MuscleMeat

angelus log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Er zit meer kracht in jouw lijf Angelus. Die squat had je makkelijk kunnen opbouwen tot 5x150kg.

haha, als ik als een faggot quartersquats ofzo ga doen dan mss wel. Anders vrees ik dat die 5x150 nog wel een jaartje of 2 op zich laat wachten:roflol:
 
oke ik doe het met dumbbells (maakt touw van het plafond weer los).

easy bar, is dat belgisch voor ez stang?

ook vind ik je doelen vrij marginaal maar ik kan me vergissen, misschien is 3x3 reps enorm veel in 3 maanden.
 
oke ik doe het met dumbbells (maakt touw van het plafond weer los).

easy bar, is dat belgisch voor ez stang?

ook vind ik je doelen vrij marginaal maar ik kan me vergissen, misschien is 3x3 reps enorm veel in 3 maanden.
idd ez stang.
En doelen zijn ook marginaal, merkte ik gisteren tijdens bench toen ik mn doel daarop al bijna had bereikt.

Zoveel te beter als ik ze over een maand o.i.d al bereik ipv eind mei, is goed voor mn ego:trollface:
stel dan wel gewoon vroeger nieuwe doelen.
 
Ben je al buff like zyzz?
 
BBrow: 3x8x65kg
PU: 6|5|5xBW
Pulldowns: 3x8x33,5kg
cablerows: 3x10x28,5kg
assistedpullups: 3x10
 
Wist niet dat je voor kracht trainde Angelus.. Succes met je doelen iig.
 
Wist niet dat je voor kracht trainde Angelus.. Succes met je doelen iig.

bedankt mijn zweverige vriend:heart:

ben trouwens net klaar met krachtschema, nu terug massa:)
 
bedankt mijn zweverige vriend:heart:

ben trouwens net klaar met krachtschema, nu terug massa:)

:roflol: Graag gedaan.

& Ahzo, nice. Kheb btw ondervonden dat je vaak nog het vlugst vooruit gaat in kracht en/of massa als je gewoon traint zonder verwachtingen, zonder dat je een rep meer wilt halen dan de vorige keer & geniet van je training.. Dus gewoon bankdrukken dan bv op een bepaald gewicht en je ziet wel hoeveel je reps je op dat moment kunt halen. Wou dit gewoon even meedelen.
 
:roflol: Graag gedaan.

& Ahzo, nice. Kheb btw ondervonden dat je soms het vlugst vooruit gaat in kracht en/of massa als je gewoon traint zonder verwachtingen, zonder dat je een rep meer wilt halen dan de vorige keer. Dus gewoon bankdrukken dan bv op een bepaald gewicht en je ziet wel hoeveel je reps je op dat moment kunt halen & geniet van je training. Wou dit gewoon even meedelen.

Hahaha wat een kanker onzin.
 
:roflol: Graag gedaan.

& Ahzo, nice. Kheb btw ondervonden dat je vaak nog het vlugst vooruit gaat in kracht en/of massa als je gewoon traint zonder verwachtingen, zonder dat je een rep meer wilt halen dan de vorige keer & geniet van je training.. Dus gewoon bankdrukken dan bv op een bepaald gewicht en je ziet wel hoeveel je reps je op dat moment kunt halen. Wou dit gewoon even meedelen.

kan kloppen, had dit dinsdag op bench. Nul verwachtingen, gewoon checken hoeveel ik reps ik kon halen met doelgewicht en mijn verwachtingen zwaar overtroffen.
 
:roflol: Graag gedaan.

& Ahzo, nice. Kheb btw ondervonden dat je vaak nog het vlugst vooruit gaat in kracht en/of massa als je gewoon traint zonder verwachtingen, zonder dat je een rep meer wilt halen dan de vorige keer & geniet van je training.. Dus gewoon bankdrukken dan bv op een bepaald gewicht en je ziet wel hoeveel je reps je op dat moment kunt halen. Wou dit gewoon even meedelen.

potverdomme :roflol:
 
Hahaha wat een kanker onzin.

Mja, ik vind van niet.:P Het zit hem toch vooral ook in het genieten van je training. Heb zelf jaren getraind tegen m'n zin, altijd opgezien ertegen, deed het alleen om meer spiermassa te hebben en zo.. Train nu altijd zeer rustig en zo, oefeningen doe ik ook wat trager, aandachtiger de laatste weken en de training is gewoon veel fijner, aangenamer zo en heb het idee dat ik vlugger vooruit ga. Zou me gewoon niet verbazen dat er meer mensen zijn die vlug even trainen en het bijna altijd liever zo vlug mogelijk achter de rug willen hebben..

---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 00:49 ----------

kan kloppen, had dit dinsdag op bench. Nul verwachtingen, gewoon checken hoeveel ik reps ik kon halen met doelgewicht en mijn verwachtingen zwaar overtroffen.

Idd. Als je enorm graag een rep meer wil halen zal het vaak dan juist niet lukken. Een maat heeft zo verschillende maanden blijven steken op 1 a 2 keer 120kg bench press. En als het hem dan gewoon niet meer of minder interesseerde, hij zich er bij neergelegd had, ging ie plots wel weer vooruit..
 
Mja, ik vind van niet.:P Het zit hem toch vooral ook in het genieten van je training. Heb zelf jaren getraind tegen m'n zin, altijd opgezien ertegen, deed het alleen om meer spiermassa te hebben en zo.. Train nu altijd zeer rustig en zo, oefeningen doe ik ook wat trager, aandachtiger de laatste weken en de training is gewoon veel fijner, aangenamer zo en heb het idee dat ik vlugger vooruit ga. Zou me gewoon niet verbazen dat er meer mensen zijn die vlug even trainen en het bijna altijd liever zo vlug mogelijk achter de rug willen hebben..

---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 00:49 ----------



Idd. Als je enorm graag een rep meer wil halen zal het vaak dan juist niet lukken. Een maat heeft zo verschillende maanden blijven steken op 1 a 2 keer 120kg bench press. En als het hem dan gewoon niet meer of minder interesseerde, hij zich er bij neergelegd had, ging ie plots wel weer vooruit..

is het dan niet verstandiger om een sport te gaan beoefenen die je leuk vindt?
 
is het dan niet verstandiger om een sport te gaan beoefenen die je leuk vindt?

Misschien wel, meer ik ben van nature geen zo'n sporter. En in het begin trainde ik wel zeer graag, eerste 6 maand tot jaar.. Ben gwn tot de vaststelling gekomen dat ik dan nog niet zo gefocust was op vooruit geraken, en niet telkens alles gaf om ook zeker niet weer achteruit te raken. Trainde toen ook gwn omdat ik graag veel kracht en spiermassa wou hebben maar was geen obsessie, niet iets dat echt moest, nodig was en liefst zo snel mogelijk.. Gwn rustig wat spiermassa en kracht bijkweken. En zo ga ik het nu weer doen, gwn gewichttrainen voor m'n plezier en de spiermassa en krachtwinst is gwn leuk meegenomen.

Heb gwn ondervonden dat de reden dat ik niet meer ten volle genoot van m'n training, was omdat ik mij teveel blind staarde op m'n doelen en hetgeen ik had te graag in stand wilde houden.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren:
SQ: 3x5x102,5kg
DL: 3x5x110kg
Leg extensions: 3x10x105kg
Leg curls: 3x10x65kg
Calf raises: 5x12x55-95kg


Vdg:
MP: 6|5|5x52,5kg
DBPress: 3x10x16|18|20kg + 1x8x22kg
Seated behind neck press: 3x10x35|37,5|40kg + dropset
Sideraises superset front raises: 2x10x14kg ss 15kg(plate)
Bent over raises: 3x12x14kg
EZbar curl: 5x10x20kg|25kg|30kg|35kg|35kg
Hammer curls: 2x8x16kg + 1x6x18kg

Doelen voor SQ, DL en MP zijn dus wel goed gekozen:)

:aai:
Ik ben in elk geval trots dat je lift, had ik niet verwacht
best nette stats ook ;)

thx
 
BP: 6|5|4x77,5kg
DBBP: 3x10x20|24|28kg
InclineBP: 8|6|6x50kg|52,5kg|55kg
DBFlyes: 3x10x16|18|20kg
Skullcrushers: 3x10x25kg|27,5kg|30kg
pushdown ss dbtricep extensions: 2x10x20kg|25kg ss 8|6x8kg|10kg
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven