MuscleMeat

Aangifte Peter R. de Vries tegen Holleeder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Toch vreemd dat Holleeder die
heeft 'een hele apotheek aan pillen in zijn zak', zegt De Vries. De man lijdt aan een hartkwaal, waardoor nog slechts een kwart van zijn hart functioneert. 'Zijn hart is helemaal kapot.' Holleeder is daardoor snel moe, en moet 's middags twee uur slapen om de dag door te komen. Door de toestand van zijn hart, heeft Holleeder een zeer lage levensverwachting, zegt De Vries.

nog zoveel tijd heeft om bij motorbendes lid te worden, in vechtpartijen terechtkomen en mensen bedreigen. Colums te schrijven (gestopt) op tv te komen enzo...



http://www.youtube.com/watch?v=NFYA7ocI0Xc

http://www.youtube.com/watch?v=kXtBMl0tWdk


Deze ook mooi van Peter trouwens. Niet bang voor de verbale confrontatie, maar ook wel een stukje 'act' van Petertje.
 

Dat kan volgens De Vries wel eens met zijn ‘boerenverstand’ te maken hebben.

“De boodschap: boeren zijn domme ezels.”

Gast, wat bedoel je hier mee? Dat de Vries ergens lelijk naast zat en daardoor het niveau van zijn progamma niet hoog is?

Als je weet wat er met je boerenverstand gebruiken wordt bedoeld dan was dit juist een perfecte zin. Je boerenverstand gebruiken is niks anders dan nuchter nadenken en heeft niks met het boer zijn te maken. Ook wel, je "gezonde boerenverstand gebruiken" genoemd.

Wat de Vries over Jasper S (de boer) opmerkte was dat hij dus niet nuchter kan nadenken en dat het wel met ZIJN boerenverstand te maken kan hebben. Niet het verstand van boeren.

Oh ja, met nuchter nadenken bedoel ik niet het nadenken terwijl je dronken bent. Ik zeg het maar even voordat je boerenverstand je in de steek laat.
 
Gast, wat bedoel je hier mee? Dat de Vries ergens lelijk naast zat en daardoor het niveau van zijn progamma niet hoog is?

Als je weet wat er met je boerenverstand gebruiken wordt bedoeld dan was dit juist een perfecte zin. Je boerenverstand gebruiken is niks anders dan nuchter nadenken en heeft niks met het boer zijn te maken. Ook wel, je "gezonde boerenverstand gebruiken" genoemd.

Wat de Vries over Jasper S (de boer) opmerkte was dat hij dus niet nuchter kan nadenken en dat het wel met ZIJN boerenverstand te maken kan hebben. Niet het verstand van boeren.

Oh ja, met nuchter nadenken bedoel ik niet het nadenken terwijl je dronken bent. Ik zeg het maar even voordat je boerenverstand je in de steek laat.

Je begint goed maar gaat vervolgens maar random shit praten? :roflol:

Probeer het nog eens te lezen
 
wauw, politie is voor de verandering er ook eens snel bij.

Zonet Holleeder opgepakt:
http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2013/04/willem_holleeder_aangehouden.html
Nelson+Muntz+-+haha.jpg
:D
 
Holleeder is toch blut?
Die wil gewoon een piece of the pie van de Hollywood productie over Holleeders hoogtijdagen.
Dat kwam hij De Vries vast even vertellen!
 
denk je echt dat hij blut is, dan heb je er niks van begrepen.
 
"Daag me niet uit"

Ja, want dan is het uitkijken geblazen. :roflol:
 
Wat een aandachtshoer is die peter, als ik hem ooit een keer zie ga ik hem anaal vernederen, eens kijken of hij dan ook de media op zoekt.
 
Wat een aandachtshoer is die peter, als ik hem ooit een keer zie ga ik hem anaal vernederen, eens kijken of hij dan ook de media op zoekt.

Je zou wat aan die gevoelens moeten doen, mss s'nachts is een parkeerplaats bezoeken ofzo.
 
Al die haat tegen Peter. Die waarschijnlijk meer heeft bereikt en betekend, dan wie dan ook hier. Maarja, als we maar spiertjes hebben. Toch? :D
 
Al die haat tegen Peter. Die waarschijnlijk meer heeft bereikt en betekend, dan wie dan ook hier. Maarja, als we maar spiertjes hebben. Toch? :D
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmaar Peter heeft Ji jutsie gedaan.
 
Meest irritant is Freek de Jonge zelf. Die lul heeft nog nooit een goede grap gemaakt, en denkt dat het nog steeds leuk is als hij op het podium in een rare broek gaat staan.

[Link niet meer beschikbaar]

Zijn "succes" zegt meer over de wansmaak en slappe humor van zijn publiek dan over zijn kwaliteit. Dan andere mensen gaan afzeiken als je eigen carrière al jaren in de slob zit.


Ben slecht bekend met die gast.. maar hij is potverdomme 80 ofzo.. laat die man toch met rust :o
 
Ben slecht bekend met die gast.. maar hij is potverdomme 80 ofzo.. laat die man toch met rust :o

Dan moet hij zelf eens stoppen met azijn zeiken over alles en iedereen.
Als hij zich gewoon gaat gedragen als een 80jarige laat vast iedereen hem met rust!
 
Back
Naar boven