MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Weet nu niet of ik hierdoor moet wenen...of moet lachen?

    http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/tijd-om-bulken-337361/

    Ik hou het bij lachen...

    Echt waar.. iedereen die aan komt zetten met "Ik wil niet meteen breed worden" mag van mij per direct niet meer mee doen. God wat word ik ondertussen gek van die k*t opmerking.

    Dat sommige imbicielen werkelijk denken dat als je een paar weekjes met gewichtjes speelt je meteen een schwarzenegger bent.
     
    ow boi, had die thread gevolgd tot page 50 ofzo, heeft ie ze nu gewoon op heterdaad betrapt en gefilmd?
    Cliffs in tweede post. Wel een paar korte vids met blurred faces. Die vriend van hem edit nu de laatste video's.
     
    Alles maakt mn dag goed :)
     


    cQkgOC8.gif




    :roflol:

    Topics zijn daar zoveel hilarischer. Waarom zijn hier nooit credentials?
     
    Geen mieren meer:D grover geschut heeft gewerkt. Die die die :D
     
    toch fijn dat de mogelijkheid er is..

    ze heeft toch een gezond eitje van een donatiepersoon :) als haar baarmoeder gewoon goed is heeft ze net zoveel kans op gezond kindje als een normaal persoon
    Het probleem was dat haar baarmoeder de bevruchte eitjes afstootte. Achja, eind goed al goed! Ben al blij dat ze geen Mongool (kind uit mongolië) of een Ugandees hebben kunnen adopteren :o

    no racist

    semi racist
     
    :roflol:

    Hoe zouden ze een mongool met een extra chromosoom noemen dan? Mongool mongool? Of een syndroom van downdown?
     
    :roflol:

    Hoe zouden ze een mongool met een extra chromosoom noemen dan? Mongool mongool? Of een syndroom van downdown?
    Weet je waarom ze het kind geweigerd hadden?


    Was mentaal gehandicapt en een dwerg (voor mensen beginnen haten, ken de echte benaming niet). Dus het was echt een mongool mongool


    :roflol: dead srs:o
     
    Weet je waarom ze het kind geweigerd hadden?


    Was mentaal gehandicapt en een dwerg (voor mensen beginnen haten, ken de echte benaming niet). Dus het was echt een mongool mongool


    :roflol: dead srs:o

    Dwerg mongool mongool*

    Gwn net een hond dus, alleen kaal en lopend op 2 poten?

    ---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 21:03 ----------

    Jij bent niet geboren.....leugenaar, jij bent gemaakt van dingen die ze gevonden hebben

    :trollface:

    Nee, t was een gevonden condoom die scheurde waarna ik ontstond
     
    Back
    Naar boven