XXL Nutrition

Starter 20 - 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Starter is gewoon baas
 
Tripels op Dips. Kom je ook niet zo vaak tegen. :p

op woensdag is mijn intentie de eerste press zwaar te doen, de ene week zijn dat dips en de andere week seated db oh presses. de 2e press is meer hypertrophy gericht, 8-20 reps. voor de zware press is 3-5 reps mijn streven. eerst volgende zware dip sessie ga ik dus niet verhogen, maar proberen die 5x5 te doen of in ieder geval dichterbij te komen ;). trouwens waarom is op andere presses triples wel normaal en op dips vreemd eigenlijk, willempie? de stretch die je van die zware reps krijgt is ook een ****ing geniale bijkomstigheid.

Starter is gewoon baas

thnx miksmastermike
 
Als mensen wel voor 1RM's mogen gaan met chins, dan mag starter best triples doen op dips.
 
Dikke squatsss Nice !
 
FB

vandaag bij USC met de 3J's (Johan, Johan's broertje en Jesaja) en met Liftophe.

Box Jumps
tot vrij hoog

Speed Squats
3x2 172,5

Van alles
apenkooien XL
one handed barbell side presses tot 45 kilo
light benches
biceps machine
cable flies op luchtdruk
 
Waarom helemaal in Adam trainen?
 
Chris woont daar + traint daar. Zou een keertje voor de gezelligheid komen trainen.
 
****ed up man van je septum. Heb ik laatst ook laten doen, wel fijn om normaal te ademen weer. Impressed met die bench trouwens.
 
Zag jesaja er nog een beetje als een neger uit?
 
****ed up man van je septum. Heb ik laatst ook laten doen, wel fijn om normaal te ademen weer. Impressed met die bench trouwens.

eigenlijk zou ik het in septumber moeten laten doen. Inseptum (insert DiCaprio here).

Zag jesaja er nog een beetje als een neger uit?

mwah, minder minder. behoorlijk Nederlands tegenwoordig.

FB

Deadlifts
warming up
1x 220
0x 245
2x4 150

conclusie: dus. gelijk geen zin meer... kinderachtig maar waar :roflol:

Clean + Strict OH Press
warming up
3x 70
2x 80
1x 87,5 pr

Close grip bench press
warming up
3x 120 pr
2x 120
5x 110

Assistance
3x12 cs rows
3x12 pec deck
1x20 kb swing
stretches
 
klote als er een faal tussen zit he moeilijk dan toch de focus erop te houden.. 1x245kg is trouwens wel behoorlijk is dat je PR of?
 
Oh is sterk. Maar is zou meer volume doen. Elke keer 1rm's heeft weinig nut.
 
Ja maar je hebt vrijdag drie meter hoog gesprongen en 3 allout bicep sets brosef, daarvan moet je herstellen.

Je presses gaan nog steeds lekker, je close grip is alleen relatief laag?. Die lat-activatie onderin van die speedbenches staat nog op mijn netvlies gebrand btw, ik weet wat mij te doen staat.
 
klote als er een faal tussen zit he moeilijk dan toch de focus erop te houden.. 1x245kg is trouwens wel behoorlijk is dat je PR of?

ooit 2 jaar geleden eens @ rpb 250 gepulled, daarna nooit meer kunnen evenaren. wel op meerdere momenten 240 getrokken. deads blijft een haat/liefde verhouding, squats zijn meer mijn ding.

Oh is sterk. Maar is zou meer volume doen. Elke keer 1rm's heeft weinig nut.

whehehe, njah ik heb niet echt de intentie om mp er weer in te doen, mijn rug kan de oefening gewoon echt niet waarderen. dit was meer om een pr te hitten als goedmaker voor die deadlift. ik blijf gewoon lekker seated met db oh pressen, bevalt me veel beter.

Ja maar je hebt vrijdag drie meter hoog gesprongen en 3 allout bicep sets brosef, daarvan moet je herstellen.

Je presses gaan nog steeds lekker, je close grip is alleen relatief laag?. Die lat-activatie onderin van die speedbenches staat nog op mijn netvlies gebrand btw, ik weet wat mij te doen staat.

lol. mijn triceps zijn vrij zwak inderdaad, die 140 regular bench komt allemaal uit de speed die ik vanuit mijn lats + borst kan genereren. 3x120 was niet all out trouwens, maar 2 reps hadden er niet meer ingezeten.
 
De RPB fake plates hebben ons allemaal PR's opgeleverd die we nooit van onze levensdagen nog zullen ervaren.
 
Back
Naar boven