Fitness Seller

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

    Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

    De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

    Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

    *ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg
 
Laatst bewerkt:
Orange was op. Gister me fruit sensation weer binnen gekregen.

Heerlijke spul!
 
Orange was op. Gister me fruit sensation weer binnen gekregen.

Heerlijke spul!

Welke smaak geef jij de voorkeur? Gister ook me pot fruit sensation binnen gekregen en vandaag meegenomen bij me pwo. Vond em erggg lekker :D
 
Op rustdagen ook nodig ? Of is enkel creatine mono ook goed ?
 
Op rustdagen is creatine mono ook goed inderdaad ;)
 
Jesse, get a life man! ****in hell, heb je echt niets beters te doen??

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 21:18 ----------

Sniezel, Same for you
 
Jesse, get a life man! ****in hell, heb je echt niets beters te doen??

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 21:18 ----------

Sniezel, Same for you

Als je niks beters te doen hebt, of geen vragen opmerkingen review van het desbetreffende product hebt zou het fijn zijn als je je loze laag bij de grond uitspraken voor je houd.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 00:43 ----------

En als ik zo in je galerij kijk naar je foto's zou magnificent voor jou ook kunnen helpen ;)
 
Als je niks beters te doen hebt, of geen vragen opmerkingen review van het desbetreffende product hebt zou het fijn zijn als je je loze laag bij de grond uitspraken voor je houd.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 00:43 ----------

En als ik zo in je galerij kijk naar je foto's zou een jaar non stop kuren voor jou ook kunnen helpen ;)

fixed ;)
 
Welke smaak geef jij de voorkeur? Gister ook me pot fruit sensation binnen gekregen en vandaag meegenomen bij me pwo. Vond em erggg lekker :D

Euu ze zijn beide heerlijk. Maar ik denk dat ik fruit sensation net iets lekkerder vind, maar is echt een verschil van niets. 9 en een 9,5!

Neem er ook altijd een schepje van in de ochtend. (en natuurlijk na me training) Werkt echt top.
 
Ik had een vraag gebruiken mensen naast magnificent nog andere creatine of is dat gewoon to much? Ik gebruik op dit moment alleen magnificent geen andere supplementen wat is echt aan te raden om hiernaast nog te nemen ik neem aan whey? Ik lees ook dat andere mensen Nr1 gebruiken voor het trainen dat is tog ook creatine?

Ik ben van plan om Cellmass te gaan gebruiken voor trainen en Magnificent na trainen en nog een eiwitshake erbij.
 
Ik had een vraag gebruiken mensen naast magnificent nog andere creatine of is dat gewoon to much? Ik gebruik op dit moment alleen magnificent geen andere supplementen wat is echt aan te raden om hiernaast nog te nemen ik neem aan whey? Ik lees ook dat andere mensen Nr1 gebruiken voor het trainen dat is tog ook creatine?

Ik ben van plan om Cellmass te gaan gebruiken voor trainen en Magnificent na trainen en nog een eiwitshake erbij.

Je zou inderdaad Nr.1 voor het trainen kunnen nemen, doe ik nu zelf ook en Strong!
Strong! neem ik dan half uurtje ervoor en de Nr.1 drink ik in de auto op :) en indd een goeie whey is altijd een goede aanvulling.
 
Je zou inderdaad Nr.1 voor het trainen kunnen nemen, doe ik nu zelf ook en Strong!
Strong! neem ik dan half uurtje ervoor en de Nr.1 drink ik in de auto op :) en indd een goeie whey is altijd een goede aanvulling.

Mijn voorkeur gaat uit naar de whey met bijv. havermeel. Ik neem altijd een volwaardige maaltijd een half uur na dr magnificent.
 
Mijn voorkeur gaat uit naar de whey met bijv. havermeel. Ik neem altijd een volwaardige maaltijd een half uur na dr magnificent.

Na het trainen eerst Magnifcent en een klein uur later een bord pilaf rijst met kip, sambal, rode ui, knoflook :D
 
Na het trainen eerst Magnifcent en een klein uur later een bord pilaf rijst met kip, sambal, rode ui, knoflook :D

Hahahaha lekker man! Maar een uur is echt heel lang er tussen. Waarom wacht je zo lang?
 
Hahahaha lekker man! Maar een uur is echt heel lang er tussen. Waarom wacht je zo lang?

Hahah thnx :D Heb gister ook weer voor 6 dagen gemaakt, wil je best het recept doorsturen? ;) Heeft eigenlijk niet echt een reden. Maar omdat ik een post workout shake heb met Magnifcent, BCAA, Pepto, Epic, Dextrose dacht ik dat een uur later een vaste maaltijd snel genoeg was... Wat zeg jij dan?
 
whey perfection + magnificent

Goede dag,

Ik heb veel gelezen maar toch nog even een specifieke vraag.. Ik ben 1.90m, weeg bijna 80 kilo en ben vrij smal. Daarnaast voetbal ik 3 keer per week. Op de overige 4 dagen ben ik thuis aan het trainen.

(globale schema)
maandag: Borst - Buik - triceps
woensdag: rug-schouders-biceps - benen
donderdag: Borst - Buik - triceps
zaterdag: triceps - biceps - Benen

ik neem nu whey perfection en ik merk super goed dat ik dan na een training geen spierpijn heb. Voordat ik dit nam had ik soms 2 tot 3 dagen last.

Waarbij ik het idee heb dat whey vooral mijn spieren hersteld wil ik me nu iets meer concentreren op spiergroei, wat sneller breder en sterker worden. Is het slim om manificent daarvoor te gebruiken? Kan ik beter iets anders nemen? En kan dit het best in combinatie met whey?

Er is zoveel op de markt dan ik door de bomen het bos niet meer zie..

Alvast bedankt!!!
 
Dit kan opzich prima, het is niet in strijd met elkaar oid :)
Alleen waarom 3x per week triceps? Vind het sowieso een apart schema maargoed :p
 
Hahahaha lekker man! Maar een uur is echt heel lang er tussen. Waarom wacht je zo lang?

Ik neem magnificent ook vaak tegelijk met me maaltijd.
De carb blend wordt toch sneller dan de rest van me eten opgenomen.
 
Hallo,

na een tijdje te hebben meegelezen wil ik toch ook wat serieuzer aan de slag in de sportschool.
Ik train vanaf november 3x in de week ma wo en vrijdags en daarnaast voetbal ik ook di vrij en zondags.

Ik zat eraan te denken om nu dus supplementen te gaan gebruiken.
Total Muscle Solution voor het sporten en Magnificent een half uurtje erna.

Is dit te combineren met het voetbal of raden jullie iets anders aan ?
 
Back
Naar boven