Fitness Seller

Creëer het lichaam van je dromen (links naar alle delen) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Na verzoek heb ik besloten om alle delen van creëer het lichaam (en leven) van je dromen in dit topic te plaatsen. Nieuwe delen zullen ook hieraan worden toegevoegd. Gebruik dit topic gerust om vragen te stellen of om een verzoek te doen.

Create the body of your dreams

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9 (laatste deel)
 
Laatst bewerkt:
nice, ga het en keer lezen als ik tijd heb
 
nice, ga het en keer lezen als ik tijd heb

Ok cool :). Mooie verrassing dat het topic alsnog is goedgekeurd. Mochten iemand een request hebben waar je wilt dat ik over schrijf of een video over maak, dan kun je in dit topic daarvoor een verzoek indienen. Hoeft niet alleen over fitness en voeding te gaan mogen ook levensvragen zijn.

Mits het levensvragen betreft dan relativeer ik het op mijn eigen manier met de hoop dat dit je helpt. Het is absoluut niet dat ik "claim" alles te weten of dat mijn perceptie de enige juiste is. Wou dat er even aan toevoegen want ik vind dat mensen voor zichzelf moeten beslissen wat voor hun de waarheid is. Ik hou niet van opdringen van een geloof of mening aan andere mensen. Dat hoef je dan ook niet van mij te verwachten als je een verzoek maakt :).
 
Laatst bewerkt:
Create the of your dreams is geannuleerd...
 
Laatst bewerkt:
Je doet me denken aan Adam Savage. ;)
 
Create the of your dreams is geannuleerd...
 
Laatst bewerkt:
Create the of your dreams is geannuleerd...
 
Laatst bewerkt:
Je lijkt op die gast van mythbusters :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Create the of your dreams is geannuleerd...
 
Laatst bewerkt:
Creëer het lichaam van je dromen: Deel 8

dc2c6a17d4c3a5142c32cb740886575c_medium.jpg

00753b3a05e55152801ec603d6349afb_medium.jpg

1c78d1e5a1967a99cb1d9f97a19d4b2c.jpg

Recente foto's van mij.

Vandaag gaan we het hebben over het opbouwen van spiermassa. Ik heb in eerdere delen al besproken hoe belangrijk het is om een doel voor ogen te hebben en om daarnaast ook te visualiseren.

Aangezien ik de afgelopen tijd aardig wat spiermassa heb opgebouwd (zie foto) leek het me leuk te delen hoe ik zelf deze resultaten heb behaald. Ik weeg nu rond de 92 kg droog (natural) en ik heb de afgelopen maanden echt wat kilo's droge spiermassa gepakt. Dit heeft puur te maken met het hebben van focus en doen waar ik passie voor heb.

Ik doe zelf altijd de oefeningen waar ik van hou en dat betekent dat ik altijd met veel motivatie naar de sportschool ga.

Focus is daarnaast toch wel heel belangrijk. Ik hou een doel voor ogen en intuitief weet ik dan hoe ik moet trainen en welke oefeningen voor mij het beste werken. Uiteraard ken ik inmiddels ook mijn eigen lichaam en weet ik van al die jaren ervaring die ik heb opgedaan wat het wel en wat niet voor mij werkt.

Ik hou mijn trainingsschema altijd heel erg simpel:

Maandag - Biceps, triceps, borst, buikspieren

Woensdag - Benen, rug, cardio

Vrijdag - Schouders, traps, lats, buikspieren en cardio

In het weekend doe ik soms nog wat cardio zoals een fietstochtje maken.

Ik zou dingen vooral niet te ingewikkeld voor jezelf maken. Het enige wat je eigenlijk echt nodig hebt is focus, motivatie, passie en je moet gedreven zijn om je doelen te willen behalen. De rest komt vanzelf.

Sommige zullen zich afvragen met welke oefeningen behaal je de meeste resultaten?

Ik denk zolang je hard but smart traint, een volledige ROM (range of motion) gebruikt en echt probeert elke spier aan te pakken dat je goeie resultaten zult behalen.

Ik gebruik zelf zowel fitness machines als vrije gewichten en geloof dat ze allebei effectief zijn. Gemiddeld doe ik 2 -3 oefeningen per spiergroep en 2 - 3 sets. Ik neem ongeveer 1 -3 minuten rust per set.

Mijn tip voor het opbouwen van spiermassa is dus simpel. Hou een doel voor ogen, train slim, heb focus, passie en motivatie en je zult je doel behalen.

Doe het voor jezelf en niet om indruk te maken op anderen. Fitness, bodybuilding, powerlifting, strongman noem maar op is iets dat je dichter bij jezelf kan brengen omdat je er zelfverzekerdheid, zelfvertrouwen en zelfrespect van krijgt. Dit geldt natuurlijk ook voor andere sporten of hobby's waarmee je grenzen kan verleggen en overwinnen.

Doe dit dus om jezelf te tonen wat je wel allemaal niet kan bereiken en als je daarmee ook anderen inspireert is dat een hele mooie bonus.

d89d1858b069fadf51e8f69c14106a7f.jpg
 
Laatst bewerkt:
Beetje zoals THE secret
 

gaat erom als je positief bent dat je dingen en situaties die je wil naar je toe kan trekken.... de wet van aantrekking... will smith en oprah gebruiken het ook
 
gaat erom als je positief bent dat je dingen en situaties die je wil naar je toe kan trekken.... de wet van aantrekking... will smith en oprah gebruiken het ook

Ow zo. Ja inderdaad :).
 
Ik denk als je positief bent dat je meer vertrouwen hebt en daardoor geen terughoudendheid kent. Daardoor kan je je doelen bereiken. Van onzekerheid en angst durf je dingen minder te ondernemen.
Verder denk ik niet dat de wet van aantrekking enig invloed heeft op dingen in het leven die te maken hebben met wat het gros pech of gelukt noemt. Zoals het krijgen van een ziekte en het overleven/sterven er van.
 
Ik denk als je positief bent dat je meer vertrouwen hebt en daardoor geen terughoudendheid kent. Daardoor kan je je doelen bereiken. Van onzekerheid en angst durf je dingen minder te ondernemen.
Verder denk ik niet dat de wet van aantrekking enig invloed heeft op dingen in het leven die te maken hebben met wat het gros pech of gelukt noemt. Zoals het krijgen van een ziekte en het overleven/sterven er van.

ok
 
Laatst bewerkt:
Create the of your dreams is geannuleerd...
 
Laatst bewerkt:
Creëer het lichaam van je dromen: Deel 9

d89d1858b069fadf51e8f69c14106a7f.jpg


Deel 9 is voorlopig het laatste deel van creëer het lichaam van je dromen. Hierna ga ik over op het maken van videos en er kunnen gerust een paar maanden overheen gaan voordat ik met dit project begin.

De videos zullen Engelstalig zijn en deze video serie gaat Create the body of your dreams heten.

Voordat het zo ver is wil ik creëer het lichaam van je dromen afsluiten met een opdracht waarbij je een supplementen pakket kunt winnen.

Het pakket bestaat uit:

  • 2 x 2 kg eiwit (6 verschillende soorten eiwitten inclusief glutamine, creatine, en BCAA's).
    1 x 4 kg mix van havermout poeder en waxy maize starch
    1 x 200 gram Creatine HCL

Wat moet je doen? Geef jouw motivatie op waarom je het lichaam van je dromen wilt verwezenlijken en wat je gaat doen om het te bereiken. Doel hiervan is om zoveel mogelijk mensen te inspireren.

Degene die met het meest inspirerende verhaal komt krijgt het supplementen pakket.

Succes!

**UPDATE**

Winnende verhaal is inmiddels bekend!

Hier is het winnende verhaal afkomstig van Max (die verder anoniem wil blijven).

De reden dat ik aan fitness/bodybuilding ben begonnen is dat ik altijd al vrij mager was. En zo op een gegeven moment werd het alles voor mij. Ik hoorde vaak van mijn oma en mijn moeder dat ik goed moest eten. Was heel actief vanaf het moment dat ik kon lopen, dus mijn metabolisme was altijd sky-high. Kom uit oostblok, waar kinderen spelen buiten in niet achter tv of computer zitten.

Ben in 1999 naar NL meegenomen door mijn ouders. Mijn ouders zijn nooit met mij en mijn zusje naar asiel centrum gegaan vanwege slechte omstandigheden daar. Ben eind 2000 naar school gegaan, wat eigenlijk niet mocht, maar door een aardige en niet racistische directeur kon ik dat toch doen. Binnen 1 jaar de taal geleerd en in 2002 ingestroomd bij Havo 3, 2005 mijn diploma gekregen. Maar verder kon ik niks, HBO instellingen eisten verblijfdocument. Pulled some strings back home en kon in 2007 mijn studievisum ophalen. Begon aan de HHS zelfde jaar, bij studiejaar 2 ben afgekapt vanwege familieproblemen en thuissituatie.
Mijn ouders hebben meeste spaargeld gegeven zodat ik kon studeren, studie werd met elk jaar duurder en ik kon geen werk vinden. Thuis vaak ruzies (wat leidde paar jaar later tot scheiding). Ik kon ook niet rustig gaan studeren terwijl ik wist dat mijn moeder bespaarde alles zodat ik kon studeren. Dus vandaar afgekapt om geld te besparen, zo kon ook mijn zusje daarna nog gebruik van maken wanneer ze ging zelf studeren.
Verloor ook interesse in studeren door alle omstandigheden.
Kon alsnog geen werk vinden, ben ergens mijn ouwe klasgenoot tegengekomen en die zei tegen mij dat ie wist een goedkope sportschool.....zo ben ik begonnen met deze sport.
Ik ging 3-4 keer per week naar de gym, ik had niks anders te doen. Ik leerde langzaam maar zeker hoe en wat. Leerde technieken,uitvoeringen,welke spier train je met wat enzovoort. Enige probleem: ik at niet goed en kwam dus weinig aan.
Had destijds al een zwart baantje als schoonmaker. Na aanraden van trainer besloot ik om een kuurtje te doen....geloof dat het Test + Deca was. Ging heel hard vooruit qua kracht, maar nog steeds weinig in massa. Achteraf gezien was dat niet zo een slim idee, maar jah....wist ik toen maar wat in nu weet. Als een kind in de snoepwinkel, liet ik me aanpraten. Uiteindelijk na 1+ jaar ben ik weggegaan vandaar en schreef me in bij een gym iets dichter bij mijn huis.
In de tussentijd weer geprobeerd aan een andere studie, maar het lukte me niet met concentreren....waren heel veel negatieve dingen in mijn leven. Ik ging daarom ook steeds vaker naar de gym, het was mijn toevluchtsoord....de fysieke inspanning gaf me mentale rust, ik kon alles loslaten en voelde me (voor die paar uur) goed. Was heel blij om uitgeput en afgetrocheld naar huis te komen.
Kon volgende dag niet wachten om weer naar de gym te gaan. Ik had weer een doel in mijn leven, iets waar ik me aan vast kon houden,een plaats waar de negatieve realiteit verdween voor een paar uur.
Zo jaar in en jaar uit gedaan, met weinig lichamelijke vooruitgang....MAAR ook geen mentale achteruitgang. Sommige mensen drinken, sommige snuiven cocaine, sommige gokken om zo hun dagelijkse leven te ontsnappen........ik ging naar de gym.
Gym was my drug! It stil is, i just learned how not to OD
The smell of the gym, the sound of metal clinging, the moans and groans of lifting gym goers........that's my world, where i feel at home....where i feel peaceful and free. When i step into the gym, it's like my daily life gets a time-out, it's like time stops....it's only you and the iron. I leave my cell phone in the locker, put my music on, grab my drink and towell and start to live my daily dream. I could have a super shitty day, but as soon as i step into the gym i will be smiling and happy....stil haven't figured out how that works.
I used to be one of those guys who cares what people think about me, but than i grew up. I don't care about that anymore, either way i will achieve my goal. Constructing your own body isn't a race, it's a lifetime commitment. The things you do to your body today will eventually lead to what your body can or can not do for you in the future. My goal is not to be most muscular a.s.a.p. ,it is to morph my body and enjoy the process.
When you have nothing else in your life and it looks very dark, try going to the gym. Set a goal for your body, working on your body can be very helpful physically and mentally. You might find your piece of paradise at the same place where i found mine
When you lose all hope, try to find something positive and hold on to it....at a given point it will give you strength and your waiting will pay off. You will feel glad that you haven't let go.


Gefeliciteerd Max :D.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven