Fitness Seller

Tomorrowland 2013 ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Na maanden speculatie heeft de organisatie van Tomorrowland bekendgemaakt dat er op 27, 28 en 29 september voor het eerst een internationale editie van het populaire dancefestival zal plaatsvinden onder de naam 'TomorrowWorld'. De locatie, die voorlopig onbekend blijft, wordt op 20 maart bekendgemaakt.

"Dat we nu de kans hebben om een editie van Tomorrowland buiten België te organiseren is onwaarschijnlijk en iets wat we nooit hadden durven dromen toen we jaren geleden als muziekliefhebbers en jonge ondernemers zijn gestart", aldus organisatoren Manu en Michiel Beers in een persbericht. "We zien het als een unieke en fantastische opportuniteit."

De tickets voor de Belgische editie van Tomorrowland, die plaatsvindt op 26, 27 en 28 juli, vlogen de voorbije weken de deur uit. Zo'n 180.000 tickets werden verkocht aan festivalgangers uit 214 landen.

http://www.demorgen.be/dm/nl/2590/F...d-gaat-internationaal-in-september-2013.dhtml

---------- Post toegevoegd Mon 18 Feb 2013 om 16:49 ----------

lol, gigantische faal tijdens david guetta.

http://www.youtube.com/watch?v=xAYOf3aP8Bo

Mooi dat het publiek het zo opvangt
wie was hier bij, en hoe is het afgelopen?

lol, is niet z'n eerste keer hier nog zo'n filmpje en er zijn er nog wel meer.

http://www.youtube.com/watch?v=4zx0YYRb5VI

Jammer trouwens dat hij op tommorowland altijd als een god onthaalt wordt, terwijl het meer pop artiest is dan een echte DJ.. maarja zo zijn er meer. Ik ben in ieder geval niet aanwezig mocht hij op zaterdag draaien.:D
 
had al een combie + camping van 1e verkoop =D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 
Bump! Fack die shit, Hardwell Ingrosso en Tiesto komen niet meer op de vrijdag. Dimitrivegas en likemike sluiten nu de vrijdag af. Fedde le grand, nervo otto knows en SJRM komen nu op de vrijdag.

Baal als een stekker want had namelijk alleen vrijdag tickets :(
 
Bump! Fack die shit, Hardwell Ingrosso en Tiesto komen niet meer op de vrijdag. Dimitrivegas en likemike sluiten nu de vrijdag af. Fedde le grand, nervo otto knows en SJRM komen nu op de vrijdag.

Baal als een stekker want had namelijk alleen vrijdag tickets :(

Toevallig line-up van zaterdag al bekend? :o
 
Voor alle geïnteresseerden, volledige site staat online met de line up voor alle 3 de dagen :)

[Link niet meer beschikbaar]
 
Wat vinden jullie de beste dag?
 
Vrijdag. Toevallign dat ik vrijdag kaarten heb.
Complete line-up is online.
Had nicky romereo vs afrojack vs david guetta wel eens willen zien.
 
Zaterdag. Maar het is niet dat ik wild word van het programma ofzo.

Dit. Zaterdag inderdaad het beste imo (ga ook alleen zaterdag), had alleen liever de Carl Cox stage op deze dag gehad. Maarja, masters at work en riva starr is ook niet verkeerd. Mainstage en andere stages vind ik ook wel nice op zaterdag (vooral super you & me stage).
 
Helaas geen kaarten kunnen krijgen. Volgend jaar beter.
 
Vind alle dagen wel goed. Maar de volledige line up vind ik toch wel tegen vallen elk jaar het zelfde ongeveer.. Had wel wat vernieuwing verwacht achja. Iemand een idee wat het thema dit jaar zou zijn?
 
Vrijdag. Toevallign dat ik vrijdag kaarten heb.
Complete line-up is online.
Had nicky romereo vs afrojack vs david guetta wel eens willen zien.

die ga ik dus zien ik heb kaarten voor de zondag ;maar zoiets blijf je altijd houden elke dag komt er wel iemand die je zou willen zien .......hey hopen op goed weer en een goed uitzicht ;)
 
Fuark, kijk er nu al naar uit! It's gonna be mint! :cool:
 
Iemand interesse in een combiticket? PM me maar!
 
Back
Naar boven