MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Heb een beetje terug zitten lezen.. en pics.. duidelijk verschil! Nice! Ik hou wel van een brede rug! :D

Mooie training! en heb je ze weggejaagd??
 
Das echt een naar gevoel de legcurls als je quads vol zitten. Die zittende doe ik al nooit, maar zelfs met liggende last. :p

Nice training ron! En renden ze allemaal voor je weg?
Die curls als je quads volzitten is wel killing ja. :eek: Maar meeste last van walking lunges. Ik raak dan echt uitgeput van zo'n klein wandelingetje. :o
Heb een beetje terug zitten lezen.. en pics.. duidelijk verschil! Nice! Ik hou wel van een brede rug! :D

Mooie training! en heb je ze weggejaagd??
Thanks. *Blozend aan het tikken* :o

Dat wegjagen is niet geheel gelukt. Maar ze maken dan wel ruimte voor me. Hahaha :p
 
Thanks. *Blozend aan het tikken* :o

Dat wegjagen is niet geheel gelukt. Maar ze maken dan wel ruimte voor me. Hahaha :p
Hahaha... hoeft niet hoor! Ik meen het! :)'
Ach ja.. voor mij maken ze geen ruimte... misschien komt dat ooit nog! :rolleyes:
 
Time; 19:10 - 20:30
Sportschool; @BodyFit Den Helder
Overall Score Training 9/10
Motivatie 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 55 minuten voor de krachttraining

Vandaag nieuwe style, nieuwe methode en knallen. :) Ray Simon was zo vriendelijk om aan te geven dat we voor de YBF 26 weken out zijn. :eek: Das toch wel even schrikken. Dus knalleh.
Ik heb sinds 2 dagen het gevoel dat mijn shirts te klein zijn. :p WTF.

- Pull down wide grip. 60kg lekker met volle concentratie.:)

- Reverse grip pulldown 60kg lekker helemaal doorhalen en de lats extra knijpen. ;)

- Dumbbell row 34kg, heerlijke pomp. Magisch. :p

- Pull down one handed op een band pulley. 77kg :D

- Front raises 12kg :o

- Dumbbell presses 20kg 10 reps en met 22kg 5 reps, voelde even raar in de linker schouder. :rolleyes:

- Pull ups wide grip 28kg ;)

- Cable side raises stand 4, weet niet hoeveel kg. Denk ongeveer 15kg.

Lekker wezen douchen erna en een shake genomen aan de bar. Ze weten nu al dat ik met water neem. Juiste beslissing om hier te gaaan trainen. Voelt goed. Ik voelde goed.

:D Grow muscles grow :D

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......
That's how winning is done!
 
Spannend hoor , klokje tikt door;)
Maar je hebt nog 6mnd dus Relax, en hard trainen en goed, clean eten en dan sta je daar als een gigant:)
Zoals je al doet dus,,enjoy

Wat is trouwens een pull down one handed op een band pulley?? Geen idee..
 
Best spannend allemaal. En de pull down is gewoon een pull down maar dan met een hand.
En de machine werkt met afzonderlijke zijdes. Dus niet gekoppeld. En de overbrenging is met een band.
 
lekkere training Ron
Dus niet meer trainen op het werk?
Je bent al zo ver gekomen dus die 26 weken die maak je zo af en dan ben je in topshape.
 
lekkere training Ron
Dus niet meer trainen op het werk?
Je bent al zo ver gekomen dus die 26 weken die maak je zo af en dan ben je in topshape.

Op het werk soms te druk, dus dan pak ik een gym. Moet zeggen dat ik nu wel een juiste gevonden heb.
Hoewel ik denk dat er veel verbetert kan worden. Er lopen te veel haantjes rond. ;)
Sommige stijf van de pre-workout. :eek:

@Miss H ik snap wat jij bedoelt in je topic. :rolleyes:

En dat van topshape, pfff dat moeten we nog maar eens zien. Ik ga knalleh. Echt door hardcore to the max. :cool:
 
Time; 13:00 - 14:00
Sportschool; @Work ;) Den Helder
Overall Score Training 9/10
Motivatie 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 50 minuten voor de krachttraining

Vandaag zowaar tijd om te sporten op het werk. :p Maar fark wat een hitte in het hok, of ik was oververhit. Anyway de benen moeten eraan geloven.

- Squat 80kg aan ijzers aan de bar. 10 reps :)

- Legpress knieën en voeten smal. 200kg 12 reps ;)

- Leg extensions 80kg 12 reps, daarna met 55kg en tegendruk pfffff. Trouwesn wel lastig om het zelf te doen. :o

- Leg curls staand 25kg 12 reps :)

- SLDL 50kg aan ijzers aan de bar. 12 reps ;)

- Zittend calf raises 60kg

- Donkey calf raises BW geen meisje gevonden die erop wil :titty:, tja defensie is hoofdzakelijk een mannenwereld.

Lekker wezen trainen hier, ****ing warm. Een zweten als een malle. Maar wel lekker getraind.

:D Grow muscles grow :D

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......
That's how winning is done!
 
Time; 13:00 - 14:00
Sportschool; @Work ;) Den Helder
Overall Score Training 9/10
Motivatie 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 50 minuten voor de krachttraining

Vandaag zowaar tijd om te sporten op het werk. :p Maar fark wat een hitte in het hok, of ik was oververhit. Anyway de benen moeten eraan geloven.

