoewel dit puur aan grip ligt. Overigens wel vrij zeker dat ik de 3x5x120kg kan halen, zal eens testen volgende week)

Doelen dus niet bereikt

http://www.youtube.com/watch?v=Zm080jEt2hc

:fuu:

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 15:24 ----------

Nieuw schema vanaf volgende week.
Ma: Borst + triceps
Di: Rug + biceps
Do: Benen + abs
Vr: Schouders + armen licht (lopen achter imho, dus extra aanpakken)

Volgende doelen voor 19/05/13:
SQ: 3x8x102,5kg
BP: 3x8x75kg
MP: 3x8x52,5kg
DL: 3x5x130kg, 1x5x140kg (met gebruik van straps)
 
Laatst bewerkt:
Hee je bent wat aan het bereiken!
 
mogen wel iets ambitieuzer die doelen
 
mogen wel iets ambitieuzer die doelen

dan bereik ik ze toch niet, ik kan best goed inschatten wat wel en niet mogelijk is voor mezelf. Dit is al hooggegrepen voor me, det dere ectogainz:(
 
  • Like
Waarderingen: kane
Mss voor je grip eens fat dbs gebruiken of static holds met BB of DB.
 
Benchdoel is te laag ingesteld blijkbaar.

Borst triceps:
BP: 8|7|6x75kg
Inclinebp: 10|8|10x45kg
inclinedbflyes: 3x10x16kg
cableflyes: 3x10x12,5kg
SeatedDip: 2x12x50kg 1x12x60kg
overheadtricepextensions: 2x6x30kg
skullcrushers: 10|9|7x25kg
 
gvd man ik doe hetzelfde gewicht met skullcrushers, doe je met dumbbell of halter?
 
Waarom stop je zo snel met dat vorige schema vuile k*t ecto. Je ging net zo lekker.
 
Ik vindt (ja, ik weet het, met een thee. Gewoon omdat dat kan) dat je dat heel goed doet, je gewichten verhogen met die kleine muizen stapjes als een geniepige muisje die de vrouwtjes meer dan 83 decibels laat produceren als gevolg van zijn zoektocht naar dat kleine stukje kaas, of nee, muizen lusten helemaal niet zo graag kaas; dat is alleen zo in de tekenfilms. In dat geval een stukje door je beste vriend uitgekotste taboulé geglazuurd met een aperitief drankje van €243 en zoutzuren en tal van andere spijsvertering sappen.

Alle, ge weet wel. Ik bedoel da je goe bezig bent:thumbs:
 
Laatst bewerkt:
gvd man ik doe hetzelfde gewicht met skullcrushers, doe je met dumbbell of halter?
met easy bar. Heb gewicht van die bar gegokt op 10kg, kan uiteraard minder zijn:)

Waarom stop je zo snel met dat vorige schema vuile k*t ecto. Je ging net zo lekker.
rippetoe is een krachtschema, wilde gwn mijn kracht terug beetje op peil brengen en dat is compleet. Nu dus terug splitschema, meer reps doen en meer massa winnen:)
Ik vindt (ja, ik weet het, met een thee. Gewoon omdat dat kan) dat je dat heel goed doet, je gewichten verhogen met die kleine muizen stapjes als een geniepige muisje die de vrouwtjes meer dan 83 decibels laat produceren als gevolg van zijn zoektocht naar dat kleine stukje kaas, of nee, muizen lusten helemaal niet zo graag kaas; dat is alleen zo in de tekenfilms. In dat geval een stukje door je beste vriend uitgekotste taboulé geglazuurd met een aperitief drankje van €243 en zoutzuren en tal van andere spijsvertering sappen.

Alle, ge weet wel. Ik bedoel da je goe bezig bent:thumbs:
dankje haaii:o
 
Er zit meer kracht in jouw lijf Angelus. Die squat had je makkelijk kunnen opbouwen tot 5x150kg.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven