AndroidHealthClinic

Body Central Transformation course hendrie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

You can do it Hendrie! Laat ons versteld staan van het resultaat!!:thumbs:
 
Is killing die laatste periode inderdaad.

Doordeweeks gaat het allemaal goed, maar vrijdag avond begin ik echt trek in andere zaken te krijgen en wordt dan goed sago als de rest 'lekker' zit te eten en ik me rijst/vis sta af te wegen. Als ik eenmaal klaar ben met eten voelt het wel weer goed dat ik me maaltijd op heb, maar soms....:)
zit je nu aan de vis?

You can do it Hendrie! Laat ons versteld staan van het resultaat!!:thumbs:

Dat sta ik nu zelf al:D en het word elke dag beter dus yeah!

Taille vanmorgen op 70,3cm:D
 
2weeks out! prima week gehad lekker getraind en gegeten alleen blijft er weining kracht over ben echt stuk slaper door de weining hoeveelheid voeding das wel jammer maar komt goed over 2weeks weer knallen dan komt de kracht vanzelf weer en das ook niet het belangrijkste dus maar tast je ego beetje aan he:D verder gaat prima en gaan we nog 2weekjes volle bak schemas blijven zelfde laaste 4weken dus blijf nog 2weken het zelfde doen.en dan zien we wel over 2weken wat alle moeite,strijd heeft opgeleverd!

vrijdag na de fibo geweest en heb een super dag gehad was echt top! heb met alle pro's gepraat en op de foto jay,phil,antoine,shan,roelly,evan,richie,branch echt was zo tof en heb weer motivatie voor 10jaar opgedaan dam wat heb ik zin in te gaan groeien!!!!! iedereen een goed weekend!
 
2weeks out! prima week gehad lekker getraind en gegeten alleen blijft er weining kracht over ben echt stuk slaper door de weining hoeveelheid voeding das wel jammer maar komt goed over 2weeks weer knallen dan komt de kracht vanzelf weer en das ook niet het belangrijkste dus maar tast je ego beetje aan he:D verder gaat prima en gaan we nog 2weekjes volle bak schemas blijven zelfde laaste 4weken dus blijf nog 2weken het zelfde doen.en dan zien we wel over 2weken wat alle moeite,strijd heeft opgeleverd!

vrijdag na de fibo geweest en heb een super dag gehad was echt top! heb met alle pro's gepraat en op de foto jay,phil,antoine,shan,roelly,evan,richie,branch echt was zo tof en heb weer motivatie voor 10jaar opgedaan dam wat heb ik zin in te gaan groeien!!!!! iedereen een goed weekend!
Heel gaaf al die foto's met de Pro's! Wil ik ook wel..zet ik die op de achtergrond van mijn PC om me elke keer weer gedwarft te voelen en zo motivatie op te doen..:thumbs:

Succes nog even de komende twee weken!
 
Ik zag je foto op FB, kan er weinig anders over zeggen als petje af Hendrie!

Het harde werken heeft ze resultaten zeker afgeworpen! Als je ergens in de 10 tot 11% zone zit dan overdrijf ik niet denk ik. Nog even knallen laatste 2 weken en met koninginnendag me flink misdragen denk ik:) haha

Succes nog even!
 
Goed hendrie foto gezien op facebook en al lekker veel aderen op je onderbuik! ;)

Hoeveel cardio doe je nu als ik vragen mag?
 
Da **** bro, zag net je update foto in het BCT topic.
Gruwelijke waist man, echt top gedaan.
 
Ik zag je foto op FB, kan er weinig anders over zeggen als petje af Hendrie!

Het harde werken heeft ze resultaten zeker afgeworpen! Als je ergens in de 10 tot 11% zone zit dan overdrijf ik niet denk ik. Nog even knallen laatste 2 weken en met koninginnendag me flink misdragen denk ik:) haha

Succes nog even!

Goed hendrie foto gezien op facebook en al lekker veel aderen op je onderbuik! ;)

Hoeveel cardio doe je nu als ik vragen mag?

Da **** bro, zag net je update foto in het BCT topic.
Gruwelijke waist man, echt top gedaan.

Dankjewel jongen echt super leuk om dit te horen! Nog. Ander halve week knallen
 
Ook op de planning om met queensday los te gaan?!:)
 
Ook op de planning om met queensday los te gaan?!:)

Alwel eerder zaterdag na de eindstrijd savonds los zondag erna ook maandag clean koningdag ook los en dan weer volop clean
 
Alwel eerder zaterdag na de eindstrijd savonds los zondag erna ook maandag clean koningdag ook los en dan weer volop clean
Goede plannen!

De foto op facebook zag er al veelbelovend uit! Kon inderdaad ook al aders op je onderbuik zien en je taille was epic!:thumbs:
 
Ik heb die foto gemist, iemand een linkje? :(
Blij dat FIBO je goed is bevallen!
 
Nog 1weekje
 
Heb al wat sneak peaks gezien! Zag er al goed uit maat!
 
Ja,afgelopen vrijdag heb ik een.officele fotoshoot gehad met de beste fotograaf in bb land als ik alles binnen heb poost ik wel wat dinsdag heb ik alles
 
Ja,afgelopen vrijdag heb ik een.officele fotoshoot gehad met de beste fotograaf in bb land als ik alles binnen heb poost ik wel wat dinsdag heb ik alles
Super! Arthur maakt inderdaad prachtige foto's!:thumbs:
 
Foto's allang gezien op fb;)

Staan bij lbm op zijn pagina ja
 
5day's out
 
Blijk ik me vergist te hebben is het nog een week:( stom van mezelf effe flinke klap omdat je toch mentaal helemaal toe leeft na zon moment
 
Blijk ik me vergist te hebben is het nog een week:( stom van mezelf effe flinke klap omdat je toch mentaal helemaal toe leeft na zon moment

Das ff balen man. En taille 69cm?
 
Back
Naar boven