AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

So it begins


'' Zyzz showing rumored to be on Ultra Main Stage Saturday night....stay tuned for more information.''
 
lol grappig..

27567326.jpg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
@ plaatje hierboven

waarom zat hij dan op de coke/clen in een sauna voor hij stierf?
 
@ plaatje hierboven

waarom zat hij dan op de coke/clen in een sauna voor hij stierf?

Dat hij in een sauna zat en dood ging aan een hartaanval is het enige wat we weten.
Dat hij steroïden en drugs gebruikte weten we ook of hij in de sauna drugs heeft gebruikt weet niemand.
Is puur speculeren door zo stellig te zeggen dat hij dat op had en toen in de sauna dood ging...

Ging me er ook niet om dat ik vind dat hij een "held" is of wat dan ook.
Die jongen heeft het gewoon slim en leuk aangepakt om zichzelf helemaal te hypen.
Wellicht op het einde daarin net een stapje te ver gegaan, maar durf wel te stellen dat hij buiten de filmpjes om zeker wel een normale jongen/man was zoals jij en ik ;).
Hij wist alleen op een mooie, toch bewonderenswaardige, manier zichzelf op de kaart te zetten, waarbij hij gewoon deed wat hij ook het liefste deed.
Dat dit tot zijn dood heeft geleid is spijtig, maar tot z'n dood genoot hij wel volop (lijkt me).
 
Zijn zat ex steroïde gebruikers die aan een hartaanval sterven op latere leeftijd terwijl ze op dat moment gezond leven en niets gebruiken. Dat hij op dat moment geen coke en aas gebruikte (als dit zo is) wilt niet zeggen dat het niet de oorzaak is.

Aannemelijk is wel dat zijn aas en drugs gebruik hebben bijgedragen aan zijn dood maar in welke mate is nooit vast te stellen.
 
Zijn zat ex steroïde gebruikers die aan een hartaanval sterven op latere leeftijd terwijl ze op dat moment gezond leven en niets gebruiken. Dat hij op dat moment geen coke en aas gebruikte (als dit zo is) wilt niet zeggen dat het niet de oorzaak is.

Aannemelijk is wel dat zijn aas en drugs gebruik hebben bijgedragen aan zijn dood maar in welke mate is nooit vast te stellen.

Ik zie jou voor het eerst eens hier een fatsoenlijke zin neer zetten.
 
die tekst in het plaatje komt overigens best wel overeen met mijn lifestyle :o
 
Ik zie jou voor het eerst eens hier een fatsoenlijke zin neer zetten.

Ik dacht juist hezelfde , mss heeft hij een momentje van helder denken .
 
Ik dacht juist hezelfde , mss heeft hij een momentje van helder denken .

Wat is dat toch met jou en je afwijkend interpunctie gebruik? Merk je dan nooit iets vreemds op wanneer je je posts zo eens nu en dan terug leest? Zoiets in de aard van 'goh, mijn berichten zijn toch een beetje anders'. Weet niet hoe ik het niet al te aanvallend moest brengen maar dit moest toch echt even van mijn hart.



Groet,

De interpunctie nazi.
 
Wat is dat toch met jou en je afwijkend interpunctie gebruik? Merk je dan nooit iets vreemds op wanneer je je posts zo eens nu en dan terug leest? Zoiets in de aard van 'goh, mijn berichten zijn toch een beetje anders'. Weet niet hoe ik het niet al te aanvallend moest brengen maar dit moest toch echt even van mijn hart.



Groet,

De interpunctie nazi.

Bij deze weet ik dus dat grammatica voor u een belangrijk punt is .

Voor mij niet , no hard feelings ?
 
NOpe. Echter, dit heeft niets van doen met grammatica. Maar je leestekens. Het is toch geen moeite om ze vlak na de laatste letter van je zin te plaatsten? Integendeel, je moet er zelfs minder voor doen!

Dat leest zoveel vlotter.
 
Wat is dat toch met jou en je afwijkend interpunctie gebruik? Merk je dan nooit iets vreemds op wanneer je je posts zo eens nu en dan terug leest? Zoiets in de aard van 'goh, mijn berichten zijn toch een beetje anders'. Weet niet hoe ik het niet al te aanvallend moest brengen maar dit moest toch echt even van mijn hart.



Groet,

De interpunctie nazi.

:roflol: :roflol:
 
vandaag ga ik een shirtloze gym sessie voor je neerzetten brah, pr's all over the place en soppende k*tjes overal.

R.I.P
<33333
luvv
 
Het is ook niet zo heel gek dat je een hartaanval krijgt met clen, al helemaal niet in een sauna.
 
Lang geleden dat ik een post zag van waterpoloer haha
 
Back
Naar boven