AndroidHealthClinic

Phenibut (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

http://www.bluelight.ru/vb/archive/index.php/t-540188.html

Phenibut is dus bijna even verslavend als ghb, misschien schadelijk voor je lever en nog niet half zo leuk? No thanks Jeff.

Nou, neem eens een week 24/7 ghb en stop er mee en doe hetzelfde met phenibut. Trust me, dat laatste is wel wat minder heftig. Phenibut is een geschikt middel om van een ghb verslaving af te komen. Misschien minder vergevingsgezind dan baclofen, maar zeker prima.
 
Je moet het op nuchtere maag nemen en dan na 30 a 45 minuten eten.

Dat je niets merkt van 3 gram vind ik wel echt vaag.

Verder zou ik er een sterke bak koffie of een blik energy drink bij nemen.

Die 3 gram was op nuchtere maag. Heb er altijd cafeïne bij genomen/gedronken.
 
Die 3 gram was op nuchtere maag. Heb er altijd cafeïne bij genomen/gedronken.

Had je wel daarna gegeten? Je moet wel even na 30 a 45 minuten eten dan, dan werkt het beter.

Maar kan zijn dat het effect niet zo heftig is. Ik vind het ook vooral merkbaar als je je niet relaxed voelt. Dus vooral een middel om katers en crashes op te vangen.
 
Had je wel daarna gegeten? Je moet wel even na 30 a 45 minuten eten dan, dan werkt het beter.

Maar kan zijn dat het effect niet zo heftig is. Ik vind het ook vooral merkbaar als je je niet relaxed voelt. Dus vooral een middel om katers en crashes op te vangen.

Eten erna heb ik niet gedaan. En dit was ook om een kater op te vangen. Maar goed, het heeft vanmiddag gewerkt dus ik ben tevreden.
 
1Gram voor het slapen gaan na je nachtdienst en je ligt dik 8uur in coma. Energiedrinks heb ik het nog nooit mee gecombineerd. Heb wel altijd wat hoofdpijn als ik de volgende dag wakker word.
 
Bump

Zou het kunnen dat phenibut bij smartpowders geen zuivere phenibut is, omdat ze dosissen aanbevelen van 300 mg terwijl dat ergens anders over max 100 mg per keer gaat.

Misschien eens iemand die het wil controleren op het etiket, dan bestel ik in vervolg daar want een goedkopere heb ik ook nog niet gevonden.
 
Bump

Zou het kunnen dat phenibut bij smartpowders geen zuivere phenibut is, omdat ze dosissen aanbevelen van 300 mg terwijl dat ergens anders over max 100 mg per keer gaat.

Misschien eens iemand die het wil controleren op het etiket, dan bestel ik in vervolg daar want een goedkopere heb ik ook nog niet gevonden.
Heb een foto voor je gemaakt, die van mij is nml van smartpowders:

34pjszc.png
Dus per serving zit er 300mg phenibut in.
 
Bump

Zou het kunnen dat phenibut bij smartpowders geen zuivere phenibut is, omdat ze dosissen aanbevelen van 300 mg terwijl dat ergens anders over max 100 mg per keer gaat.

Misschien eens iemand die het wil controleren op het etiket, dan bestel ik in vervolg daar want een goedkopere heb ik ook nog niet gevonden.

Aanbevolen dosering van primaforce zit op paar keer per dag 3-4 scoops. Dus een paar keer per daag 900 - 1200 mg.

Slaapdosis 6 scoops.

Denkbeter geeft ook aan 2 maal daags 800 - 1200 mg.

Phenibut nemen in 100-300 mg range zal weinig effect hebben. 600-900 is wel minimum imo.
 
Ik krijg dit spul vandaag. Ben benieuwd. ;)
Maar ben wel voorzichtig i.v.m. verslaving en afkickverschijnselen. Dus niet meer dan 2 dagen in de week gebruiken(!) en begin met een lage dosis.
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg dit spul vandaag. Ben benieuwd. ;)
Maar ben wel voorzichtig i.v.m. verslaving en afkickverschijnselen. Dus niet meer dan 2 dagen in de week gebruiken(!) en begin met een lage dosis.

Al ingenomen?

Ik heb het ook alleen nog niet gebruikt. Van de week doe ik dat. Naast ontspanning e.d. las ik ook ergens dat het kracht en uithouding zou verhogen en mogelijk GH lvls zou kunnen verhogen. Geen idee of dat waar is.
 
Nee, doe ik ergens volgende week. Ben nu wat anders aan het proberen.
 
Maar is dit spul nou slecht voor je hersenen? Het spul voelt zo chill dat ik me echt afvraag of t nou wel goed is...Verslaving boeit me niks want daar ben ik niet gevoelig voor...maar als straks blijkt dat het je hersenen verdoet :(
 
Maar is dit spul nou slecht voor je hersenen? Het spul voelt zo chill dat ik me echt afvraag of t nou wel goed is...Verslaving boeit me niks want daar ben ik niet gevoelig voor...maar als straks blijkt dat het je hersenen verdoet :(

Zeiden al die drugsverslaafden ook.

:trollface:
 
Had vandaag tegen de 1gr ingenomen, totaal geen effect. Morgen wat meer proberen.
 
Neem jij pheni dagelijks?
 
Had vandaag tegen de 1gr ingenomen, totaal geen effect. Morgen wat meer proberen.

Het duurt even voordat je het gaat merken. Op forums lees ik van 2 tot 5 uur... hoewel 5 uur wel lang is. En volgens mij moet het ook op een lege maag anders zul je er niks van merken...

Ik heb het net ingenomen, 600 mg (in capsule). Een lage dosis maar ik ga meestal goed op dit soort dingen en de bijwerkingen vaak ook. ;)
 
Laatst bewerkt:
Het duurt even voordat je het gaat merken. Op forums lees ik van 2 tot 5 uur... hoewel 5 uur wel lang is.

Ik heb het net ingenomen, 600 mg (in capsule). Een lage dosis maar ik ga meestal goed op dit soort dingen en de bijwerkingen vaak ook. ;)

Ik heb het vanochtend om half 10 ingenomen op een lege maag dus qua tijd zou het nu toch wel al wat effect moeten hebben, eerder onderhand al aan het uitwerken zijn.

Neem jij pheni dagelijks?

Ik niet, vandaag voor het eerst. En als ik het meerdere dagen in zou nemen dan zou ik het zelf 2 dagen achter elkaar innemen en daarna 4 niet.
 
Had vandaag tegen de 1gr ingenomen, totaal geen effect. Morgen wat meer proberen.
Ik merkte ook niks van 1 gram, maar de volgende keer bij 1350 mg was het wel duidelijk dat ik phenibut op had. Trouwens, ik merk de effecten soms pas na 5 uur :o

Ik had zondag nogal veel geslapen en was bang dat ik daardoor de nacht van zondag op maandag te weinig zou slapen, en vandaag dus als zombie door het leven zou moeten. Dus ik ging voor het eerst 3 gram phenibut proberen. Tweeënhalf uur later ging ik naar bed (op dat moment voelde ik overigens nog niets van de phenibut). Ik heb echt als een roosje geslapen :), maar toen ik wakker werd voelde ik me een beetje raar. Het was een soort van zweverig gevoel, en mijn evenwicht was niet helemaal normaal. Ik had geen zin om naar college te gaan dus toen ben ik maar weer naar bed gegaan. Het resultaat was dat ik 2x heel kort wakker ben geworden, alleen heel kort daarna viel ik alweer in slaap. Tot mijn schrik werd ik pas om 17:30 echt wakker :eek:. Nu moet ik wel zeggen dat ik een echt slaapmonster ben, maar als ik bedenk hoeveel ik op zondag (en zaterdag trouwens) heb geslapen, dan is dit toch wel erg. ;)
 
Vanaf 1500mg merk je iets. 1000mg heeft echter ook al goed effect op je slaap maar doe je het om een ontspannen gevoel te krijgen neem je best 2000mg in 1x en dan heb je dik een uur later het effect ervan.

@tythor: Het heeft idd veel effect op je slaap. Vorige week na de nachtdienst 1gram genomen en heb van 7:30 tot 17:00 in coma gelegen :P
 
Back
Naar boven