MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

barbarian kan wel in decline
 
En dan? Bij vlak bank drukken gebruik je toch ook legdrive? Dat maakt het net een full body oefening, zoals deadlift en squat.

Dan zou je dus bij schuindrukken het zitje net zo goed plat kunnen houden om nog meer benen te pakken :rolleyes:
Ik wil graag concentreren op mijn bovenborst met schuindrukken, en niet teveel concentratie en energie verliezen door het wegglijden.

Voor een full body oefening doe ik wel oefeningen die ook daarvoor bestemd zijn, zoals je zelf al noemt deadliften en squatten.

---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 16:57 ----------

barbarian kan wel in decline

Die ik heb kan niet in decline, misschien bedoel je een ander model.
 
De barbarian kan NIET decline.

De Barbarian Multi Bench wel, maar de Warrior absoluut NIET.
 
oh excuses, dacht dat het om de verstelbare bank ging
 
De barbarian kan NIET decline.

De Barbarian Multi Bench wel, maar de Warrior absoluut NIET.

toch vraag ik me af. Als je decline wilt benchen waar klem je je benen dan in vast? Ik heb in decline benches gedrukt en die hebben dan een roller waar je benen in kunnen zoals met sit up benches. Ik zie ze hier niet.

---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 21:45 ----------

En dan? Bij vlak bank drukken gebruik je toch ook legdrive? Dat maakt het net een full body oefening, zoals deadlift en squat.

Het is niet de bedoeling dat je bij schuin bankdrukken langzaam naar beneden gaat glijden in dit maar moet corrigeren met je benen. Ja, je kan ook gaan squaten van een schuine helling om je core nog beter te trainen maar als dit niet je bedoeling is dan wordt dit erg vervelend.
 
Vraag ik me inderdaad ook af, ik zou zeggen stuur Fitness-Seller een berichtje en post hier je bevindingen?
 
Tering wat staan hier mooie hokken tussen. Bij mij duurt het nog wel even voordat het er zo uitziet.
 
Dan wordt het een bankje van 400 euro, met verzendkosten er nog bij a 10%? Zou zo iets zeker aan schaffen als er een goedkopere variant van was.
 
Ook eens mijn posten... Ziet er wel niet zo badass uit doordat ik de kleuren en attributen van de kamer heb laten staan (thuiswonend).
b868tx.jpg

oifwom.jpg

Kleine opsomming:
Barbarian cage + Cable station met stackweight
Rogue power bar
50mm Schijven + schijvenhouder
30mm schijven + dumbbell schroefdraadstangen
Barbarian multibench 2 + triceps dip machine accesoiry + legcurl/leg extension accesoiry (zeer tevreden over tot mijn verbazing, moet niet onderdoen voor een losstaande)
Ez bar
Barbarian seated calf
Barbarian biceps blaster
Bodycraft cable cross
Iron woody bands (intermediate package)
Heleboel cable attachments
T-bar attachment
Fat gripz
Dip belt
Adidas Adipower weightlifting shoes

Nog te kopen:
Barbarian/bodysolid leg press/hacksquat
50mm schijven + bumpers
Lift platform
Swiss bar
Chains
Horizontal plate loaded row
Butterfly/peckdeck

Is trouwens slechts de helft van de kamer dus heb nog plek
 
Laatst bewerkt:
Zieke gym hoor tank. Alles wat je nodig hebt en meer. Heb je wel een beetje de ruimte eigenlijk en stoot je je hoofd niet tijdens het optrekken?

O laat maar, die eerste foto verschijnt opeens uit het niets van dat powerrack:P
 
Laatst bewerkt:
Goed materiaal. Al had ik in jou geval een losse latpully gekocht ipv combi met powerrack omdat je nog wat ruimte hebt. Zelfde cable cross als ik, ik vind het een heel fijn ding. Zo smooth kom ik ze niet in elke sportschool tegen.
 
Zou inderdaad niet meer aanschaffen dan wat je al hebt, je hebt toch ook een beetje ruimte nodig om te bewegen ofniet? Anders moet je je bed maar verwerken in de hacksquat.

Mooie apparatuur wel hoor! Ik droom zelf van zo'n seated calf en een cable cross. Wat ik echter wel mis zijn een stel zware dumbbells. Al eraan gedacht om olympische dumbbells te kopen of een stel verstelbare?
 
Nee ophethof. Loze ruimte dient volledig benut te worden!
 
Zou inderdaad niet meer aanschaffen dan wat je al hebt, je hebt toch ook een beetje ruimte nodig om te bewegen ofniet? Anders moet je je bed maar verwerken in de hacksquat.

Mooie apparatuur wel hoor! Ik droom zelf van zo'n seated calf en een cable cross. Wat ik echter wel mis zijn een stel zware dumbbells. Al eraan gedacht om olympische dumbbells te kopen of een stel verstelbare?

tip voor cable cross powercage.nl 10 keer steviger en zelf goedkoper dacht ik. en ook super soepel
 
Back
Naar boven