XXL Nutrition

Een aantal tekeningen ingescand (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mars

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 mei 2003
Berichten
5.776
Waardering
1
Omdat ik toch bezig was met een portfolio voor school had ik wat tekeningen uit mijn tekenboeken ingescand en ook enkele bewerkt.
Sommige zijn k*t kwaliteit en ook niet afgetekend want daar heb ik vaak het geduld niet voor, ook heb ik moeite met tekenen van handen en dergelijke. verrotte lastig vind ik dat.
Het meeste slaat nergens op maar is leuk om te tekenen.

[Afbeeldingen niet meer beschikbaar]
 
Volgende fase is ofwel synthol beginnen inspuiten of overal op straat twelve monkeys beginnen brullen :D
 
Vette tekeningen en die strips zijn ook geinig - maar ik zie de typische bedorven Mars humor niet terug?

Zit je btw tussen de alto's en als het op coïtus aankomt vrijdenkende kunstenaars op de academie?
 
Zitten aardige tekeningen tussen...maar wat gaat er om in je hoofd? ;)
 
Bij nader inzien. Ik vind die strips ook wel cool :D
 
je bent ziek man


ow wat ben ik jaloers op je :rolleyes:
 
Er zit wel wat lugubere shit tussen he bro. Zou je je niet eens aanmelden als gastcartoon op nozzman.nl
 
Oh god nu hebben jullie het idee dat ik een gothic ben, neej vind het leuk om zieke dingen te tekenen maar meer heb ik er ook niets mee haha.
 
Wou dat ik zoiets kon, mooi man :thumb:
 
Mars zei:
Oh god nu hebben jullie het idee dat ik een gothic ben, neej vind het leuk om zieke dingen te tekenen maar meer heb ik er ook niets mee haha.

Maar je eikel is toch wel gepierced?
 
Laat het maar niet zien aan een psycholoog, die laat je gelijk opsluiten :D Zit cool werk tussen, zou alleen 1 van die sTen wel verder uitwerken. Nu is het te divers.
 
Neej precies, mensen vinden over het algemeen erg ziek maar ik hou van provoceren loll.
En die sTen zijn idd divers maarja vind ook de variatie wel leuk. en het is maar een hobby ;)
 
Hieraan heeft Dr. Phil genoeg voer voor een aflevering of 2 :D
 
Sommige zijn erg goed getekend, maar andere doen me niet zoveel.

Die stripjes zijn erg cool. Misschien zou je die sT nog wat uit kunnen werken, nog iets meer sarcastisch en parodieërend.

Zit je op de kunstacademie?
 
tijd om je medicijnen weer in te nemen geloof ik ;)
 
ziet er goed uit :D

doe er wat mee!!!
 
Apart!

Die van die benen vind ik tof. Vooral de tekst.
 
Back
Naar boven