AndroidHealthClinic

angelus log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
soort westside barbell of niet je nieuwe schema
 
2 weken later 88,9kg

beetje minder eten dus, anders word ik nog een grotere fat **** dan dat ik al ben:(
weer 2 weken later:
90.1kg vanmorgen (post-dump, maar had nog wel wat meer kunnen schijten:trollface:)
morgen opnieuw wegen, maar vrees dat ik toch wat kcal's ga moeten terugschroeven:)
 
niet slecht bro, niet gaan terugschroeven
 
nog wat pics geschoten vanmorgen @ 90kg
2mds8wy.jpg


w17gnm.jpg


f3crrd.jpg

(mini kuiten, ik weet:()

34o7vps.jpg


rhsu1u.jpg


2eovcbn.jpg

ben al redelijk tevreden over mn rug, armen is nog het meeste werk aan. Maar nu nog 3 maanden hard bulken met 2x per week armen en komt nog goed:)

edit: VP anyone?
 
Laatst bewerkt:
Ik zou je obliques, buik aanpakken middels cardio en zwaardere buikspieroef.
 
Ik zou je obliques, buik aanpakken middels cardio en zwaardere buikspieroef.

cardio is voor tijdens de cut, en waarom precies obliques?
 
ik heb dezelfde Sony versterker :p
 
Daar zit je meeste vet als ik zo die foto's bekijk.

lol, geef je me nu serieus advies voor plaatselijke vetverbranding?:roflol: is onmogelijk bro:)
 
Nee, denk niet dat die dat bedoeld. Hij refereert naar gewone cardio om zo onder meer je obliques ofzoiets aan te pakken. dus gewone cardio om je vp te verminderen en dus ook het vet op deze specifieke plaatsen.
 
Nie slecht hoor, lovehandles ga je niet snel wegkrijgen maar care.

Zo had ik ze al voor ik begon met trainen op 70 kg... Nu iets erger :)
 
Zeker niet slecht, als je wat zakt in bodyfat heb je best een degelijk fysiek.
 
Is denk ik niet meer dan 17%. Verder zou ik als ik jou was je obliques niet teveel trainen, wat ik wel zou aanraden is vacuum oefeningen. Wat ben je van plan, verder bulken of eerst wat vet verliezen?
 
Nie slecht hoor, lovehandles ga je niet snel wegkrijgen maar care.

Zo had ik ze al voor ik begon met trainen op 70 kg... Nu iets erger :)
ik heb tijd :P
Zeker niet slecht, als je wat zakt in bodyfat heb je best een degelijk fysiek.
hopelijk:D
Nee, denk niet dat die dat bedoeld. Hij refereert naar gewone cardio om zo onder meer je obliques ofzoiets aan te pakken. dus gewone cardio om je vp te verminderen en dus ook het vet op deze specifieke plaatsen.
nu je het zegt:)

Is denk ik niet meer dan 17%. Verder zou ik als ik jou was je obliques niet teveel trainen, wat ik wel zou aanraden is vacuum oefeningen. Wat ben je van plan, verder bulken of eerst wat vet verliezen?

nu nog bulken tot eind juni en hopelijk eindigen rond de 92kg, dan heel de zomer langzaam cutten tot eind september en hopen dat ik dan op 85kg sta met een degelijk vetpercentage.
will look into vacuum oefeningen:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven