MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Geef je hierin gelijk , sommige hun drang om iets te betekenen op DBB ( wat meestal resulteert in overdadig internetheld gedoe ) jaagt wsl menig vrouw af om zich te registreren en vragen te stellen in bepaalde secties van het forum .

    Het valt ook op dat ik zelf bij god niet meer weet wie een troll is en van wie het een echte account is.

    Mss dat BigT hopelijk ooit es iets maakt dat men max 1 account per IP adres ofzo instelt , heb bij god geen idee hoe sites werken oid

    meeste mensen hebben dynamic ip adres. kwestie van tijd voordat je ip adres weer changed
     
    Holy mac zijn niet te zuinig met de zalf bij die frietchinees
     
    29qjswl.jpg

    ik vind mayo bijna overal lekker bij, maar hier zou ik toch eerder mosterd op smeren.
     
    meeste mensen hebben dynamic ip adres. kwestie van tijd voordat je ip adres weer changed
    In Nederland niet iig. Daarnaast kun je moeilijk 1 account per IP toestaan, want hoe moet dat dan als bijvoorbeeld broer 1 en broer 2 een account heeft? Of bijv. een DBBer wiens vriendin ook een account heeft? Of een publieke locatie zoals een school? Lijkt me geen praktisch idee.
     
    Ik ga niet zeuren, ik liep naar buiten en het was even warm als binnen. Summer is coming.
     
    Huh, dat is ze toch sowieso niet? Er is maar 1 vrouwelijk lid die ik zo vind overkomen, al is die gewoon een tikkeltje gefrustreerd denk ik :o

    Maarja, als je op DBB wél vrouw bent, geen troll bent, hebt 'bewezen' dat je vrouw bent, en ook nog eens een beetje normaal kan doen, dan blijft natuurlijk alleen aandachtshoer nog over om mee te gooien. En het maar raar vinden dat hier amper vrouwen zitten... :o

    ---------- Post toegevoegd 14 April 2013 om 10:15 ----------

    Extreem lage biologische waarde, net als bij gelatine :o

    daar ben ik het niet mee eens, dit forum is juist enorm vrouwvriendelijk. jaren geleden zaten er helemaal geen vrouwen hier die op een vrouw leken.
     
    In Nederland niet iig. Daarnaast kun je moeilijk 1 account per IP toestaan, want hoe moet dat dan als bijvoorbeeld broer 1 en broer 2 een account heeft? Of bijv. een DBBer wiens vriendin ook een account heeft? Of een publieke locatie zoals een school? Lijkt me geen praktisch idee.

    wel hoor. behalve als je zakelijk internet abo hebt.
     
    Bij sommige providers is het zo dat ipadres vernieuwd als je langer dan 24 geen sync hebt gehad

    meeste providers in nederland is dynamic hoor. alleen zakelijke lijnen niet
     
    wel hoor. behalve als je zakelijk internet abo hebt.

    meeste providers in nederland is dynamic hoor. alleen zakelijke lijnen niet
    Tele2: static
    Online: static
    KPN: static
    XS4ALL: static
    Ziggo: dynamic, maar die verandert eens in de x jaar, dus in de praktijk static.
    UPC: dynamic, alleen als je je router opnieuw opstart
     
    meeste providers in nederland is dynamic hoor. alleen zakelijke lijnen niet

    Dat is toch ook wat ik probeer te zeggen? Of is de definitie dat je daadwerkelijk elke x periode een nieuwe krijgt.
     
    Vannacht portemonnee verloren, gelukkig lag ie bij een vriend en zaten alle pasjes etc er nog gewoon in. Briefgeld wel weg maar zo kunnen zijn dat ik dat opgezopen had.
     
    Back
    Naar boven