MuscleMeat

Techno (Feestjes/Artiesten etc.) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
3 okt 2008
Berichten
35.890
Waardering
35.612
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Ik vind het erg irritant om steeds de drop je techno/mnml etc draad door te lopen voor slowchat over techno.

Denk dat er hier best wel wat people aanwezig zijn die ook techno minded zijn en omdat je nu eenmaal niet overal naartoe kunt gaan en ook niet alles kunt weten qua agenda... Bij deze; het Techno draadje!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

Hier staan vooralsnog op de agenda;
- 05/04 Strobe (Perron) Met Detroit Techno Militia & Mr. Jones
- 19/04 DNA (Perron) Met Surgeon & Invite
- 25/05 Moments (Factory010) Met o.a. Marco Bailey, Robert Babicz, Kadir Pelit
- 01/06 FYM Festival
- 29/06 AwakeFest

Artiesten welke ik graag (nog) eens wil zien;
- Gayle San (Singapore)
- Stacey Pullen (USA)
- John Selway (USA)
- Johannes Heil (DE)
- Ken Ishii (JPN)
- Luke Slater (UK)
- Valentino Kanzyani

Overigens gaat de voorkeur wel uit naar Techno zoals deze bedoeld is, dus geen MNML crap etc. Verder, Detroit, Berlin, HardTechno etc allemaal welkom!

Iemand overigens weleens bij een editie van Pro Techno geweest? Overweeg volgende week een kijkje te gaan nemen in Utrecht.
 
3NQVi.gif


Kijk al weken handenwrijvend uit naar Soenda Festival, wil persoonlijk erg graag Alan Fitzpatrick zien
 
Ja Soenda staat als optie in mijn agenda! Nog nooit geweest :o *shame*

Fitzpatrick staat trouwens op AwakeFest :)
 
Laatst bewerkt:
Ja Soenda staat als optie in mijn agenda! Nog nooit geweest :o *shame*

Fitzpatrick staat trouwens op AwakeFest :)

Ik voorspel nu al zon in mei en regen in juni (zoals vrij vaak gebeurt in nederland) dus ik zeg kopen die hap. AwakeFest kaartje moet ik nog even kopen maar heb nogal veel uitgegeven aan kaartjes en een tof rave hemd voor aankomende feesten en festivals:o
 
Wat fijn!

Ik heb op de planning:
16 maart Refuse (Perron)
31 maart Sonar (Factory 010)
30 april Nachtduik (Maassilo)

Ben met AwakeFest op vakantie :facepalm:
 
We kunnen beter een Rotterdam Techno topic openen. Technostad van Nederland op 't moment met Perron, Toffler, Maassilo, Factory 010 en alle losse feesten.
 
We kunnen beter een Rotterdam Techno topic openen. Technostad van Nederland op 't moment met Perron, Toffler, Maassilo, Factory 010 en alle losse feesten.

Techno in R'Dam maakt wel echt een bloeiperiode door zeg! Denk dat de komst van Perron een hoop los heeft gemaakt. Nadat NightTown/WaTT naar de klote gingen, was er niet echt meer een technohol. Je had wel de CatWalk/Toffler idd, maar veelal veel meer MNML en TechHouse wat daar de klok sloeg..

Bijna elke avond van Perron verkoopt steevast uit, veel kwaliteitstechno en ook originele avonden met kwaliteitshouse zoals Visionair.

Wat de Poema (Utreg) tegenwoordig programmeert vind ik ook te vaak te lafjes. Doornroosje heeft vaak nog wel leuke avonden ertussen zitten. En Amsterdam vind ik gewoon een k*tstad om te gaan stappen.
 
Alvast aan het opwarmen voor pan-potje vanavond:duh::bierbang::spaz:
 
Techno in R'Dam maakt wel echt een bloeiperiode door zeg! Denk dat de komst van Perron een hoop los heeft gemaakt. Nadat NightTown/WaTT naar de klote gingen, was er niet echt meer een technohol. Je had wel de CatWalk/Toffler idd, maar veelal veel meer MNML en TechHouse wat daar de klok sloeg..

Bijna elke avond van Perron verkoopt steevast uit, veel kwaliteitstechno en ook originele avonden met kwaliteitshouse zoals Visionair.

Wat de Poema (Utreg) tegenwoordig programmeert vind ik ook te vaak te lafjes. Doornroosje heeft vaak nog wel leuke avonden ertussen zitten. En Amsterdam vind ik gewoon een k*tstad om te gaan stappen.

yess, 010 is dé Techno capital van NL momenteel. geweldig.
Mijn eerst volgende 2 zijn Refuse 16 maart in Perron en Awakenings op 30 maart Gashouder.
 
Zeker jaloers op die betere technofeesten van Nederland!

Heb zo vorig jaar een awakenings feest meegepikt in de maassilo, en hoe het daar aan toe ging was echt ongekend. Professionele lasershow, verzorgde line-up, en een heerlijk samenhorigheidsgevoel zonder pottenkijkers. In België is dat toch iets minder, al zit er wel een opmars in met feesten als Doomsday en Hertz in het Antwerpse. Van de ene op de andere editie zag je toch veel meer belangstelling. Er is hoop :D

Voor in het kort:
9/3: Laurent Garnier @ Cafe d'Anvers
8/5: Fade In @ Tour & Taxis Brussel (Adam Beyer, Chris Liebing, Gary Beck, Richie Hawtin,..)
25/5: Hertz @ Petrol
 
Lekker dan... ga zo naar Perron maar mijn printer heeft het na het printen van de eerste ticket begeven... Geen andere opties mogelijk. Kunnen ze de cijfers van de barcode daar gewoon overtypen als ik het op mijn telefoon laat zien?:o
 
Zeker jaloers op die betere technofeesten van Nederland!

Heb zo vorig jaar een awakenings feest meegepikt in de maassilo, en hoe het daar aan toe ging was echt ongekend. Professionele lasershow, verzorgde line-up, en een heerlijk samenhorigheidsgevoel zonder pottenkijkers. In België is dat toch iets minder, al zit er wel een opmars in met feesten als Doomsday en Hertz in het Antwerpse. Van de ene op de andere editie zag je toch veel meer belangstelling. Er is hoop :D

Voor in het kort:
9/3: Laurent Garnier @ Cafe d'Anvers
8/5: Fade In @ Tour & Taxis Brussel (Adam Beyer, Chris Liebing, Gary Beck, Richie Hawtin,..)
25/5: Hertz @ Petrol

Volgens mij hebben jullie ook niets te klagen in BE hoor.. Liberty White... Cafe d'Anvers & als klap op de vuurpijl Fuse in Bruxelles!
 
Jezus wat ging Perron weer hard!
 
En waarom dan geen minimal, omdat jij dit crap vindt? Denk dat veel techno liefhebbers ook wel van minimal houden. Zo zie ik dat iig in mijn omgeving.
Soenda heeft wel een leuke line-up btw.
 
En waarom dan geen minimal, omdat jij dit crap vindt? Denk dat veel techno liefhebbers ook wel van minimal houden. Zo zie ik dat iig in mijn omgeving.
Soenda heeft wel een leuke line-up btw.

Dan maak jij lekker een MNML topic, niemand die je tegenhoudt hoor:)
 
gister onverwachts toch naar perron. ****ing uur in de rij gestaan buiten, maar was t waard. Pfffieuww ging lekker gister!!
 
Al die pillenkoppen om 7.00 in Perron. Ik heb me doodgelachen :roflol:

Ga volgende keer wel een paar kilo kauwgom meenemen. Goud geld verdienen daar.
 
volgende week Carl Cox & Friends in de gashoudert! ben alvast aan het opwarmen:duh::hamer:
 
volgende week Carl Cox & Friends in de gashoudert! ben alvast aan het opwarmen:duh::hamer:

Nice Karel is altijd wel genieten!
Ik moet nog even geduld hebben tot 5 April :mad:

---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 13:05 ----------

Wat fijn!

Ik heb op de planning:
16 maart Refuse (Perron)
31 maart Sonar (Factory 010)
30 april Nachtduik (Maassilo)

Ben met AwakeFest op vakantie :facepalm:

Hoe was Refuse?!
 
Back
Naar boven