AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (50 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Heerlijk weertje.. Beetje rommelen in de tuin..
     
    had jij je middelbare school nou al afgemaakt?

    Langer over opleiding doen als resultaat van het niet weten wat een leuke opleiding is staat los van iq. Mag toch wel hopen dat jij slim genoeg bent om te realiseren dat daar geen verband tussen zit.
     

    jij te slim?

    EbSg7Ms.png
     
    Langer over opleiding doen als resultaat van het niet weten wat een leuke opleiding is staat los van iq. Mag toch wel hopen dat jij slim genoeg bent om te realiseren dat daar geen verband tussen zit.
    waar zie jij mij zeggen dat er een verband tussen zit?
     
    waar zie jij mij zeggen dat er een verband tussen zit?

    Aangezien je reactie quote nam ik aan dat het een reactie daarop was en niet losstaand.

    Overigens is het nee, examens zijn pas over enkele weken.
     
    En vervolgens ook nog dat ze door hun beroep naast het aanrecht ook het recht krijgen om je op dingen aan te spreken en te bekeuren indien nodig :(

    Zat trouwens wat oudere kerel naast haar (hogere rang aan streepjes te zien) Die vrouw praatte de hele tijd en hij zei niks, toen ik hem aankeek knikte hij zo van: ja laat haar maar praten het zal wel :roflol:

    Vrouwelijke agenten houden nou eenmaal van provoceren, tijdje terug nog meegemaakt. 't zijn vaak feministen die nat worden als ze controle over een man hebben. Je kan 't vergelijken met typetjes als Sjors.
     
    ik ben niet verantwoordelijk voor jouw interpretatie :D

    Uiteraard :p .

    Maar goed, ga t niet redden dit jaar dus volgend jaar parttime in de zorg iets zoeken voor decentrale selectie tandartsen opleiding :p
     
    Uiteraard :p .

    Maar goed, ga t niet redden dit jaar dus volgend jaar parttime in de zorg iets zoeken voor decentrale selectie tandartsen opleiding :p

    Koop je school om? Of beter gezegd, koop je school met je miljoenen:o
     
    Lijkt wel alsof er lijnen op mijn benen komen :D
    Niet dat aan de zijkant, maar echt op de quats. Zal vast wel een naam voor zijn, maar geen idee hoe t heet.

    Oke, moet wel heeeeel goed kijken voordat je ze ziet, maar het begin is er blijkbaar :P
     
    Lijkt wel alsof er lijnen op mijn benen komen :D
    Niet dat aan de zijkant, maar echt op de quats. Zal vast wel een naam voor zijn, maar geen idee hoe t heet.

    Oke, moet wel heeeeel goed kijken voordat je ze ziet, maar het begin is er blijkbaar :P

    Blauw paars ? Dan zijn het spataderen :D

    Zo niet: altijd leuk om te zien dat het trainen zijn vruchten afwerpt.
     
    Back
    Naar boven