XXL Nutrition

Total Protein body&fit

Bezoekers in dit topic

40% Soja eiwitten en 10% tarwe eiwitten

/thread
 
Soja is toch niet al te best om te nemen als man zijnde?
 
Ben zelf ook erg benieuwd naar deze eiwit.
Neem nu Whey perfection voor overdag voor het slapen gaan Casein.
Me emmer whey perfection is bijna op hehe
 
Soja is toch niet al te best om te nemen als man zijnde?

Soja en tarwe zijn :(

You get what you pay for. Als eiwitten zog goedkoop zijn, dan is het eigenlijk logisch dat het niet hoogwaardige eiwitten zijn. En de smaak van soja, no comment. Won't buy.
 
whey perfection is alleen koe eiwit. dit product heeft een groter eiwit profiel. maar als man zijnde die graag spier opbouwt vermeid ik soja
 
Binnenkort is er een nieuwe protein shake verkrijgbaar bij body en fitshop.
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/total-protein

En omdat het zo goeie prijs is:eek: ,wou ik graag weten:

- Zijn dit hoogwaardige eiwitten
- Waarmee kun je dit product het best vergelijken( whey, isolaat of caseïne )

Graag jullie meningen:p


Dit zijn zeker hoogwaardige eiwitten, het is dan ook een combinatie van 6 verschillende eiwitten daarom is het natuurlijk moeilijk te vergelijken met een product. Naast de soja en tarwe eiwitten zitten hierin ook de meer bekende melk- whey- isolaat- en calcium caseinaat eiwitten. Zodat je deze shake op elk moment van de dag kan nemen. Voor deze prijs heb je gewoon een totale eiwit shake;)

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 22:00 ----------

whey perfection is alleen koe eiwit. dit product heeft een groter eiwit profiel. maar als man zijnde die graag spier opbouwt vermeid ik soja

Er zitten natuurlijk niet alleen soja eiwitten in, gelukkig hebben we een groot assortiment dus voor ieder wat wils:p
 
Er zitten natuurlijk niet alleen soja eiwitten in, gelukkig hebben we een groot assortiment dus voor ieder wat wils:p

dit weet ik *kijkend naar de potten caseine, hydrolisaat, mass perfection en perfect protein*
 
Bedankt voor de reacties!
 
Binnekort maar gaan proberen!
 
Ik had liever zo'n aanbieding op whey perfection :-(
 
heb zonet het aminozuur profiel eens bekeken en scheelt bijna niets met whey hoor (EAAS en BCAA's..)
bevat zelfs meer glutamine..

Heeft wel een hoog aminozuurprofiel lijkt me

mvg
 
heb zonet het aminozuur profiel eens bekeken en scheelt bijna niets met whey hoor (EAAS en BCAA's..)
bevat zelfs meer glutamine..

Heeft wel een hoog aminozuurprofiel lijkt me

mvg
Heb het ook vergeleken en mij lijkt het toch dat de essentiële aminozuren allemaal lager zijn. Weet eigenlijk niet of het die zijn dat je naar moet kijken. En geloof ook niemand die me zomaar zegt naar die moet je kijken want die komen nu net wel hoger uit.
 
Heb het ook vergeleken en mij lijkt het toch dat de essentiële aminozuren allemaal lager zijn. Weet eigenlijk niet of het die zijn dat je naar moet kijken. En geloof ook niemand die me zomaar zegt naar die moet je kijken want die komen nu net wel hoger uit.

akkoord sommige aminozuren zijn iets lager dan bij whey ,maar komen zeker nog niet slecht uit de bus prijs kwaliteit.. andere zijn dan ook weer iets beter (valine, glutamine)...
Denk niet dat je daar door minder spieren van aanmaaakt ,plantaardige en dierlijke eiwitten vullen elkaar goed aan op een aminozuurprofiel..:)
 
Google eens nadelen van soja eiwit
 
Vroeger beweerde men dat soya estrogen stimuleerde ,ontertussen zijn al tal van studie's die het tegendeel bewijzen ..
 
En die BVs van soja in tarwe?
 
vegetarische mannen zijn vaak watjes toeval??
don't think so:trollface:
 
Back
Naar boven