Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (41 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dat mods ook mensen zijn. Made my day. Geen details uit respect ook.
     
    Eetbare (en best lekkere) platte kaas gevonden ipv die ranzige troep van de Aldi.

    Thanks Sayer!
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Eetbare (en best lekkere) platte kaas gevonden ipv die ranzige troep van de Aldi.

    Thanks Sayer!
    Haha graag gedaan :D als je nog een aanrader wilt: bevroren bessen uit de Colruyt (aardbeien, braambessen, frambozen, rode en zwarte besjes). 1 kg kost 2.65 euro

    Gewoon halve dag op voorhand wat in een potje laten ontdooien en dan door je kwark doen :D
     
    Vleermuizen zijn weer in de tuin \O/
    Gelukkig nu nog maar 1, want in de zomer moet je bukken als je buiten zit ^_^
     
    Dat mods ook mensen zijn. Made my day. Geen details uit respect ook.
    Je bedoelt dat ze zich ook eens vergissen, bv met bans? Nee hoor, ze trekken gewoon om de maand een random lid uit en die krijgt dan een ban. Kwestie van wat leven in de brouwerij te brengen. Hoop dat je het nu snapt :).
    Disclaimer, ik ben Whami :dunno: zegt genoeg :dunno:
     
    Haha graag gedaan :D als je nog een aanrader wilt: bevroren bessen uit de Colruyt (aardbeien, braambessen, frambozen, rode en zwarte besjes). 1 kg kost 2.65 euro

    Gewoon halve dag op voorhand wat in een potje laten ontdooien en dan door je kwark doen :D
    Ja deze had ik ook al in een log zien passeren. Deze lijkt mij zelfs eetbaar zonder suiker of dergelijke erbij te kappen. :)
     
    Back
    Naar boven