AndroidHealthClinic

het grote 'awkward moment' topic

Bezoekers in dit topic

dus dat is makkelijkheid....

post je plasser maar. dan post ik die van mij ook

check nachtcafe, klik 'zoek in topic' en typ in "piem0lzwaardgevecht", 2 posts daaronder vind je mn penis:) nu jij!
 
Ja tymen, posten die lul, angelus heeft je
 
Zijn thuis de WC aan het verbouwen, kan m dus niet gebruiken.
Moet onwijs nodig schijten, gym gelukkig om de hoek dus fiets er heen.
Dump mn load, trek door, verstopt....
Nog een keer proberen, overstroomt bijna.
Met een stalen gezicht gym weer uitgelopen en tot vanmiddag gezegd:o
 
Zijn thuis de WC aan het verbouwen, kan m dus niet gebruiken.
Moet onwijs nodig schijten, gym gelukkig om de hoek dus fiets er heen.
Dump mn load, trek door, verstopt....
Nog een keer proberen, overstroomt bijna.
Met een stalen gezicht gym weer uitgelopen en tot vanmiddag gezegd:o

Heb dit ook wel eens gehad. Moest zo zwaar schijten en op dat moment zat ik in een zware bulk.

Was dagje aant chillen met collega. We gingen naar een steak house en ik had een 16oz steak op. Eenmaal weg van het restaurant moest ik me een potje schijten! Liep maar naar het hotel waar ik stage liep, heel de pot vol gescheten. Toen ik het wilde doortrekken liep de hele pot bijna over. Idem dito met een stale gezicht de wc uitgelopen.
 
Dat heb ik wel eens gehad op vakantie in spanje. Zweefden allemaal stukjes kak in de rondte in het verstopte water, gauw dat toilet hokje uit. Maar iedereen was daar aan het scheren en shit dus was behoorlijk druk.. liep dat hokje uit en zag de volgende kerel naar binnen gaan. Gauw weggerend toen. :p
 
Dat heb ik wel eens gehad op vakantie in spanje. Zweefden allemaal stukjes kak in de rondte in het verstopte water, gauw dat toilet hokje uit. Maar iedereen was daar aan het scheren en shit dus was behoorlijk druk.. liep dat hokje uit en zag de volgende kerel naar binnen gaan. Gauw weggerend toen. :p

Ik beeldde me de scene in en viel bijna uit de zetel van het lachen.
 
Ik heb eindelijk even gekeken Angelus. Dat is een prachtige derde been. Prima proporties ook.
Douze points from Utrecht.
 
Ik heb eindelijk even gekeken Angelus. Dat is een prachtige derde been. Prima proporties ook.
Douze points from Utrecht.
Maak anders een nieuw topic aan. Wij posten onze lul en jij geeft een score.
 
Back
Naar boven