XXL Nutrition

Ron501 Bigger legs Log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zeker een verschil Ron!

Een stuk grotere rug gekregen! ;)
 
Had hem al voorbij zien komen;) maar zeker goed verschil te zien Ron! Ga zo door.
 
gaat goed ron .. flink wat massa gepakt zo te zien .. ga zo door
 
Stukkie breder weer, voller !

Mijn complimenten ouwe, je gaat lekkerrrrrrrrrrrr.
 

Had hem al voorbij zien komen;) maar zeker goed verschil te zien Ron! Ga zo door.

gaat goed ron .. flink wat massa gepakt zo te zien .. ga zo door

Stukkie breder weer, voller !

Mijn complimenten ouwe, je gaat lekkerrrrrrrrrrrr.

Dank jullie wel allemaal. Door deze complimentjes gaat deze :oud: man gewoon door met knallen.
Dit is wat bodybuilding, bodybuilding maakt. Het mooiste compliment heb ik net van mijn vrouw gekregen.
Een whatsapp met de tekst "Niet te breed worden hoor! Kan mijn armen niet meer om je heen doen. :grinny: Zeg het niet vaak maar je ziet er goed uit. :lick: ".
 
And that's what matters most.;):)
 
Ahhww wat lief van je vrouw.
 
Zeker is dat belangrijk. Voor mannen is het in mijn ogen weer wat anders dan voor vrouwen. Vrouwen vinden gespierde mannen no problem en vaak zie je dat het andersom toch wat anders werkt.
 
Goeie vrouw heb je ! De mijne is er doorgaans niet zoveel mee bezig, wordt er zelfs simpel van als ik weer weeg, uittel etc, maar kleine momentjes waarop ze ziet wat het doet met het lichaam en daarop positief reageert, voor mij de op 1 na beste motivatie, op zelf in de spiegel kijken na.

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 16:59 ----------

Zeker is dat belangrijk. Voor mannen is het in mijn ogen weer wat anders dan voor vrouwen. Vrouwen vinden gespierde mannen no problem en vaak zie je dat het andersom toch wat anders werkt.

Klopt inderdaad. Persoonlijk vind ik gespierdere vrouwen mooi, BB fysiek bij vrouwen kan ik waarderen uit oogpunt van de sport maar om nu te zeggen dat ik het echt heel mooi vind......

Gespierde benen vind ik trouwens wel prachtig bij een vrouw.
 
Hij went er hier vanzelf aan. :P Gaat geleidelijk met spier opbouw dat scheelt alweer. Mooiste zou physique klasse zijn, voor de meeste toch te groot en hard.
 
Mooie vooruitgang hoor, Ron! Wat was je lichaamsgewicht in December vergeleken met nu?
 
Mooie vooruitgang hoor, Ron! Wat was je lichaamsgewicht in December vergeleken met nu?
Het gewicht scheelt niet zoveel eigenlijk. 88kg nu en december was het 89kg. Vet% wel naar beneden.
Kijk niet naar de getallen overigens. ;)
 
Het gewicht scheelt niet zoveel eigenlijk. 88kg nu en december was het 89kg. Vet% wel naar beneden.
Kijk niet naar de getallen overigens. ;)

Resume prima resultaat toch ?

1 kilo BW er bij, BF verder omlaag, dus je doet precies datgene wat je zou moeten doen.
 
Ron, zie duidelijk verschil qua wijdte van je rug;) netjes.. je lats beginnen nu wat lager :)..love mooie v-shape!
Goed bezig.
 
Resume prima resultaat toch ?

1 kilo BW er bij, BF verder omlaag, dus je doet precies datgene wat je zou moeten doen.
Je leest niet goed of je legt het raar uit. :cool: 1 kg BW naar beneden en 2 a 3 % lagere vet%.
Ik schat zelf dat er aan VVM 2,5kg is bijgekomen. :D But how cares. :p Het gata om de shape toch.
Ron, zie duidelijk verschil qua wijdte van je rug;) netjes.. je lats beginnen nu wat lager :)..love mooie v-shape!
Goed bezig.
Thanks. Doet me veel uit jou mond (hand) ;). En dat van die lage lats dat zie ik ook ja, love them too. :p

Ik ben echt wel happy, anders zou ik ook niet deze foto plaatsen toch. :D
 
Time; 11:15 - 12:15
Sportschool; @BasicFit Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 50 minuten voor de krachttraining

De eerste zonnenstralen komen tevoorschijn en de gym is weer vol. Allemaal voor strakke billen, buiken en benen. :eek: Maar goed ik ga kwaad kijken en iedereen moet opdonderen als ik naar een apparaat kijk of ijzers. :cool: Nu weer even benendagje voor mij. En pak wel ff biceps erbij.

- Legpress freeweight. 150kg aan ijzers erop. Zalig volgemaakt. Billen doen auwie. :o

- Kuit raises zittend ook freeweights 75kg diep en hard. :eek:

- Leg extension one legged 45kg diepe concentratie en lekker voel trappen.

- Leg curls zittend 50kg pfff het is zo'n machine waarbij je je bovenbeen klem zet. Echt niet lekker met volle quats. :o

- Leg curls staand, op de legextension machine. Krukje erbij en omgekeerd staan. ;) 20kg.

- Walking lunges met 2 schijven van 10kg. Dwars door de gym heen hahaha :p Move it asshole.

- Biceps preacher db curls. Laag gewicht en super squeez bovenin.

- Biceps hamercurls bent over. ;) 10kg

- Crunches en Legraises SS

Lekker wezen douchen erna en een shake genomen aan de bar. Staan ze raar te kijken als ik zeg shake met water. :D Zegt die mevrouw "wij gebruiken magere melk dus dat maakt neit uit" Uhhhh pardon. :eek:


:D Grow muscles grow :D

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......
That's how winning is done!
 
Das echt een naar gevoel de legcurls als je quads vol zitten. Die zittende doe ik al nooit, maar zelfs met liggende last. :p

Nice training ron! En renden ze allemaal voor je weg?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven