Fitness Seller

Powerbuilding op een testoflesje en meer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij kunnen inderdaad beter gewoon ghrelin spuiten.:p Jammer genoeg is dat nog niet beschikbaar bij de goedkopere labs.

Ja zoiets zou prima zijn voor mij. GH zet ik zelf wel dus gaat me vooral om de honger
 
Vanmorgen 130,3 dus wel wat lager.
Heb de kcal ietsje omhoog gedaan maar ga het verder niet te gek maken
 
hoe zien je macro's eruit?
 
420 gr eiwit
650 gr carb
100 gr vet
5180 kcal

Kcal gaat nog wel iets over de 5500 binnenkort maar wil niet teveel vet/vocht pakken aangezien het cutten erna alleen maar langer gaat duren dan.
 
Goed zo;)
Dan gewoon langzaam carbs schatten en spiegel in de gaten houdeb
 
Damn Bruah. Ben zelf ook zo lang als jou (202CM). Leuk te zien wat ik over een aantal jaar kan bereiken :)
 
Gister bij de therapeut geweest en mijn pols lijkt ineens helemaal genezen :)
Voelde hem met benchen nog wel gister dus ik dacht dat ik de dag erna wel weer flink last zou hebben maar voel helemaal niks.
Hij heeft ook mijn knieen gedaan dus hopelijk gaat squaten morgen ook weer pijnloos

---------- Post toegevoegd Wed 20 Mar 2013 om 08:39 ----------

Damn Bruah. Ben zelf ook zo lang als jou (202CM). Leuk te zien wat ik over een aantal jaar kan bereiken :)

Thanks bro. Hou er wel rekening mee dat ik al iets van 7-8 jaar train en die hele tijd non stop getraind heb.
Dat is eigenlijk de sleutel tot succes.
Ik heb zat mensen gezien met betere genen en die ook kuren, maar uiteindelijk ga ik ze voorbij omdat trainen bij mij een van de hoogste prioriteit heeft.
 
Thanks bro. Hou er wel rekening mee dat ik al iets van 7-8 jaar train en die hele tijd non stop getraind heb.
Dat is eigenlijk de sleutel tot succes.
Ik heb zat mensen gezien met betere genen en die ook kuren, maar uiteindelijk ga ik ze voorbij omdat trainen bij mij een van de hoogste prioriteit heeft.

Tja, voor ons gaat het allemaal wat trager in vergelijking met jongens van 170cm of zo. Wanneer deed jij je eerste kuur?
 
Tja, voor ons gaat het allemaal wat trager in vergelijking met jongens van 170cm of zo. Wanneer deed jij je eerste kuur?

Ik ben in 2003 begonnen met trainen toen ik 65 kilo woog en ben toen naar de 75 kilo gegaan in drie kwart jaar. Toen kreeg ik een shoulder impignment en kreeg een jaar lang fysio therapie, schouder operatie en uiteindelijk kwam ik bij activerelase.nl terecht waarna ik vrij snel weer kon trainen.

Toen begon ik 2006 weer met trainen en woog eind 2008 iets van 90 kilo.
Toen deed ik half 2008 mijn eerste kuur toen ik net 24 geworden was en ik pakte toen 10 weken 500 test en 200 deca per week.
Ik ging toen naar iets van 100 kilo maar viel flink terug naar de kuur aangezien ik er niet op gerekend had dat als je geen test meer aanmaakt geen motivatie meer voelt. Daarna nog een paar keer gekuurd en in juni 2010 gewoon ON gegaan.
 
Waren je hormonen permanent opge****t of zo na je eerste kuur?
 
once you put that needle in your ass there's no way back baby.
 
Raak je dat nooit beu man, zo telkens maar een naald in je duwen?
 
Tja... het is nog steeds geen hobby van me
Ik wordt het soms gewoon beu, geen zin om te zetten ookal doet het geen pijn..
Ik ga bijna over op korte esters, wordt rot.. Eod
 
Ik wordt het soms gewoon beu, geen zin om te zetten ookal doet het geen pijn..
Ik ga bijna over op korte esters, wordt rot.. Eod

Heb ook vaak tegenzin, maar het begint een beetje routine te worden gelukkig.
Heb iig niet meer spanning van tevoren...

Eergister lekker 4,5ml in mijn linker schouder gezet, morgen weer 4,5ml in de andere :D
 
Kan potverdomme geen benen trainen met die k*t knie! :S
 
Heb ook vaak tegenzin, maar het begint een beetje routine te worden gelukkig.
Heb iig niet meer spanning van tevoren...

Eergister lekker 4,5ml in mijn linker schouder gezet, morgen weer 4,5ml in de andere :D

Whaaaaaa 4.5ml in schouder! Huge mofo :p
Dat je dat trekt man pfff. Met 1.5ml stonden ze helemaal strak bij mij en erg pijnlijke pomps ook.
 
Whaaaaaa 4.5ml in schouder! Huge mofo :p
Dat je dat trekt man pfff. Met 1.5ml stonden ze helemaal strak bij mij en erg pijnlijke pomps ook.

Mja hij zet wat op, maar vind het goed te doen. Rekt de fascia ook weer ff een beetje op he :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven