MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (29 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • :roflol: heb nog geen powerlifters gezien met jouw 'fysiek'

    ---------- Post toegevoegd 7 April 2013 om 23:25 ----------


    Je pa heeft ze omgekocht dompie

    Nee, ze weigeren dingen te onderzoeken die in mijn voordeel zouden werken. Maar goed, t is inmiddels al duidelijk dat het een stelletje onderbetaalde mbo-ers zijn die tijd teveel hebben. Best wel ironisch zijn ze maanden bezig met onderzoek om tot de conclusie te komen dat er inderdaad geen enkel bewijs is :roflol:

    En vervolgens bewijs achter houden omdat dan die verklaringen van 't slachtoffer' compleet onderuit gehaald worden.

    T enige wat ze nu nog kunnen doen is weigeren mijn laptop enzo terug te geven en dat doen ze dus ook. Ga gewoon elke dag dat ik tijd heb eens gezellig naar het politie bureau, na een tijdje worden ze het wel zat.
     
    Nee t is meer dat ik nog steeds niet snap waarom de politie weigert om bepaalde dingen te doen die volgens mij vanzelfsprekend zijn in zulke zaken :o

    stiekem spelen we allemaal mee in een groot complot en is alles in jouw leven nep:angstig:

     
    doet er me aan denken, was een keer aan het chillen bij een chick, zij moest nog leren dus zat daar in mn eentje te blowen.
    Even later toen ze klaar was lagen we samen op de grond naar het plafond te staren en te praten (was al goed baked op dat moment) en ik zeg tegen haar:
    "soms lijkt het me dat ik in een soort van truman show zit, dat mijn leven gevolgd wordt en iedereen die ik ken gewoon in het complot zit"
    zegt die bitch doodserieus:
    "angelus, dat is ook zo!"

    was op dat moment zo high dat ik dat voor een seconde geloofde en werd insane paranoide. Toen ze de blik op mn kop zag schoot ze keihard in de lach en had ik het pas door:roflol:
     
    doet er me aan denken, was een keer aan het chillen bij een chick, zij moest nog leren dus zat daar in mn eentje te blowen.
    Even later toen ze klaar was lagen we samen op de grond naar het plafond te staren en te praten (was al goed baked op dat moment) en ik zeg tegen haar:
    "soms lijkt het me dat ik in een soort van truman show zit, dat mijn leven gevolgd wordt en iedereen die ik ken gewoon in het complot zit"
    zegt die bitch doodserieus:
    "angelus, dat is ook zo!"

    was op dat moment zo high dat ik dat voor een seconde geloofde en werd insane paranoide. Toen ze de blik op mn kop zag schoot ze keihard in de lach en had ik het pas door:roflol:

    Oh t is wel overduidelijk hoor :roflol:

    Ken meerdere lui die aangifte gedaan hebben, nooit wat mee gedaan. Vervolgens doet meisje aangifte zonder enig bewijs onder rare omstandigheden maar beste vriendin haar pa werkt bij politie. Gelijk 3 man op die aangifte. Vervolgens bedreigd die pa van dat meisje ons, hele bedreiging opgenomen door de politie en vervolgens wordt het geseponeerd onder t mom van geen bewijs. Daarna claimen ze dat ik aangifte had willen intrekken en de aangifte die een vriend deed van het zelfde feit is verdwenen.

    Ik ben niet echt een complot denker maar wanneer andere mensen die bij de politie werken het ook een rare gang van zaken noemen dan kun je er niet echt meer omheen.
     
    Oh t is wel overduidelijk hoor :roflol:

    Ken meerdere lui die aangifte gedaan hebben, nooit wat mee gedaan. Vervolgens doet meisje aangifte zonder enig bewijs onder rare omstandigheden maar beste vriendin haar pa werkt bij politie. Gelijk 3 man op die aangifte. Vervolgens bedreigd die pa van dat meisje ons, hele bedreiging opgenomen door de politie en vervolgens wordt het geseponeerd onder t mom van geen bewijs. Daarna claimen ze dat ik aangifte had willen intrekken en de aangifte die een vriend deed van het zelfde feit is verdwenen.

    Ik ben niet echt een complot denker maar wanneer andere mensen die bij de politie werken het ook een rare gang van zaken noemen dan kun je er niet echt meer omheen.

    tja, nooit iemand pissed maken die vriendjes heeft;)
     
    tja, nooit iemand pissed maken die vriendjes heeft;)

    True :roflol:

    Had nooit mijn geld terug moeten vragen. Was ook maar 800 euro ofzo maar het ging om het principe.

    Zo'n autist wil ook niet mijn oude iPhone terug geven, ga me er ook niet druk om maken, voor t zelfde geld weer een boel gezeur.
     
    True :roflol:

    Had nooit mijn geld terug moeten vragen. Was ook maar 800 euro ofzo maar het ging om het principe.

    Zo'n autist wil ook niet mijn oude iPhone terug geven, ga me er ook niet druk om maken, voor t zelfde geld weer een boel gezeur.

    je had natuurlijk ook de andere kant op kunnen gaan en haar bedreigen met een psychopatisch vendetta:)
    Zij kan je laten opsluiten, maar je komt ooit terug vrij:eyebrow: (in NL zelfs vroeger dan later)
     
    Zo'n autist wil ook niet mijn oude iPhone terug geven, ga me er ook niet druk om maken, voor t zelfde geld weer een boel gezeur.

    ik zou het wel doen, gewoon voor de Lulz.

    :fa:
     
    heeeeerlijk geslapen :heart:
     
    All them "Wow, wat ben jij verandert / afgevallen / breed geworden" complimentjes op het werk.

    3pvezq.jpg
     
    Nieuwe Game of Thrones om de dag mee te beginnen
     
    Back
    Naar boven