AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Na squat en dl stoel in de douche gezet.

    Dat ik dit nooit eerder bedacht heb :o
     
    Is mooi voor later, dan zal je ook zo zitten :o

    tumblr_m6v48r9TNR1r8h5cjo1_500.jpg


    :o
     
    Mijn dochter die zonder oefenen op een fiets zonder zijwielen stapt en gewoon doodleuk wegfietst, bochtje neemt, terugfietst en remt (op tijd). Waarmee dus ook is aangetoond dat ze de motoriek van vaders heeft
     
    Mijn dochter die zonder oefenen op een fiets zonder zijwielen stapt en gewoon doodleuk wegfietst, bochtje neemt, terugfietst en remt (op tijd). Waarmee dus ook is aangetoond dat ze de motoriek van vaders heeft

    Evenwichts gevoel denk ik. Elk niet motorisch gestoord kind kan een fiets besturen alleen de link tussen evenwichtsorgaan en het sturen faalt meestal.

    ---------- Post toegevoegd 15 April 2013 om 18:05 ----------

    Nee, met een sldl pak je flink je benen

    Pussy...

    Normale t meeste toch? :o

    En niet haten :sad:
     
    Lekker getraind! :)
    nu snel eten maken! honger als een paard! :D
     
    Miss Canada, prettig om naar te kijken (niet op je werk)

    07e16708_misscanada.jpg
     
    Heerlijke been training, en helemaal kapot. Rest van de avond breng ik op de bank door, kan ik lekker mijn zusje commanderen eten voor mij te maken:D (doet ze ook nog voor me:o)
     
    Heerlijke been training, en helemaal kapot. Rest van de avond breng ik op de bank door, kan ik lekker mijn zusje commanderen eten voor mij te maken:D (doet ze ook nog voor me:o)

    Gelijk heb je hoor, zo'n beentraining hakt er in natuurlijk en dan moet je ook nog met je zusje dealen.
    Vanavond lekker ontspannen en over je vagijntje kriebelen :heart:
     
    Back
    Naar boven