MuscleMeat

Aangifte Peter R. de Vries tegen Holleeder

Bezoekers in dit topic

Zou Peter in aanmerking komen voor meest irritante Nederlander?

:scratch:
 
En Robert Jensen?

:kots:
 
Nou Menno Buch is ook irritant met zijn poep hoofd.
:roflol:
True !

Is echt vaag als ie voor je staat, zo vreemd bruin :o
en dan serieus blijven , ook..........
 
Laatst bewerkt:
De Vries is een Alpha.

Al Is hij idd wel een beetje een nerdje geworden de laatste jaren.
 
Peter R. de Vries ‏@PeterRdeV 4u
Politie Midden-Nederland heeft kwestie met #WillemHolleeder direct hoog opgenomen na aangifte.
Openen
Peter R. de Vries ‏@PeterRdeV 4u
Mijn vrouw was getuige van bedreigingen #WillemHolleeder en heeft ook aangifte gedaan bij politie.
Openen
Peter R. de Vries ‏@PeterRdeV 4u
#WillemHolleeder bezocht mij gisteravond onaangekondigd op privé-adres. Ging volledig door het lint.
Openen
Peter R. de Vries ‏@PeterRdeV 4u
Aangifte tegen #WillemHolleeder gedaan bij politie Utrecht (Hollands-Midden) wegens bedreiging met dood.
Openen
Peter R. de Vries ‏@PeterRdeV 4u
Doorgedraaide #WillemHolleeder bedreigt mij op woonadres met de dood in aanwezigheid van mijn vrouw. Direct aangifte gedaan bij politie.
Openen
 
De Vries is een meester. Hoewel hij erg mediageil is zegt hij toch vaak waar het op staat en kan ik me vaak vinden in zijn argumenten. Dat hij een beetje erg trots op alles is en dat overal moet melden doet daar niks van af.
Ik zie niet snel een opvolger van zijn niveau.
 
De Vries is een meester. Hoewel hij erg mediageil is zegt hij toch vaak waar het op staat en kan ik me vaak vinden in zijn argumenten. Dat hij een beetje erg trots op alles is en dat overal moet melden doet daar niks van af.
Ik zie niet snel een opvolger van zijn niveau.

Qft.
 
De Vries is een meester. Hoewel hij erg mediageil is zegt hij toch vaak waar het op staat en kan ik me vaak vinden in zijn argumenten. Dat hij een beetje erg trots op alles is en dat overal moet melden doet daar niks van af.
Ik zie niet snel een opvolger van zijn niveau.

‘Peter R. te prominent op tv over Marianne Vaatstra’

Peter R. de Vries heeft zich maandag wel heel prominent laten zien op tv om te vertellen over de grote doorbraak in de Marianne Vaatstra-zaak. Dat vindt tv-recensent Jean-Pierre Geelen van De Volkskrant. “Je kunt boer Peter moeilijk verwijten dat hij oogst wat hij jarenlang heeft gezaaid. Het siert hem dat hij al vroeg en tegen het heersende sentiment in de asielzoekers vrijpleitte. Maar zijn eeuwige gelijk was toch sterker geweest wanneer hij de felicitaties aan anderen had overgelaten.”
 
In DWDD was de vraag waarom de verdachte had meegewerkt aan het dna-onderzoek. Dat kan volgens De Vries wel eens met zijn ‘boerenverstand’ te maken hebben. “De boodschap: boeren zijn domme ezels.”
 
De Vries was zowel te zien in De Wereld Draait Door als in Pauw & Witteman. Op SBS 6 werd een herhaling van zijn programma uitgezonden.

van zijn niveau

Dat kan volgens De Vries wel eens met zijn ‘boerenverstand’ te maken hebben. “De boodschap: boeren zijn domme ezels.”

You wot mate
 
Meest irritant is Freek de Jonge zelf. Die lul heeft nog nooit een goede grap gemaakt, en denkt dat het nog steeds leuk is als hij op het podium in een rare broek gaat staan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn "succes" zegt meer over de wansmaak en slappe humor van zijn publiek dan over zijn kwaliteit. Dan andere mensen gaan afzeiken als je eigen carrière al jaren in de slob zit.
 
Back
Naar boven