MuscleMeat

Body Central Transformation course hendrie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Aardig diepe blokken show je daar Hendrie! Ben benieuwd naar je plaatsing!:thumbs:
 
Aardig diepe blokken show je daar Hendrie! Ben benieuwd naar je plaatsing!:thumbs:

Dankjewel Marvin die zijn helaas niet meer te zien:mad: ik ben ook super benieuwd al veel goeie jongens gezien dus zal zwaar worden maar we zullen zien
 
Dat zijn inderdaad een paar zieke blokken!
Puik werk geleverd man.

Mijn eindstand is 12% op 98 kg.
Ik ben ook benieuwd wie er met de prijzen vandoor gaan!

Zie je zaterdag denk ik?!
 
Dat zijn inderdaad een paar zieke blokken!
Puik werk geleverd man.

Mijn eindstand is 12% op 98 kg.
Ik ben ook benieuwd wie er met de prijzen vandoor gaan!

Zie je zaterdag denk ik?!
Dankjewel dat is ook een super mooi resultaat bro flinke massa dus al! Goed bezig!
En ja zaterdag gaan we elkaar zien wel effe leuk om te praten!
 
Dat is het voordeel als je op 111.5% begint.
Blijft er nog iets over:P

Maar goed, op mijn lengte is dat ook niet echt alles meer:)

Ben blij met het resultaat en ben zeker van plan door te gaan naar de 10%.
Sinds gisteren overgeschakeld naar nieuwe gym. Lopen een paar wedstrijd jongens rond dus motivatie ten top!
Stairmaster apparaat dus kan flink gaan traplopen voor de laatste 2%.

zie je zaterdag bro!
ik blijf niet te lang omdat ik direct doorrij richting Arnhem voor een heerlijk ontspannen weekendje weg met het vrouwtje! (extreem goed ontbijtbuffet hebben ze daar hehe:D)
 
Hier nog effe alles

image.jpg
 
Nog 1

image.jpg
 
Hier

image.jpg
 
Rug

image.jpg
 
Dat is het voordeel als je op 111.5% begint.
Blijft er nog iets over:P

Maar goed, op mijn lengte is dat ook niet echt alles meer:)

Ben blij met het resultaat en ben zeker van plan door te gaan naar de 10%.
Sinds gisteren overgeschakeld naar nieuwe gym. Lopen een paar wedstrijd jongens rond dus motivatie ten top!
Stairmaster apparaat dus kan flink gaan traplopen voor de laatste 2%.

zie je zaterdag bro!
ik blijf niet te lang omdat ik direct doorrij richting Arnhem voor een heerlijk ontspannen weekendje weg met het vrouwtje! (extreem goed ontbijtbuffet hebben ze daar hehe:D)
Klopt man! Kijk weekendje gewoon is effe lekker genieten heb je verdiend jonge echt waar!
 
Hoe kan het eigelijk van zulke diepe blokken na morgen 1week later bijna geen blokken meer (wazig)
 
Hoe kan het eigelijk van zulke diepe blokken na morgen 1week later bijna geen blokken meer (wazig)

Combi van VP en vocht, ik neem aan dat je voor de fotoshoot je vochtinname beperkt hebt gehouden en misschien nog wat dieet-technisch toegepast hebt waardoor je extra droog stond.
 
Combi van VP en vocht, ik neem aan dat je voor de fotoshoot je vochtinname beperkt hebt gehouden en misschien nog wat dieet-technisch toegepast hebt waardoor je extra droog stond.

Klopt maar in 3dagen junken en 4dagen clean bulk schema aanhouden kom je toch niet zoveel vet aan?
 
Ik weet niet precies hoe je dieet in elkaar heeft gezeten, maar als je lang op weinig cal. hebt geleefd zal je lichaam bij een overvloed aan voedsel dit wel sneller op gaan slaan als vet ondanks dat je metabolisme waarschijnlijk behoorlijk hoog was i.v.m. de vele cardio wat je gedaan hebt.
Ga i.i.g. geen noodsprongen maken om terug te komen op hoe je er een week geleden bijstond, want zoals Ibo al zei is dat het oneerlijke aan BB dat je na je "piek" moment die shape los moet kunnen laten.
 
Ik weet niet precies hoe je dieet in elkaar heeft gezeten, maar als je lang op weinig cal. hebt geleefd zal je lichaam bij een overvloed aan voedsel dit wel sneller op gaan slaan als vet ondanks dat je metabolisme waarschijnlijk behoorlijk hoog was i.v.m. de vele cardio wat je gedaan hebt.
Ga i.i.g. geen noodsprongen maken om terug te komen op hoe je er een week geleden bijstond, want zoals Ibo al zei is dat het oneerlijke aan BB dat je na je "piek" moment die shape los moet kunnen laten.

Dat is het hem wat je op het laatst ook zegt je moet het los KUNNEN laten en valt me nu effe zwaar heeft me namelijk zoveel moeite en tijd en engerie gekost zoveel gelaten en dan wil je eindelijk is effe kunne genieten
 
Dat is het hem wat je op het laatst ook zegt je moet het los KUNNEN laten en valt me nu effe zwaar heeft me namelijk zoveel moeite en tijd en engerie gekost zoveel gelaten en dan wil je eindelijk is effe kunne genieten
Niet te druk maken Hendrie. Ga voor het gemak uit van een hoop vocht. Probeer samen met je coach dit ook te overleggen, maar zou in ieder geval geen cut dieet starten. Er moet weer massa opgeplakt worden:thumbs:
 
Wat is je laagst gemeten vet? Dit is toch geen 12% meer
 
Niet te druk maken Hendrie. Ga voor het gemak uit van een hoop vocht. Probeer samen met je coach dit ook te overleggen, maar zou in ieder geval geen cut dieet starten. Er moet weer massa opgeplakt worden:thumbs:
klopt is ook erg mental op dit moment heb het mental zwaarder nu als tijdens me prep moet dit ook los kunnen laten al is dat erg lastig

Wat is je laagst gemeten vet? Dit is toch geen 12% meer
10%
 
Op na body central om mijn plaatsing te gaan horen
 
Back
Naar boven