MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Pepper your angus!!

Grote kans dat ik 28 april kom!!
met mijn b&f t-shirt :trollface:



edit: ik heb de eer om op de 1ste post op pagina 900 te hebben :D
 
Laatst bewerkt:
So much ectoness here.

Overhead ging als een raket vandaag hier!

Forgive the ectoness son, ik had al speciaal niet te hard aangespannen zodat Mario kleiner leek :D

Thanks ! Die medley ging idd erg goed, stond er zelf ook van te kijken :P

Jammer dat de rest zo pijn deed, maarja, I'll be back, ik ben nog niet afgeschreven !

Pepper your angus!!

Grote kans dat ik 28 april kom!!
met mijn b&f t-shirt :trollface:

You better pepper yours, twice :roflol:

Hahaha, met een shirt van b&f kom je niet verder dan de stoeprand voor de oprit, als je er toch stiekem doorraakt, niet komen janken als ik het in vuur steek of in stukken scheur, vraag maar aan de members daar of ik dat zou durven of niet ... je bent gewaarschuwd ...
 
Pepper your angus!!

Grote kans dat ik 28 april kom!!
met mijn b&f t-shirt :trollface:

Ik zou oppassen voor Sanca. Als hij brult, dan gaat de sap in de bomen spontaan de grond in, de eekhoorntjes verliezen hun tanden en de wolken drijven weg.

Ook is er dan plaatselijk een verhoogde zwaarkracht doordat zijn baard de magnetische translatie rondom de aarde verstoord. En die b&f t shirt, ik hoop dat dat voor buff en forte staat.

Pas op voor Sanca, echt waar. Hij kan zo hard roepen dat de snot uit zijn neus komt en terugkruipt omdat het in zijn neus buffer is dan in ons hele lichaam.
 
whahahaaahahahaahaahhahahahhahahahahahahhaahhaaahaaahaa
 
Pepper your angus!!

Grote kans dat ik 28 april kom!!
met mijn b&f t-shirt :trollface:



edit: ik heb de eer om op de 1ste post op pagina 900 te hebben :D

Er staat daar genoeg peper voor menig anussen te peperen ;)
 
Ik zou oppassen voor Sanca. Als hij brult, dan gaat de sap in de bomen spontaan de grond in, de eekhoorntjes verliezen hun tanden en de wolken drijven weg.

Ook is er dan plaatselijk een verhoogde zwaarkracht doordat zijn baard de magnetische translatie rondom de aarde verstoord. En die b&f t shirt, ik hoop dat dat voor buff en forte staat.

Pas op voor Sanca, echt waar. Hij kan zo hard roepen dat de snot uit zijn neus komt en terugkruipt omdat het in zijn neus buffer is dan in ons hele lichaam.
You poet you! :D
 
wat is er 28 april dan? :)
 
TKE

3 x 30 x green

Rackpull kneecap

100-3
140-3
180-3
200-1
220-1 belt
240-1 straps
265-1
275-1

One legged seated legcurl

8 x 15 x blue

Band pullapparts

3 x 12 x blue
 
Hoe gingen de pulls?
 
Back
Naar boven