Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

goed je best gedaan, 1/3 kende ik nog niet

zyzznewpicture_zps8f04fe2b.png

dit zal 1 van zijn laatste bulk-foto's zijn geweest zo te zien aan die bloemtattoo

Laatste tatoo was toch dat hij ook rondom die veni vidi vici een bloem had?
 
Dat die jongen nooit een homobar is begonnen is, homoclub het gevulde kontje..:o
 
Dat die jongen nooit een homobar is begonnen is, homoclub het gevulde kontje..:o

*de gedachtegang van XtremeBB Ray*


-Lekker gespeeld met mijn helicoptertjes en nu onder het genot van een lekkere wheyshake op mijn favo site DBB kijken!!!

-Hmm wat zie ik hier... een topic over ZYZZ, die ubergeile man waar ik stiekem jaloers op ben maar toch altijd over zeg dat het een faggot is.

-Snel een reactie plaatsen want wat vind ik het toch jammer dat die jongen geen uitbater van een lokale gelegenheid is geworden :( Hadden zo lekker samen kunnen dansen.


*tot zo ver de gedachtegang van XtremeBB Ray*

Moraal van dit verhaal kindertjes; als je al weet dat je iets niet aanstaat, ga het dan ook niet opzoeken.
 
Nee hoor ik heb alle respect voor zijn fysiek.. hoe behaald dat terzijde.
maar volgens mij , zou hij dan bakken met geld kunnen verdien...

Beetje jaloers dan :)

Het klopt trouwens wel,
ik heb een quad (helicoptertje) moeten testen van iemand anders en daarna zat ik ook aan de shake,
en nu te dbb'en........you are good !
 
Laatst bewerkt:
*de gedachtegang van XtremeBB Ray*


-Lekker gespeeld met mijn helicoptertjes en nu onder het genot van een lekkere wheyshake op mijn favo site DBB kijken!!!

-Hmm wat zie ik hier... een topic over ZYZZ, die ubergeile man waar ik stiekem jaloers op ben maar toch altijd over zeg dat het een faggot is.

-Snel een reactie plaatsen want wat vind ik het toch jammer dat die jongen geen uitbater van een lokale gelegenheid is geworden :( Hadden zo lekker samen kunnen dansen.


*tot zo ver de gedachtegang van XtremeBB Ray*

Moraal van dit verhaal kindertjes; als je al weet dat je iets niet aanstaat, ga het dan ook niet opzoeken.


mind is blown
 
Laatste tatoo was toch dat hij ook rondom die veni vidi vici een bloem had?


owja daar heb je gelijk in!

Is dit dan net voor zn roadtrip? Want die was halfjaar voor zn dood dacht ik...en dan miss erna nog snel die tattoo?
 
owja daar heb je gelijk in!

Is dit dan net voor zn roadtrip? Want die was halfjaar voor zn dood dacht ik...en dan miss erna nog snel die tattoo?

Volgens mij heeft die hem in Thailand gezet want er zijn ook Thailand foto's waar die m niet heeft
 
wel beetje jaloers op zijn kaaklijn:o
 
Volgens mij heeft die hem in Thailand gezet want er zijn ook Thailand foto's waar die m niet heeft
oke, dat wist ik niet. Bij die laatste borst-tattoo was ie weer wat smaller geloof ik

MeesterJ heeft irl ook een strong kaaklijn.
in be4 ik lijk 2% op de Son of Zeus, Brother of Hercules, Father of Aesthetics :o
 
wtf man waarom verdiep je je in dit soort onzin.

Ik verdiep me er niet in, herinner me gewoon een foto dat hij tatoo om die veni vidi vici had. Vond t nogal vernkend voor zijn fysiek maar dat terzijde.
 
Het ergste is nog dat die gaybroer van hem de legacy over wilt nemen...
 
vind het toch het meest epic fysiek wat ik ooit heb gezien....

maaaarrr op sommige pics istie eigenlijk helemaal niet zo biggie (still mirin) en op andere pics istie bizar

idd, de ene keer denk ik sooow , dat ziet er wel ziek uit en op een andere foto vind ik het wel weer meevallen. Denk dat een hoop foto's met belichting te maken hebben.

Onder de ene lamp ben ik ripped as fuark en onder de andere zie je alleen sereratie tussen schouders en biceps en stuff.
 
op de momenten dat Zyzz bulkte met tren zag hij er denk ik zo insane uit

maar op de 'smallere' foto's vind ik hem nog steeds epic!
 
tumblr_luun7sBebH1qmia26o1_500.jpg

tumblr_lyzumg7U3d1qdkfpao1_500.png



tumblr_mk5gvv2gQo1s8o4jgo1_400.gif
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven