MuscleMeat

Starter 20 - 2013 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nice mp, squat en dips. Goede trainingen E.
 
waarom wil je dan ook een 245 hitten op een eenzame maandagavond in da gym
 
De RPB fake plates hebben ons allemaal PR's opgeleverd die we nooit van onze levensdagen nog zullen ervaren.

:roflol:

Kijk eens aan, ik was net te laat

met filmen toen ook al :)

Nice mp, squat en dips. Goede trainingen E.

cheers

waarom wil je dan ook een 245 hitten op een eenzame maandagavond in da gym

ik vraag het me ook af.... waarom überhaupt deadliften?

FB

Seated DB OH Presses
3x 36
4x 40 pr
4x3 36

conclusie: fuuuu 1 rep verwijderd van heterofilie

Squats
warming up
3x 175 - normaal
4x 195 pr - normaal
3x 170 - normaal
3x2 145 safety squat bar, close stance, beltless, lange pauze.

conclusie: :roflol: sowieso nog 1 rep over op de 4x195... deze lage frequentie + volumes werpen hun vruchten af voor me. techniek was echt weer haarscherp... ik denk dat er toch een kern van waarheid in zit voor mij dat ik op sheiko volumes (etc.) gewoon niet kon recoveren. anyhow, prettige goedmaker voor de faal van maandag.

Assistance
3 sets high rep dips bw + 10kilo (eerste set 17 reps = pr)
3x12 52,5 db rows
2x12 skullcrushers
3x15 kneeling cable ab crunches
3x10 safety squat bar calf raises
een paar stretches, heel beperkt... zo warm/koud douchen en vanavond naar de masseuse :heart:

 
Goede squats man.
 
Voor wat voor massage ga je? Thaise of sport?
Oh ja en goeie squats.
 
Nice squats mayne!

Ik wist niet dat 5x40 dumbbell shoulder press een mannelijkheidsgraad was. Wie heeft dat geclaimd?
 
Goede squat yo
 
Nice squats mayne!

Ik wist niet dat 5x40 dumbbell shoulder press een mannelijkheidsgraad was. Wie heeft dat geclaimd?

60 side press is een mannelijkheidsgraad.
 
Voor wat voor massage ga je? Thaise of sport?
Oh ja en goeie squats.

een: 'sweet jesus ik kan mijn traps amper nog bewegen en nek bijna niet meer draaien zo vast zit die shit'- massage

Nice squats mayne!

Ik wist niet dat 5x40 dumbbell shoulder press een mannelijkheidsgraad was. Wie heeft dat geclaimd?

i done did that. :cool:

Goede squat yo

om de fameuze unclez quote nog maar eens te gebruiken: 'cheerio'

60 side press is een mannelijkheidsgraad.

lol. poppin' shoulder caps and spine discs.
 
conclusie: :roflol: sowieso nog 1 rep over op de 4x195... deze lage frequentie + volumes werpen hun vruchten af voor me. techniek was echt weer haarscherp... ik denk dat er toch een kern van waarheid in zit voor mij dat ik op sheiko volumes (etc.) gewoon niet kon recoveren. anyhow, prettige goedmaker voor de faal van maandag.

Wat niet wilt zeggen dat zo'n volume geen nut gehad heeft. ;)
 
sick ass squats dude

---------- Post toegevoegd Thu 14 Mar 2013 om 08:11 ----------

een: 'sweet jesus ik kan mijn traps amper nog bewegen en nek bijna niet meer draaien zo vast zit die shit'- massage

Deed jij oefeningen of foamroltoestanden om dit te voorkomen?
 
Wat niet wilt zeggen dat zo'n volume geen nut gehad heeft. ;)

nee, het heeft ook veel voordelen.

sick ass squats dude

Deed jij oefeningen of foamroltoestanden om dit te voorkomen?

thnx man.

nee, ik liet eigenlijk oefeningen links liggen die het veroorzaken. als ik shrugs doe is het bij mij vragen om een vastzittende nek, de afgelopen weken een paar keer shrugs gedaan en dan kan ik gelijk mijn hoofd niet meer draaien zonder dat het kraakt enzo. ik laat ze dus weer lekker achterwege. neck raises helpen trouwens wel om je nek enorm los te houden, maar ik heb er elke keer simpelweg geen zin in.
 
Bedoelde eigenlijk dat de kracht die je gaint met grote volumes vaak (altijd?) pas veel later naar boven komt omdat je tijd nodig hebt volledig te herstellen.
 
Bedoelde eigenlijk dat de kracht die je gaint met grote volumes vaak (altijd?) pas veel later naar boven komt omdat je tijd nodig hebt volledig te herstellen.

Supercompensatie jwz.
 
nee, het heeft ook veel voordelen.



thnx man.

nee, ik liet eigenlijk oefeningen links liggen die het veroorzaken. als ik shrugs doe is het bij mij vragen om een vastzittende nek, de afgelopen weken een paar keer shrugs gedaan en dan kan ik gelijk mijn hoofd niet meer draaien zonder dat het kraakt enzo. ik laat ze dus weer lekker achterwege. neck raises helpen trouwens wel om je nek enorm los te houden, maar ik heb er elke keer simpelweg geen zin in.

Ik heb ook zoiets gehad en ben toen 2x naar de kraakman geweest die de boel los kraakte en gaf me het advies om regelmatig met me hoofd rondjes te draaien (beneden boven links rechts en dan zo ver mogelijk) om de boel los te draaien. Dat is wel een vette oefening want die kun je liggend op de bank doen.
 
De RPB fake plates hebben ons allemaal PR's opgeleverd die we nooit van onze levensdagen nog zullen ervaren.

Mooie reden om dit log te volgen:roflol:
 
Bedoelde eigenlijk dat de kracht die je gaint met grote volumes vaak (altijd?) pas veel later naar boven komt omdat je tijd nodig hebt volledig te herstellen.

yes.

Supercompensatie jwz.

universiteit termen, i iz impressed.

Ik heb ook zoiets gehad en ben toen 2x naar de kraakman geweest die de boel los kraakte en gaf me het advies om regelmatig met me hoofd rondjes te draaien (beneden boven links rechts en dan zo ver mogelijk) om de boel los te draaien. Dat is wel een vette oefening want die kun je liggend op de bank doen.

will do!

Mooie reden om dit log te volgen:roflol:

gelukkig!

FB

Jumps + medicine ball throws
6x2 + 6x3

Speed Squats
warming up
2x2 180

Medium - paused bench press
2x 100
3x2 110
2x3 100

Assistance
5x5 weighted pullups
3x8 db pullovers
2x8 cable flies
db curls
side raises
kb swings
 
Back
Naar boven