Fitness Seller

Reverze 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

omggggg ik wil die flashbacks niet horen.
dan krijg ik zo fukking veel heimwee in het feest.. pfff doet pijn hahah
 
was gisteravond wat aan het zappen zendden ze juist die flashback uit op jim tv (belgie) :D
 
brb 8uur youtube kijken :coffee:
 
waar de ****, is de hardcore in de aftermovie?

bassevents, me dissapoint.


Klopt, volgend jaar weer aanwezig?

ik wel, heb me eigen nog nooit zo k*t gevoeld.. een event op TV mee 'kijken'

ik vat volgend jaar dan zowiezo verlof (:dag vrij.)

edit; wie in @bassleader?
 
waar de ****, is de hardcore in de aftermovie?

bassevents, me dissapoint.




ik wel, heb me eigen nog nooit zo k*t gevoeld.. een event op TV mee 'kijken'

ik vat volgend jaar dan zowiezo verlof (:dag vrij.)

edit; wie in @bassleader?

misschien bassleader, vrienden van me gaan. Is 2.5 uur rijden voor ons, best lang als je dan ook nog terug moet. Was bij reverze nuchter en moest rijden. Hoefde maar een 1.5 uur te rijden. Viel bijna is slaap om 8 uur in de ochtend, heb met mn kop uit hem raam gehangen op de autobaan :D
 
misschien bassleader, vrienden van me gaan. Is 2.5 uur rijden voor ons, best lang als je dan ook nog terug moet. Was bij reverze nuchter en moest rijden. Hoefde maar een 1.5 uur te rijden. Viel bijna is slaap om 8 uur in de ochtend, heb met mn kop uit hem raam gehangen op de autobaan :D

cheap hotelletje zoeken?

ik ga volgende week ofzo kaarten fixen, melonz moest de zijne ook nog kopen las ik in het bassleader topic ;)
 
cheap hotelletje zoeken?

ik ga volgende week ofzo kaarten fixen, melons moest de zijne ook nog kopen las ik in het bassleader topic ;)

netjes, niet al mijn vrienden hebben het geld om ook nog een hotelletje te betalen.
 
netjes, niet al mijn vrienden hebben het geld om ook nog een hotelletje te betalen.
heb net een super ingeving gehad :roflol: :roflol:

huur een bus voor 9 personen, hiermee gaan wij ooit opstap kost ons 15euro de man ofzo.parkeer die ergens in gent, flikker die vloer vol met matrassen, en slaap daar op (of op de banken die erin staan) en volgende ochtend naar huis rijden :roflol:
 
heb net een super ingeving gehad :roflol: :roflol:

huur een bus voor 9 personen, hiermee gaan wij ooit opstap kost ons 15euro de man ofzo.parkeer die ergens in gent, flikker die vloer vol met matrassen, en slaap daar op (of op de banken die erin staan) en volgende ochtend naar huis rijden :roflol:

Lol, is een idee alleen weet ik niet wat ik me bij zn bus moet voorstellen. Gewoon een bus voor 10 personen en dan nog eens een extra ruimte voor te slapen?
 
Lol, is een idee alleen weet ik niet wat ik me bij zn bus moet voorstellen. Gewoon een bus voor 10 personen en dan nog eens een extra ruimte voor te slapen?

alles behalve die extra ruimte voor te slapen ja :roflol:

/care, ik weet zeker dat het epic lulz werd als ik met mn maten in zo'n ding moet pitten in een slaapzak ofzo :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

of gewoon een transporter, + dubbele kabine , ken je met 5 personen in en 3 man achterin slapen +2 vanvoor stoelen plat en daar slapen.

in be4 ''probeer je me nu over te halen?''
 
Back
Naar boven