XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (47 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • op hetzelfde moment in dat ovosnovo zegt dat dat niet te zien is zonder gezichtsboek.
     
    op hetzelfde moment in dat ovosnovo zegt dat dat niet te zien is zonder gezichtsboek.

    19387519.jpg
     
    Net een shake aant maken met banaan doet me vriendin lomp... ik trek me stekker geirriteerd uit de blender en een stuk banaan wat daarop was gevallen vliegt daarop recht naar der voorhoofd :roflol:

    zag er masterlijke grappig uit :)

    ze was boos maar totally worth it :P
     
    Laatst bewerkt:
    Gek zit gewoon zn eigen vriendin te whiteknighten.:roflol:

    Toch wel ironisch dat jij marcel een whiteknight noemt, terwijl jij zelf de sok en kwijl-lapje paraat hebt staan, als missnuke weer eens post hoe het stofzuigen haar vergaan was. Idioot.
     
    Toch wel ironisch dat jij marcel een whiteknight noemt, terwijl jij zelf de sok en kwijl-lapje paraat hebt staan, als missnuke weer eens post hoe het stofzuigen haar vergaan was. Idioot.

    Volgens mij worden jullie genadeloos getrolt door swagger
     
    Doe ik ook... alleen gezien de droeftoeters niet buiten humor/geouwehouer komen zullen ze dat niet/nooit zie...
    En kan daar ook niet erg mee zitten hoor. Zegt meer over hun dan over mij ;)

    Ben je boos schatje?
     
    Volgens mij doet ie het om te etteren. Ze is (volgens mij gelukkig) getrouwd.

    Zo gelukkig dat ze hier constant opzoek is naar aandacht van geile mannetjes die denken te scoren bij haar.
     
    Zo gelukkig dat ze hier constant opzoek is naar aandacht van geile mannetjes die denken te scoren bij haar.

    een man die gewoon normaal mee doet.. geen probleem.. een vrouw die normaal mee doet is opzoek naar aandacht? ? ? ?

    Please enlighten me with your logic :D

    Denk dat je het beter omdraaid...
     
    Back
    Naar boven