MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Picje maar nog niet klaar.

WP_20130306_001.jpg
 
Misschien een leuke app voor de op de motor: Diablo super biker, hiermee kan je de snelheid en lean angle bekijken van je rit. Pic van een klein stukje van mijn rit afgelopen zondag:

34nrz7t.png
 
Nice die GSXR alleen die valblokken mogen wel wat subtieler , maar dat is natuurlijk niet altijd mogelijk.

Ik heb de app ook geïnstalleerd , alleen word deze week ws niks meer met rijden waardeloos weer op komst.
 
Ja valblokken zijn wel wat groot. Motor op zijn kant dan raakt alleen de valblok de grond.
 
Misschien een leuke app voor de op de motor: Diablo super biker, hiermee kan je de snelheid en lean angle bekijken van je rit. Pic van een klein stukje van mijn rit afgelopen zondag:

34nrz7t.png

Ik ga er vanuit dat dit op een circuit is gereden?
Zulke snelheden dat zou verboden moeten worden op de openbare weg vind ik!
 
Ach met de auto kan ik hier in de buurt ook makkelijk 200 planken, met een motor ben je er in no time...

En waar koop je anders een motor voor, om netjes 120 op de snelweg te rijden?
 
Misschien een leuke app voor de op de motor: Diablo super biker, hiermee kan je de snelheid en lean angle bekijken van je rit. Pic van een klein stukje van mijn rit afgelopen zondag:

34nrz7t.png

Haha vette app, ga ik ook even downloaden. Nette avg speed.
 
edit
 
Laatst bewerkt:
Ik ga er vanuit dat dit op een circuit is gereden?
Zulke snelheden dat zou verboden moeten worden op de openbare weg vind ik!

sinds wanneer is dat niet verboden dan?(a) of je je er aan houd met je motor is een nader verhaal haha
 
Ik ga er vanuit dat dit op een circuit is gereden?
Zulke snelheden dat zou verboden moeten worden op de openbare weg vind ik!

Ja soort van circuit... M'n privé circuit :) ligt een mooie dijk aan mn achtertuin.
 
Heerlijk gereden op de Duc vandaag:thumbs: Echt een gretig varken die machine.

Mijn vader blijft echt mega sarcastisch trouwens, hilarisch. Kom ik aan, 'toch geen gezicht zo'n grote vent op zo'n klein motortje'. Zit je even binnen, 'Je ziet Bas Ten Elzen toch ook niet op een Ducati rijden'. Of, 'dat rijdt toch mega zenuwachtig zo'n Italiaan'. Vandaag maakte hij het echt te bont, hij wil dolgraag dat ik een dikke BMW tourmotor koop omdat dit beter bij mijn postuur past en veel veiliger, praktischer, degelijker is etc. heeft hij 1500 euro beloofd als ik de machine dit voorjaar nog op marktplaats zet. Nu komt het ''als'' ik daarna een BMW tourmotor aanschaf. '

:roflol::roflol:
 
:roflol:

Slechte deal.
 
vette app, moeten een topic maken voor deze app met de snelste avg speed en de hoogste top:P
 
Mijn oog is gevallen op een Yamaha V-max. Wat een bruut apparaat, even sparen nog.
 
dat is zeker een bruut apparaat, wel wat prijzig haha
 
Het Motor Topic

Ben momenteel bezig om mijn honda shadow vt600 naar bobber Style om tebouwen.
Zo was hij eerst
6s5qfd.jpg


Na wat demonteren en slijpwerk met mijn hulpje

2qbyp7q.jpg


fx84fk.jpg


En in deze Style moet hij worden, maar zover ben ik nog lang niet.

dolzeg.jpg


Groetjes, Berry.
 
Back
Naar boven