AndroidHealthClinic

J-Wheydoetookmee's lief dagboek

Bezoekers in dit topic

Goeie foto's man. Je schouders zijn een stevig punt in je fysiek.

Hoe laat train je in de avond? Het is al half 9... zowat beddtijd voo mij en jij moet nog benen trainen... ;)
 
Wil je test niveau wel weten, je let niet eens op je voeding en staat er goed bij terwijl ik 3 jaar bikkel en niet evendroog erbij sta

Moet me nog steeds inschrijven voor een huisarts. Wil sowieso bepaalde bloedwaardes wel weten dus kan meteen wel test vragen dan. Heb vrij weinig baardgroei en niet idioot veel lichaamsbeharing

---------- Post added 26 March 2013 at 22:45 ----------

Goede fysieken.
Doe je bepaalde oefeningen voor de vacuum pose?

Thanks. Nee totaal niet, doe die vacuum ook echt alleen voor poses

---------- Post added 26 March 2013 at 22:46 ----------

Goeie foto's man. Je schouders zijn een stevig punt in je fysiek.

Hoe laat train je in de avond? Het is al half 9... zowat beddtijd voo mij en jij moet nog benen trainen... ;)

Thanks!
Normaal gewoon smiddags, maar ging nu met een maat van me dus ben nu net terug. Training ging wel ok alleen mn knie knakte een paar keer vrij pijnlijk
 
schouders benen en vacum pose zijn echt je sterke kanten!,
Gaat goed!

Knie heb ik ook echt klote, train je 1/2x per week benen en nog gebeurt het...
 
schouders benen en vacum pose zijn echt je sterke kanten!,
Gaat goed!

Knie heb ik ook echt klote, train je 1/2x per week benen en nog gebeurt het...

Ja tis elke keer wat man, gezeik :P
leuke is dat ik mn schouders echt never train en benen ook niet heel vaak ofzo:P
 
Ja tis elke keer wat man, gezeik :P
leuke is dat ik mn schouders echt never train en benen ook niet heel vaak ofzo:P

Kijk spier pijn geef ik geen donder om alleen maar beter en lekker, wordt zo gek als ik mijn knieen voel op ellebogen doen pijn..
 
Kijk spier pijn geef ik geen donder om alleen maar beter en lekker, wordt zo gek als ik mijn knieen voel op ellebogen doen pijn..

tis bij mij ook geen spierpijn, voelt meer als pijn in de gewrichtsspleet achter mn knieschijf. Maar even fotos laten maken denk ik
 
Moet me nog steeds inschrijven voor een huisarts. Wil sowieso bepaalde bloedwaardes wel weten dus kan meteen wel test vragen dan. Heb vrij weinig baardgroei en niet idioot veel lichaamsbeharing

---------- Post added 26 March 2013 at 22:45 ----------



Thanks. Nee totaal niet, doe die vacuum ook echt alleen voor poses

---------- Post added 26 March 2013 at 22:46 ----------



Thanks!
Normaal gewoon smiddags, maar ging nu met een maat van me dus ben nu net terug. Training ging wel ok alleen mn knie knakte een paar keer vrij pijnlijk
Dat zegt niks, heb ook redelijk baargroei en lichaamshaar en heb 14.3 mnol dus even laten testen
 
UPDATE 2 APRIL

Updateje doen maar dan, aangezien vandaag voor t eerst sinds weken weer gedeadlift.
Huidige blessures:
schouders (al dan wel wat minder voor mn gevoel..!
knie - laatste tijd ERG vervelend, wil voor een foto gaan want heb echt het gevoel dat ik slijtage heb oid, stekende pijnen uit het niet soms, ook als ik net wakker word
onderrug vorige week een week lang huilie huilie; fysio had er tape op gedaan en hielp wel wat volgens mij. Vandaag tape eraf gehaald, erectors zaten SNEL vol na deadlift, maar voelde wel ok. Wacht morgen even af.

training
rug borst gedaan, aangezien ik gister niet heb getraind.

Pullups: 8x WideGrip; 8x wg; 6x wg +12kg; 6x wg +22 kg;
8 x hammergrip; 8 x hammergrip << zat hier echt goed vol

deadlift 3x 50kg sumo; 3x90 kg sumo; 3x130 kg sumo; 3x170kg normaal; 8x 130kg normaal

Cable row 12 x 45 kg; 12x 55kg; 12x 75kg

dumbbell rows 4 setjes van 8 reps per arm, 36 kg

pec deck 60 kg, 20 seconden vasthouden op spanning, 3 setjes. daarna nog 1 setje 65 kg 8 reps

one arm cable chest flyes 3 setjes per arm, 12.5 kg

dummbel flyes supersetted met dumbbell presses 4 setjes van 8 reps flyes en 4 presses er meteen achteraan, 20 kg per arm.


Ging al met al best ok. Voel mn schouder nu beetje zeuren, en mn knie ook, maar is wel eens erger geweest. Ben nu net een uurtje thuis van t trainen.

Voeding vandaag 3400 kcal op, ben iets aan het minderen in zuivel omdat ik naar mn idee toch veeeeelll teveel calcium binnenkrijg. Zit nu vaak op 1 liter melk en een halve kilo kwark. Verder gewoon shakes met olijfolie, boterhammen met pindakaas, wat fruit, avondeten, en zo nu en dan wat haver door mn shakes. En chocola natuurlijk.

hieronder filmpje van weighted pull ups. Niet zoveel bijzonders, maar vond t zelf wel leuk om een keer van achter te zien hoe t er nu uit ziet... wel gaaf om die spieren te zien werken. :D



http://www.youtube.com/watch?v=Oi2N9NBg-do
 
Laatst bewerkt:
nette rug man!
 
Net gewicht bij cable row als schouders wat pijnlijk zijn, zelf kan ik sowieso niet ver terug en gewicht boven de 50 voel ik in schouders terwijl qua kracht ik zeker niet aan plafond zit. Frustrating.

Gezien rug en schouders al met al nette waardes hoor !

Goei filmke om rug te bekijken ook, nice (nohomo)
 
nice pull ups man!
 
die squat , rofl
 
JW, wat stond er woensdag ook alweer op het programma?
 
waarom hou je bij pecdek 20 sec spanning vast?
wat kan ik mij daarbij voorstellen, 1 keer naar binnen drukken en op het diepste punt 20 sec vasthouden is 1 setje?
 
:trollface: eerste was wel re de lijk parallel, maar had daarvoor al paar sets gehad, dit was de laatste.

1e redelijk parallel? Waarom squat jij in vredesnaam met 150kg? Denk dat je het al moeilijk krijg met 100kg met een fatsoenlijke rom.

Als tip zou ik wel meegeven om in een losse korte broek te gaan squatten. Heb je veel meer bewegingsvrijheid.
 
waarom hou je bij pecdek 20 sec spanning vast?
wat kan ik mij daarbij voorstellen, 1 keer naar binnen drukken en op het diepste punt 20 sec vasthouden is 1 setje?

Srs ?

Toch niets vreemds ? Ik wissel oefeningen ook wel eens af door op 75% te gaan zitten waarbij continue spanning, op spanning vasthouden en langzaam retour. Ga je voelen !
 
Back
Naar boven