AndroidHealthClinic

Belangrijk Nieuws Voor rondes Sterkste man van Belgie 2013 (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hahaha Fausto, zo naief, ik vraag me af hoeveel volk jullie nog zouden hebben er als er ook elke wedstrijd een geel busje stond te wachten op een urinestaal ...



Met de elastieken is alles ok, mijn deadlift gaat harder dan ooit :D

Maar dat is dan ook ver alles, ik kan al een paar maanden niet meer pushpressen, events doen of zwaar squatten, ik blijf enorm last hebben van de knietjes (kan nog maar pas gewoon wandelen zonder pijn en dat dan nog niet elke dag), de kinesist was ook ten einde raad en wist niet meer hoe hij me nog kon helpen, next step is een operatie maar ik wil eerst proberen of ik het met rehab opgelost krijg

beter toch, dan is het tenminste een eerlijkere strijd.
 
Tja, de situatie is wat ze is. Ik kijk liever naar de paar atleten die al jaren deelnemen en nog steeds meedoen, en naar de nieuwkomers die elke week met volle overgave trainen en wellicht al maanden wat nerveus zijn voor hun eerste grote wedstrijd. En naar de mannen die met blessures zitten, maar toch vol motivatie blijven doen wat ze kunnen (Ignace, Sanca, ...).
Er is inderdaad maar een heel kleine groep waarop de NSMB kan terugvallen, maar laten we niet vergeten dat zij er inderdaad zijn, ondanks de moeilijkheden. :)
En natuurlijk blijven hopen voor/werken aan een sterke toekomst voor strongman in België. Ik denk alleszins nog altijd dat het de goede kant opgaat, zij het langzaam.
 
Ook niet te vergeten dat de strongmansport nog vrij jong is in dit apenland en de doorsnee Belg bij strongman meteen moet denken aan dikke mensen
 
De sport leeft inderdaad op een andere manier in België dan in Nederland. En dat zal moeten groeien. En dat vraagt tijd en energie.

Eens het vertrokken is, dan zal het wel goed lopen. Waarom dat er zoveel mensen afhaken of geen motivatie vinden is vooral privaat te zoeken. Situaties die je niet voorzien hebt of die je ziet afkomen. En dan moet men niet afkomen "jullie hebben geen ballen dit, geen motivatie dat."

Elke persoon is anders, en wat Youri zegt, dat NSMB op bepaalde mensen kan rekenen is een feit, maar zij hebben dan ook de ervaring ervoor.
Dat men in Nederland shizzle gebruikt kan mij geen moer schelen ,daar is iedereen vrij in maar dan is het vrij logisch dat het niveau ginder anders ligt dan hier.

Als men sommige hier ook wonderzalfjes en drankjes en weet ik wat allemaal geef, dan zul je ook paar beuken zien ontstaan. Ik ben er niet tegen, maar ook niet voor. Ik zal het persoonlijk nooit nemen.

Hopelijk komt er meer bekendheid in de Strongman in België want het is een leuke sport en met leuke mensen, maar het zal tijd en veel energie kosten.
Je gaat geen naambekendheid maken met alleen wedstrijden he. Reclame, demo's, contacten leggen etc etc.
 
Dit is idd het GROTE probleem de mensen willen niet echt meer tot het uiterste gaan ze hebben direct iets nodig maar ja elk zn keuze he en de naam mr elastiek vind ik mega goed

of mensen kiezen voor iets dat hun meer ligt: in mijn geval powerlifting

al zijn de 50% positieven in 2008 ook 1 van de redenen geweest om me niet meer met deze sport bezig te houden...
 
of mensen kiezen voor iets dat hun meer ligt: in mijn geval powerlifting

al zijn de 50% positieven in 2008 ook 1 van de redenen geweest om me niet meer met deze sport bezig te houden...

+1

ik sluit wel niet uit dat ik nog eens meedoe, ooit wil ik nog eens in die finale staan. Maar mijn doel is nu voorlopig een deftig totaal. Niemand die me van men pad gaat brengen;).
 
Positieven of niet, in zo wat elke sport kom je toch mensen tegen die positief zijn. Dat zou toch geen reden mogen zijn dat je al dan niet zou meedoen?

Mij stoort het niet.
 
no offense maar belgie heeft (op wielrennen en tennis na) nooit zo gek veel te vertellen in sport, ik denk dat het veel te maken heeft met de lage eensgezindheid, er wonen 11 miljoen mensen maar daarvan kunnen 6 miljoen de andere 5 niet uitstaan, lijkt me niet ideaal om samen sterk te worden, ook ivm sponsors enz. (of zeg ik nu complete onzin? belgen? )

Nice. We krijgen hier even, gratis en voor niks, een sociologische analyse van het Belgische volk. Zelfs nog kort samengevat in enkele zinnen, om het lezen ervan te vergemakkelijken.
Dit verdient respect, Domie!
 
Wat een onzin, nl'ers, sigh :roflol:
 
Wat voor gedachten hebben die superieure Noorderburen over het inferieure Belgenland...
 
Wat voor gedachten hebben die superieure Noorderburen over het inferieure Belgenland...

onzin natuurlijk, iedereen die mij kent weet dat ik meer heb met de meeste belgen dan met de gemiddelde hollander, maar qua regeling is in nederland het e.e.a. gewoon beter geregeld, zeker op sportgebied (alhoewel de voorzitter van de IOC een belg is toch? ;))
 
onzin natuurlijk, iedereen die mij kent weet dat ik meer heb met de meeste belgen dan met de gemiddelde hollander, maar qua regeling is in nederland het e.e.a. gewoon beter geregeld, zeker op sportgebied (alhoewel de voorzitter van de IOC een belg is toch? ;))

Nonsens. Je woorden waren heel wat anders. Je probeer het weer te verdraaien. Maar als je het niveau toch zo laag vindt, dan hoef je hier toch niets te zoeken ???
 
Buclkje doe rustig wat domi, zegt klopt, soms moet je zijn opvattingen anders formuleren.
 
Buclkje doe rustig wat domi, zegt klopt, soms moet je zijn opvattingen anders formuleren.


Voor mensen die mij kennen is het Bulckje, voor die anderen is het nog steeds Bulck.

Jullie maken van een mug een olifant. Het gaat hier anders aan toe maar dat wilt niet zeggen dat de kwaliteit/niveau hier anders moet zijn. Er zijn nog vele jongens die de stap moeten zetten en laat hun dan toch de tijd geven.

Ikzelf ga nog een tijd wachten. Bij iedereen kan het wel eens misgaan. Het is nog steeds een hobby voor velen hier.
 
Nederland : "Het kampioenschap vond sinds de eerste versie in 1979 26 maal plaats in verschillende steden in Nederland. "

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sterkste_Man_van_Nederland

België : "Sterkste Man van België, is een wedstrijd die sinds 2008 jaarlijks wordt georganiseerd."

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sterkste_Man_van_België


True, België hinkt enorm achterop, niet alleen op strongmangebied maar ook op vele andere gebieden, maar om nu te gaan claimen dat dit komt omdat de ene belg de andere niet kan luchten is wel heel erg uit de lucht gegrepen



In before stop met neuten en ga eens trainen
 
Het was volgens mij een verwijzing naar Vlamingen vs Walen en niet iets over onderliggende ruzies tussen strongman ofzo, maar soit :D
 
Het was volgens mij een verwijzing naar Vlamingen vs Walen en niet iets over onderliggende ruzies tussen strongman ofzo, maar soit :D

Walen hebben niks met België te maken :D
 
idd woopy, daar had ik het over
 
Back
Naar boven