- Squat 80kg aan ijzers aan de bar. 10 reps :)

- Legpress knieën en voeten smal. 200kg 12 reps ;)

- Leg extensions 80kg 12 reps, daarna met 55kg en tegendruk pfffff. Trouwesn wel lastig om het zelf te doen. :o

- Leg curls staand 25kg 12 reps :)

- SLDL 50kg aan ijzers aan de bar. 12 reps ;)

- Zittend calf raises 60kg

- Donkey calf raises BW geen meisje gevonden die erop wil :titty:, tja defensie is hoofdzakelijk een mannenwereld.

Lekker wezen trainen hier, ****ing warm. Een zweten als een malle. Maar wel lekker getraind.

:D Grow muscles grow :D

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......
That's how winning is done!

Lekkere beentraining ron! Ben wel beetje jaloers op jou 80kg squat..:o
En idd, je hebt nog 26 weken! Ik weet wel heel zeker dat jij heel hard gaat knallen op het podium.. ik ben er iedergeval een van, die hard zal juichen in publiek en backstage ;)
 
Lekkere beentraining ron! Ben wel beetje jaloers op jou 80kg squat..:o
En idd, je hebt nog 26 weken! Ik weet wel heel zeker dat jij heel hard gaat knallen op het podium.. ik ben er iedergeval een van, die hard zal juichen in publiek en backstage ;)

Dankjewel voor het vertrouwen dat ik ga knanllen. Moet het nog zien. Ik doe er wel alles voor hoor.
Ben nog een beetje sceptisch. :cool:
En die 80kg is eigenlijk 100kg. Stang weegt 20kg :rolleyes:, maar dat is niet overal zo. Dus vanaf nu alleen de gewichten op de bar die ik tel. ;)
 
Nou wat ik zo van je lees.. jij gaat echt super knallen hoor! :D
echt wel en 100 kg squat... ehm.. jij squat ruim 2 x mijn gewicht... oei... :o
 
Nou wat ik zo van je lees.. jij gaat echt super knallen hoor! :D
echt wel en 100 kg squat... ehm.. jij squat ruim 2 x mijn gewicht... oei... :o

Thanks.
Dan moet ik toch eens met jou op mijn schouders gaan squaten. In ieder geval makkelijker. :)
 
100 kg squat en dan 10x
Lekker man
Morgen of overmorgen de beloning voor het harde werk, pain in the ass :)
 
Heerlijk ook af en toe lekker veel zweten. :P Mooie training ron, nice squats ook!
 
Thanks.
Dan moet ik toch eens met jou op mijn schouders gaan squaten. In ieder geval makkelijker. :)
maar dan wel 20 reps ipv 10 he! :P dan kom ik wel even op je schouders zitten hoor! :D
 
Op het werk soms te druk, dus dan pak ik een gym. Moet zeggen dat ik nu wel een juiste gevonden heb.
Hoewel ik denk dat er veel verbetert kan worden. Er lopen te veel haantjes rond. ;)
Sommige stijf van de pre-workout. :eek:

@Miss H ik snap wat jij bedoelt in je topic. :rolleyes: hahaha gelukkig maar ;)

En dat van topshape, pfff dat moeten we nog maar eens zien. Ik ga knalleh. Echt door hardcore to the max. :cool:

Lekker high reps Ron, die gaat u wel voelen in die beentjes hoor:P
Goed bezig geweest, lekkere gewichten die je verzet!

 
100 kg squat en dan 10x
Lekker man
Morgen of overmorgen de beloning voor het harde werk, pain in the ass :)
Ass pain was gelijk na de legpress al aanwezig. :eek: Maar ik heb delayed pain dus morgen. :rolleyes:
Heerlijk ook af en toe lekker veel zweten. :P Mooie training ron, nice squats ook!
Dankjewel Natty. Kan niet achterblijven bij jou. :D
maar dan wel 20 reps ipv 10 he! :P dan kom ik wel even op je schouders zitten hoor! :D
Is goed hoor, als jij je dan ook maar goed vasthoudt. :p Je weet maar nooit, hahaha. Altijd leuk voor een youtube filmpje met blooper. :)
Lekker high reps Ron, die gaat u wel voelen in die beentjes hoor:P
Goed bezig geweest, lekkere gewichten die je verzet!
Ik weet wel zeker dat ik het ga voelen. :D
Ik heb 2 weken terug met Ray getraind. Toen mocht ik na de leg extensions de squats doen,.
Rustig beginnen met 60kg en opbouwen naar 130kg. ;) Was wel nice. Alleen die reprange van 15 haalde ik niet. :eek: 15 x 130kg moeten doen. Haalde 8 met schijnbaar weinig moeite. En daarna nog 5 met assist gedaan. Waarvan er eentje met echte hulp.
Dat was pas killing. 5 dagen last gehad. :eek:

Dus er zit nog verbetering in. Maar durf niet echt alleen te squaten met grote gewichten. :o
 
Je ligt zeker al ver voor hoor;) De 100kg is bij mij al poosje niet meer aan bod.

Me psychisch nog even bij neerleggen. :P Belangrijkste is nu shape.
 
Je ligt zeker al ver voor hoor;) De 100kg is bij mij al poosje niet meer aan bod.

Me psychisch nog even bij neerleggen. :P Belangrijkste is nu shape.
Ja shape is toch altijd wel het belangrijkste. :rolleyes: Gewicht is alleen maar ego. :p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven