MuscleMeat

Phenibut (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Vreemd hoor, tis best wel harde shit.

Ik ga er iedere keer behoorlijk goed op!

Jullie stacken het wel met caffeine? Dat maakt het allemaal wel een stukkie potenter namelijk.

Ik heb t net weer genomen, straks borrel en ja dan is een beetje pheni wel een lekker extra´tje :cool:, goed getrained net dus ben dr helemaal klaar voor :D
 
Damn phenibut plus bier is epic hangover pffffff....
 
Vreemd hoor, tis best wel harde shit.

Ik ga er iedere keer behoorlijk goed op!

Jullie stacken het wel met caffeine? Dat maakt het allemaal wel een stukkie potenter namelijk.

Ik heb t net weer genomen, straks borrel en ja dan is een beetje pheni wel een lekker extra´tje :cool:, goed getrained net dus ben dr helemaal klaar voor :D

Ik vind koffie vies :o

Was gister na het trainen wel extreem moe, kan toeval zijn maar volgens mij extra moe door phenibut. Heb even half uurtje geslapen wat ik normaal nooit doe.
 
Het effect van phenibut is erg goed duidelijk als je het bv neemt nadat je ghb hebt gehad. De 'rebound' van ghb is eigenlijk direct verdwenen.

Voor mij is het middel vooral geschikt om goed te kunnen slapen na een feest waarbij je andere middelen hebt gebruikt (ghb en/of xtc oid).
 
Het effect van phenibut is erg goed duidelijk als je het bv neemt nadat je ghb hebt gehad. De 'rebound' van ghb is eigenlijk direct verdwenen.

Voor mij is het middel vooral geschikt om goed te kunnen slapen na een feest waarbij je andere middelen hebt gebruikt (ghb en/of xtc oid).
krijg binnenkort PEA binnen van denkbeter. denk dat ik ff ga kijken hoe ze stacken :)
 
Damn phenibut plus bier is epic hangover pffffff....


Hehe ik ben nu ook helemaal kapot, maar dat kan ook gewoon door de debiele hoeveelheid alcohol gisteren komen :eek: Maar de pheni was chill!
 
Hehe ik ben nu ook helemaal kapot, maar dat kan ook gewoon door de debiele hoeveelheid alcohol gisteren komen :eek: Maar de pheni was chill!

Pheni en veel alcohol is zowat een ergere kater dan alleen alcohol. Dat is wel een nadeel vind ik.
 
Ja je moet bij pheni gewoon veel water drinken, anders door je echt uit.
 
Ik vind koffie vies :o

Was gister na het trainen wel extreem moe, kan toeval zijn maar volgens mij extra moe door phenibut. Heb even half uurtje geslapen wat ik normaal nooit doe.

Vandaag weer eens 1.5gr genomen, de moeheid is dus duidelijk van phenibut, na paar uurtjes kreeg ik weer dat gevoel wat je krijgt als je tegen de slaap aan het vechten bent. En ik ben niet wezen trainen. Volgende keer wat minder nemen.
 
Pheni en veel alcohol is zowat een ergere kater dan alleen alcohol. Dat is wel een nadeel vind ik.


Nou wat ik merkte is dat je eind vd avond vermoeider raakt dan normaal...heb op straat dikke crash gehad lag ergens knock-out srs :eek:

Werd wakker gemaakt door paar random leute, had ook een pak rammel kunnen krijgen, dus volgende x oppassen. Maar goed ik heb het ook over half 7 ´s ochtends, begonnen om half 9 met drinken.

Voor de rest vind ik het nog steeds top spul.
 
Ik heb zelf geen last van vermoeidheid. Het lijkt juist als of ik meer energie heb. :)
 
Laatst bewerkt:
Nou wat ik merkte is dat je eind vd avond vermoeider raakt dan normaal...heb op straat dikke crash gehad lag ergens knock-out srs :eek:

Werd wakker gemaakt door paar random leute, had ook een pak rammel kunnen krijgen, dus volgende x oppassen. Maar goed ik heb het ook over half 7 ´s ochtends, begonnen om half 9 met drinken.

Voor de rest vind ik het nog steeds top spul.
Wat een vertrouwen in de mens :roflol:
 
*bump*

Heb zelf zo'n sample van denkBeter geprobeerd en nu wil ik graag wat meer aanschaffen. Alleen komt dat in van die vervelende zakjes. Als ik dat zelf overhevel in een potje, kan ik het dan nog lang bewaren mits het droog en vrijwel luchtdicht blijft?
 
*bump*

Heb zelf zo'n sample van denkBeter geprobeerd en nu wil ik graag wat meer aanschaffen. Alleen komt dat in van die vervelende zakjes. Als ik dat zelf overhevel in een potje, kan ik het dan nog lang bewaren mits het droog en vrijwel luchtdicht blijft?

Heb t nu al een tijdje in zo'n poedertorentje van B&F, werkt nog steeds prima :)
 
Hey jongens,

denkbeter.nl heeft geen pheni op voorraad en volgende week maandag wil ik weer wat nemen.

Heeft iemand een andresje dat het nog heeft en die snel levert?

Thx
 
Lol die phenibut is niet aan te slepen volgens mij. Was laatst ook al uitverkocht.
 
Veel nootropics zijn uitverkocht momenteel. Volgens mij zit half Nederland er aan. ;)
 
Back
Naar boven