AndroidHealthClinic

Skyblazer failing to get shredded (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jou deadlift is echt ****ing sterk broeder. :bow2:

Heb je straps gebruikt? Mooie training man
 
Jou deadlift is echt ****ing sterk broeder. :bow2:

Heb je straps gebruikt? Mooie training man

Ja straps vanaf de 140, zonder straps lukt net 2-3x120 en dan glijdt de stang uit me handen. Gebruik verder nog geen riem ofzo
 
wat is je record?
 
Ja straps vanaf de 140, zonder straps lukt net 2-3x120 en dan glijdt de stang uit me handen. Gebruik verder nog geen riem ofzo

Wauw :p zwaar respect voor jou hehe, ik red 1x115 net en dan glijd bij mij de stang ook weg. En dan heb ik ook een riem nodig :o Nu met stronglifts ga ik geen riem gebruiken, wil mijn krachtgains raw halen.
 
2x160, eind 1ste week van mei wat ook einde van bulk is wil ik 200 proberen

word nog es wat met jou, zit je er aan te denken powerlift wedstrijden mee te doen?
 
Wauw :p zwaar respect voor jou hehe, ik red 1x115 net en dan glijd bij mij de stang ook weg. En dan heb ik ook een riem nodig :o Nu met stronglifts ga ik geen riem gebruiken, wil mijn krachtgains raw halen.

De verhouding tussen jouw fysiek en krachtstats zijn echt de vreemdste ooit :D

word nog es wat met jou, zit je er aan te denken powerlift wedstrijden mee te doen?

Moet ik eerst aan me squat werken xD En bankdrukken is ook niet echt goed nog, ga binnenkort s proberen als ik de stang iets smaller pak zoals diaphea doet, op moment is eigenlijk me flat db press sterker dan bankdrukken :rolfol:
 
Moet ik eerst aan me squat werken xD En bankdrukken is ook niet echt goed nog, ga binnenkort s proberen als ik de stang iets smaller pak zoals diaphea doet, op moment is eigenlijk me flat db press sterker dan bankdrukken :rolfol:

wat zijn je stats op de grote 3?
 
doe je dan ook zon strak pl pakje aan?
 
[/COLOR]ub1
DB press flat
5x38
7x38
6x38
low row close grip plate loaded
8x110
8x110
1arm
r: 6x65 l: 6x65
DB Flyes
8x20
8x20
8x20
DB Shoulder press
5x26
7x26
6x28
side raises
8x12
8x12
8x12
chinups
9xbw
8xbw
6xbw
Triceps pushdown
8x40
6x45
6x45
incline db curl
6x18
6x20
6x20
en nog heel zooi shrugs



Was wel ok.
 
Laatst bewerkt:
Was wel ok?

Niet tevreden man? Toch stevige training bro!
 
De verhouding tussen jouw fysiek en krachtstats zijn echt de vreemdste ooit :D


Haha :roflol: Ja ik snap er ook de balle van!

Mooie training weer, beste gewichten gebruikt. Je DB flyes zijn ziek sterk :eek:
 
Was wel ok?

Niet tevreden man? Toch stevige training bro!

Was ok, op goede dag had ik wel 40kg dbs gepakt

Haha :roflol: Ja ik snap er ook de balle van!

Mooie training weer, beste gewichten gebruikt. Je DB flyes zijn ziek sterk :eek:

hmm heb flyes ook wel zwaarder gedaan





:fuu: straks tentamen van 19:00 tot 20:00 en zit nog steeds op dbb ipv te studeren
 
Was ok, op goede dag had ik wel 40kg dbs gepakt



hmm heb flyes ook wel zwaarder gedaan





:fuu: straks tentamen van 19:00 tot 20:00 en zit nog steeds op dbb ipv te studeren

En op FB, succes met dat tentamen :D
 
akuyys.jpg

sorry voor k*t kwaliteit
 
Pm me voor pic met hoofd

ow laat maar bryce is weg :(
 
Back
Naar boven