AndroidHealthClinic

Cigars (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.220
Waardering
65.246
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Het was alweer een tijdje geleden maar ik heb net weer een lekkere cigar opgestoken (vegaFina) en die spoel ik weg met een lekker glaasje rhum

Hier kan ik dus echt van genieten, hoe zit het eigenlijk met de cigar liefhebbers tussen de Dbb'ers ?
 
Het was alweer een tijdje geleden maar ik heb net weer een lekkere cigar opgestoken (vegaFina) en die spoel ik weg met een lekker glaasje rhum

Hier kan ik dus echt van genieten, hoe zit het eigenlijk met de cigar liefhebbers tussen de Dbb'ers ?

moet ik cigar ook op zn Engels uitspreken of of zeg je wel gewoon "sigaar"? Ben zelf niet zo'n kenner, maar lust wel een sigaartje met whisky als er wat te vieren is.
 
Heb liever een Cougar. Just saying.

Na coïtus met een cougar is er niets zo fijn als een lekkere cigar en drankje :D

moet ik cigar ook op zn Engels uitspreken of of zeg je wel gewoon "sigaar"? Ben zelf niet zo'n kenner, maar lust wel een sigaartje met whisky als er wat te vieren is.

Ik zeg wel gewoon sigaar maar schrijf cigar omdat ik bij sigaar spontaan aan die goedkope, kleine sigaartjes moet denken van in de supermarkt ipv een robusto
 
Close but.... no cigar!
 
Ghehehe :D

Zo, dat valt tegen, ik dacht dat er hier wel meer genieters zouden zitten
 
De sigaar in Lewinsky's pussy was wel nice.
 
Ook al een tijd niet meer gedaan, Volgend weekend word het een drankje of 3 en 1 of 2 Monte cristos no 5.

Heb ook nog een Cohiba Siglo VI liggen, dus misschien alleen die voor de hele avond i.p.v de Monte Cristo 5.
 
als er ook maar iets stinkt in deze wereld dan is het wel die vunzige sigarenrook...

Maar rook niet, nooit gedaan. geen sigaret, joints of sigaren
 
Het is van mij lang geleden dat ik van een goede sigaar heb kunnen genieten. Ik ken dan ook geen echte liefhebbers in m'n vrienden/kennissenkring.
 
Ben zelf niet zo'n kenner, maar lust wel een sigaartje met whisky als er wat te vieren is.
Dit.

Ik vraag over het algemeen aan de verkoper wat ergens op lijkt voor een redelijke prijs. Ken meer van whisky.
 
Het was alweer een tijdje geleden maar ik heb net weer een lekkere cigar opgestoken (vegaFina) en die spoel ik weg met een lekker glaasje rhum

Hier kan ik dus echt van genieten, hoe zit het eigenlijk met de cigar liefhebbers tussen de Dbb'ers ?
Aah sigaren. Die rookte ik vroeger over de longen, die dunne sigaartjes dan. Soms rookte ik er een stuk of 20 achter elkaar op een avond. Soms ook wel eens zo'n dikke maar daar kon je maar een klein trekje van inhaleren zonder benauwd te worden. Maar mijn grote passie waren toch de sigaretten, 30 per dag heerlijk. Ben nu wel 9 jaar geleden gestopt, maar bewonderenswaardig dat je dat kan. Er eentje roken. Ik kreeg altijd een enorme rookzucht over me heen, had totaal geen controle over m'n rookgedrag.
 
De sigaar in Lewinsky's pussy was wel nice.

:roflol:

Ook al een tijd niet meer gedaan, Volgend weekend word het een drankje of 3 en 1 of 2 Monte cristos no 5.

Heb ook nog een Cohiba Siglo VI liggen, dus misschien alleen die voor de hele avond i.p.v de Monte Cristo 5.

Monte Cristo zat bij mn 1ste aankoop, samen met Romeo et Julietta, zo'n Cohiba heb ik vorig jaar nog gerookt geloof ik

als er ook maar iets stinkt in deze wereld dan is het wel die vunzige sigarenrook...

Maar rook niet, nooit gedaan. geen sigaret, joints of sigaren

Good for you ;)

Het is van mij lang geleden dat ik van een goede sigaar heb kunnen genieten. Ik ken dan ook geen echte liefhebbers in m'n vrienden/kennissenkring.

Die zijn in mijn vriendenkring ook dun gezaaid

Dit.

Ik vraag over het algemeen aan de verkoper wat ergens op lijkt voor een redelijke prijs. Ken meer van whisky.

In de humidor bij Claes in Hasselt kan ik uren rondlopen :D

Talisker is tot nu toe mn favo al ga ik de laatste keren eerder voor rhum

Aah sigaren. Die rookte ik vroeger over de longen, die dunne sigaartjes dan. Soms rookte ik er een stuk of 20 achter elkaar op een avond. Soms ook wel eens zo'n dikke maar daar kon je maar een klein trekje van inhaleren zonder benauwd te worden. Maar mijn grote passie waren toch de sigaretten, 30 per dag heerlijk. Ben nu wel 9 jaar geleden gestopt, maar bewonderenswaardig dat je dat kan. Er eentje roken. Ik kreeg altijd een enorme rookzucht over me heen, had totaal geen controle over m'n rookgedrag.

Ghehehe, die dunne sigaartjes periode heb ik ook een tijdje gehad maar daar ben ik snel mee gestopt, sigaretten rook ik veel te veel, zeker nu ik on season weer ben gestopt met blowen. Cigars heb ik opgepikt door een oude member hier :D

Een goede cigar doe ik al snel een 45 minuten tot een uurtje over en dan ben ik wel voldaan ;)
 
Ik rook ook wel is een cigar hoor
vroeger vanaf mijn 7e tot 11e spaarde ik zelfs sigaren
omdat mijn opa ze altijd rookte .... alleen nu 11 jaar later is er geen een meer van over ;)
en heel soms maak ik een blunt van een cigar maar dat is maar heel af en toe
 
Opgepikt door Kenny of Stefan zeker?

Ik kan het op z'n tijd ook wel waarderen. Terwijl ik gewoon roken echt smerig vind. Sigaren roken is dan ook wel heel anders.
 
Aah sigaren. Die rookte ik vroeger over de longen, die dunne sigaartjes dan. Soms rookte ik er een stuk of 20 achter elkaar op een avond. Soms ook wel eens zo'n dikke maar daar kon je maar een klein trekje van inhaleren zonder benauwd te worden. Maar mijn grote passie waren toch de sigaretten, 30 per dag heerlijk. Ben nu wel 9 jaar geleden gestopt, maar bewonderenswaardig dat je dat kan. Er eentje roken. Ik kreeg altijd een enorme rookzucht over me heen, had totaal geen controle over m'n rookgedrag.

Ik rookte ook zo een pakje per dag, wel laat begonnen zo rond me 20ste , nu al zo een 6 jaar geen peuk aangeraakt.
Ook ik was gestopt omdat ik het zat was geen controle te hebben over mijn rook gedrag maar de grootste reden was dat ik het zo smerig begon te vinden, de smaak in je bek, de geur in huis en dat het roken maar alles moet overheersen, dus oprotten met die troep dacht ik
Ik vond het niet heerlijk de tijd dat ik rookte en ben elke dag nog blij dat ik er af ben.
Een cigar rook ik wanneer ik zin heb en dat is soms als ik uit ga en wat alcohol nuttig, laatste was ergens vorig jaar, inhaleren doe ik niet, gewoon lekker puffen.
Sigaren zijn voor mij heel iets anders dan het roken/verslaafd zijn aan sigaretten, compleet andere wereld.
 
Zo af en toe een meharis met vanille smaak, maar daar blijft het wel bij.
 
als er ook maar iets stinkt in deze wereld dan is het wel die vunzige sigarenrook...

Maar rook niet, nooit gedaan. geen sigaret, joints of sigaren

vandaar dat je altijd zo een pretje bent op het forum:o
 
Back
Naar boven