MuscleMeat

We moeten ons zorgen maken om Jodenhaat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tbeest

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
9 mrt 2012
Berichten
2.275
Waardering
75
We moeten ons zorgen maken om Jodenhaat

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Allochtone én autochtone jongeren laten zich steeds vaker negatief uit over Joden. Wij moeten ons ernstig zorgen gaan maken over het oplaaiende antisemitisme.

Hoe vaak horen we Turkse en Marokkaanse jongeren wel niet Joden beschimpen? Onlangs nog, in het NTR-programma Onbevoegd gezag, werd Adolf Hitler geprezen om zijn poging de Joden uit te roeien. En op straat, in de vroegere volkswijken, in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, is het nog net niet dagelijkse kost. Het Amerikaanse Simon Wiesenthal Center zegt geschokt te zijn door de NTR-uitzending. Denk niet dat alleen allochtone jongeren trots zijn op hun antisemitisme. In een brief aan premier Mark Rutte schrijft het Center dat het nóg schokkender is dat de vooroordelen over Joden ook door autochtonen worden aangehangen. Het staat vandaag op de voorpagina van De Telegraaf. "Op een grote middelbare school werden Joden omschreven als 'rijk en gierig', zo bleek recent na onderzoek."

Joden lijken bijna niet langer welkom in Nederland. Volgens de oud-voorzitter van de CIDI-jongerenorganisatie, is het een probleem in Nederland om herkenbaar Joods te zijn. In een column op Trouw.nl schrijft hij:

Kettingen met Davidsterren blijven thuis, evenals keppeltjes. Joden in de hoofdstad kiezen er steeds vaker voor om zich niet 'zichtbaar Joods' te kleden. Het aantal Joden dat in Nederland wordt bespuugd of aangevallen, is volgens de statistieken beperkt, net als het aantal incidenten in en rond Joodse instellingen en evenementen. Maar die cijfers zeggen niets, binnen de context dat Joden hun identiteit verhullen en hun instellingen - begrijpelijkerwijs - beveiligen. Het zichzelf veroordelen tot geestelijke en culturele ballingschap is een hoge prijs die de Joodse gemeenschap betaalt voor zijn veiligheid.

Zoals gezegd, Jodenhaat is niet voorbehouden aan domme jongeren uit Marokko of Turkije. Nogmaals een citaat uit de column van de oud-voorzitter: "Verscholen achter Israël-haat heeft antisemitisme een nieuwe gedaante aangenomen. Op Twitter bijvoorbeeld is de 'Ja maar Israël'-smoes al jaren in de mode, vaak gevolgd door iets negatiefs over Joden." Op Twitter is het inderdaad schering en inslag wat betreft antisemitisme, met name door mensen die beweren dat ze niet antisemitisch, maar enkel kritisch zijn op "het zionisme", de Joodse staat en "de eeuwige slachtofferhouding van de Joden". Juist, ja. Er gaat geen dag voorbij, of ze zeiken de Joden af, op het obsessieve af. Natuurlijk is dat antisemitisme, hoe veel moeite ze ook doen om het te verhullen. En wie dat niet gelooft, moet zichzelf maar eens flink achter de oren krabben.

Niemand zal ontkennen dat antisemitisme iets anders is dan kritiek hebben op bijvoorbeeld de buitenlandpolitiek van Israël. Maar al te vaak gaat die kritiek hand in hand met beledigingen aan het adres van Joden, revisionisme, en stiekem antisemitisme. "Nee hoor, ik ben geen Joden-hater, ik vind het alleen niet gerechtvaardigd dat er een Joodse staat bestaat. Geef ze maar een eilandje elders." Er wordt op het internet zelfs openlijk getwijfeld aan de zwartste bladzijde van de Europese geschiedenis: de Holocaust. De mensen die er hun vraagtekens bijzetten, weten heus wel dat het waar is (anders ben je écht achterlijk), maar die idioten, want dat zijn het, hebben slechts één doel voor ogen. Ze willen twijfel zaaien onder de rest van de bevolking, die zij als "goedgelovig" beschouwen, om een klimaat van Jodenhaat te scheppen. Misselijkmakend. De oplossing ligt niet alleen in beter onderwijs, maar ook in het harder straffen van deze vorm van racisme.


[Link niet meer beschikbaar]


Kijk, de reacties zullen nu in het verlengde liggen van.

"Ze moeten weer huilen, de Joden" of "Ze hebben het zelf gezocht, de k*tjoden" maar dat is net het probleem

De jodenhaat (ook op dit forum) begint ernstige proporties aan te nemen, en daarom wil ik de alarmbel luiden. Ik richt mij dan vooral op de autochtonen want jodenhaat bij de Islam is iets wat ingebakken zit en er nooit zal uitgaan dus daar doe ik geen moeite aan, maar aan de atheïsten en christenen onder ons, gebruik jullie verstand
 
nu is het een keer genoeg...
 
De jodenhaat (ook op dit forum) begint ernstige proporties aan te nemen, en daarom wil ik de alarmbel luiden. Ik richt mij dan vooral op de autochtonen want jodenhaat bij de Islam is iets wat ingebakken zit en er nooit zal uitgaan dus daar doe ik geen moeite aan, maar aan de atheïsten en christenen onder ons, gebruik jullie verstand
Je bent geen eens een jood, je bent als een chinees die denkt dat ie een neger is.
 
2d7yja0.gif
 
HAHA/points........
 
XONcSx2.gif

ik stel voor dat je voor elk jodentopic vanaf nu een kaartje krijgt
 
Jij bent de messias van het jodendom! Ga op de dam de boodschap verkondigen. :D
 
Je bent geen eens een jood, je bent als een chinees die denkt dat ie een neger is.

Ik ben een autochtoon, maar ik voel dat ik ergens in een ver verleden jodenbloed door m'n aderen heb stromen
 
Ik moet helemaal niks
 
Ik maak me op het moment al zorgen over iets anders. Om 4u kan ik me hier wel even een uurtje zorgen over maken, wie doet er mee?
 
Ah, jodenhaat is nu zionistenhaat geworden, jodenhaat is gewoon in een nieuw kleedje gestoken.

Een eigen Joodse staat is nu méér dan nodig.
Nee dat is het altijd al geweest, maar vertel eens waarom ben jij zo pro-joods? Eerst een topic maken over coïtus met moslima's en ineens ben je anti-moslim, gaat het nog wel goed met je?

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 15:11 ----------

Ik maak me op het moment al zorgen over iets anders. Om 4u kan ik me hier wel even een uurtje zorgen over maken, wie doet er mee?
5 uur schikt me wel, ik moet zo met mijn moslima zusters zwemmen in m'n burkini daarna heb ik alle tijd.
 
Nee dat is het altijd al geweest, maar vertel eens waarom ben jij zo pro-joods? Eerst een topic maken over coïtus met moslima's en ineens ben je anti-moslim, gaat het nog wel goed met je?

Ik hou van Israël, Joden hebben al lang genoeg afgezien
 
Ik maak me op het moment al zorgen over iets anders. Om 4u kan ik me hier wel even een uurtje zorgen over maken, wie doet er mee?

Sorry, heb ik een barmitswa. Schikt rond de klok van 8 ?
 
5 uur schikt me wel, ik moet zo met mijn moslima zusters zwemmen in m'n burkini daarna heb ik alle tijd.

prima

ovosnovo gaat van 4 tot 5
gewoonlekkel van 5 tot 6

mesoectosaurus van 8 tot 9


wie neemt het daarna over?

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 15:15 ----------

kom op mensen de joden staan op het spel
 
Back
Naar boven